• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.04.2023 10:54
  •    Predkladanie ponúk
    04.05.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.05.2023 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.05.2023 12:50

Detail zákazky Z20233521

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.04.2023 10:54
  •    Predkladanie ponúk
    04.05.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.05.2023 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.05.2023 12:50

Základné údaje

Z20233521

OF-271297

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7828077

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36010481

SYNTCHEM, spol. s r.o.

Chrenovec-Brusno 198, Chrenovec-Brusno, 972 32, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chemikálie priemyselné

detergent, saponát

  • 24950000-8 - Špecializované chemické výrobky
  • 39831200-8 - Saponáty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chemikálie priemyselné
Funkcia
Predmetom zákazky je obstaranie priemyselného detergentu na báze neionogénnych a anionových tenzidov, fosforečnanov, uhličitanov a pomocných látok určeného pre potreby objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Priemyselný detergent kg 2 800
Účinná látka (alkylsulfonany) % 20
Obsah P2O5 (tripolyfosfáty) % 15
Plnidlá % 15
pH 1% roztoku -log10(H+) 11
Obsah látok rozpustných vo vode % 16
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pomocné látky (plnidlá) elektrolyty, Glauberova, alebo Epsomská horká soľ, uhličitan sodný alebo oxid kremičitý, ochranný koloid
Vzhľad biely až jemne šedý, zrnitý prášok, bez hrudiek
Zápach po použitých surovinách
Balenie voľne sypaný detergent v 60 l plastovom sude s pákovým uzáverom a držadlami – certifikovaný pre medzinárodnú dopravu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyloženia predmetu zmluvy (tovaru) do miesta plnenia.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady Dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zmluvy - tovaru (doprava a vyloženie v mieste plnenia zmluvy, recyklačný poplatok...).
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy elektronicky predloží podrobný technický popis s uvedením presných názvov, podrobnú cenovú špecifikáciu (jednotkové ceny bez DPH, výška DPH, jednotkové ceny s DPH x množstvo, celková zmluvná cena bez DPH a celková zmluvná cena s DPH).
Podrobná cenová špecifikácia musí byť potvrdená pečiatkou a podpisom Dodávateľa a s uvedeným dátumom.
Kontaktná osoba Objednávateľa do 5 pracovných dní od doručenia podrobnej technickej a cenovej špecifikácie ponuku Dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne, ak táto nebude spĺňať požiadavky Objednávateľa.
Záručná doba je v trvaní minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu preberajúcim v mieste plnenia. Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku za akosť tovaru spočívajúcu v tom, že tovar bude počas záručnej doby spôsobilý na použitie na obvyklý účel  a zachová si obvyklé vlastnosti.
Dodávateľ oznámi presný termín dodania a vyloženia tovaru min. 2 pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Tovar bude dodaný a prevzatý na základe dodacieho listu poverenou osobou Objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 13:00 hod. Dodací list musí obsahovať najmä dátum odovzdania a prevzatia tovaru, jeho typové označenie, množstvo, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky oboch strán.
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného tovaru 1. akostnej triedy vyrobeného v roku 2023, zabaleného od výrobcu v originálnom, neporušenom, nepoškodenom obale, spolu s pokynmi na skladovanie v slovenskom alebo českom jazyku.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky v zmysle interného preberacieho protokolu a v prípade vád, neúplnosti, alebo dodávky iného tovaru, tento tovar neprevziať a neodkladne riešiť s Dodávateľom žiadosť o nápravu.
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy, naraz, jedným dodaním, nie čiastkovo.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Potvrdený dodací list musí byť  jej súčasťou. Objednávateľ žiada zasielať faktúru elektronicky a následne doručiť originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom) na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je Objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť Dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť lehota splatnosti faktúry.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom resp. objednávkovom formulári/ zmluve a opakované reklamácie sa budú považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod horou 1, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

09.05.2023 08:00 — 29.09.2023 13:00

1,00 súbor podľa technickej špecifikácie

24 000,00

20 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.04.2023 10:54

04.05.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.05.2023 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 414
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.05.2023 21:30 - Vstupná ponuka 24 000,00 € Cena s DPH
01.05.2023 21:30 - Najvýhodnejšia ponuka 24 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS