• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.04.2023 10:13
  •    Predkladanie ponúk
    04.05.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.05.2023 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.05.2023 11:50

Detail zákazky Z20233516

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.04.2023 10:13
  •    Predkladanie ponúk
    04.05.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.05.2023 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.05.2023 11:50

Základné údaje

Z20233516

OF-271271

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7828071

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

54377820

EUROSPOL s. r. o.

Fričkovce 22, Hertník, 08642, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stuhy k bojovým zástavám

stuhy k zástavám

  • 35821000-5 - Vlajky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stuhy k bojovým zástavám
Funkcia
Predmetom je dodanie 16 ks stúh k bojovým zástavám určených pre potreby obstarávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stuhy k bojovým zástavám - farba bordová ks 10
Stuhy k bojovým zástavám - farba biela ks 6
Šírka stuhy mm 120
Dĺžka stuhy mm 1 200
Dĺžka strapcov mm 75
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Text na stuhe Vyšitý žltou (zlatou farbou), na začiatku a na konci stuhy sú vyšité lipové ratolesti s tromi listami.
Obvod stuhy obšitý žltou niťou a na konci je ukončená žltými strapcami.
Začiatok stuhy Na začiatku našité žlté šnúrky určené na pripevnenie stuhy k žrdi bojovej zástavy.
Materiál Saténová látka (prípadne zamat, rips) bielej a bordovej farby, podšité podlepovým lisovaným materiálom (vlizelínom).
Hrúbka podlepového materiálu Musí zabezpečovať, aby vyobrazenia a nápisy z rubovej strany nepresvitali na lícnu stranu a naopak.
Druhy jednotlivých stúh -
91. ženijný pluk Sereď 1 ks bordovej farby
405. opravárenský prápor Martin 1 ks bordovej farby
11. brigáda Vzdušných síl Nitra 1 ks bordovej farby
2. brigáda Vzdušných síl Zvolen 1 ks bordovej farby
51. krídlo Prešov 1 ks bordovej farby
81. krídlo Sliač 1 ks bordovej farby
46. krídlo Kuchyňa 1 ks bordovej farby
21. samohybný delostrelecký oddiel Michalovce 1 ks bordovej farby
103. prápor radiačnej, chemickej a biologickej ochrany Rožňava 1 ks bordovej farby
21. mechanizovaný prápor Trebišov 1 ks bordovej farby
21. shdo Michalovce 1 ks bielej farby
81. krídlo Sliač 1 ks bielej farby
51. krídlo Prešov 1 ks bielej farby
46. krídlo Kuchyňa 1 ks bielej farby
11. brigáda Vzdušných síl Nitra 1 ks bielej farby
21. mechanizovaný prápor Trebišov 1 ks bielej farby
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Dodávateľ zaistí tovar pri preprave tak, aby bola zabezpečená jeho dostatočná ochrana pred poškodením a znehodnotením.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zmluvy.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy elektronicky predloží objednávateľovi podrobný technický popis predmetu zmluvy s uvedením podrobnej cenovej špecifikácie (jednotková cena bez DPH, výška DPH, jednotková cena s DPH x množstvo, celková zmluvná cena bez DPH a celková zmluvná cena s DPH).
Objednávateľ vyžaduje, aby bola zaslaná podrobná cenová špecifikácia potvrdená pečiatkou a podpisom dodávateľa.
Kontaktná osoba objednávateľa do 2 pracovných dní od doručenia uvedených dokladov ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa.
Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý, neopravovaný, nevystavovaný tovar 1. akostnej triedy (rok výroby 2023), pri dodaní odovzdať návod na údržbu tovaru v slovenskom, alebo českom jazyku.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia min. 3 pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Tovar bude dodaný a prevzatý na základe dodacieho listu poverenou osobou objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 13:00 hod. Dodací list musí obsahovať najmä dátum odovzdania a prevzatia tovaru, jeho typové označenie, množstvo, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky a podpisom oboch zmluvných strán.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, tovaru s vizuálnymi chybami alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať a neodkladne riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru. Faktúra bude vystavená jednorazovo po dodaní všetkých kusov predmetu zákazky.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Prílohou vystavenej faktúry musí byť dodací list potvrdený oprávnenými osobami zmluvných strán. Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom). Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy.
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť minimálne 30 dňová lehota splatnosti faktúry.
Záručná doba je v trvaní minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu preberajúcim v mieste plnenia.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

09.05.2023 08:00 — 16.06.2023 13:00

1,00 súbor podľa technickej špecifikácie

4 780,80

3 984,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.04.2023 10:13

04.05.2023 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.05.2023 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 219
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.05.2023 10:37 - Vstupná ponuka 3 888,00 € Cena s DPH
04.05.2023 10:37 - Najvýhodnejšia ponuka 3 888,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS