• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.04.2023 09:58
  •    Predkladanie ponúk
    04.05.2023 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    04.05.2023 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.05.2023 15:20

Detail zákazky Z20233510

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.04.2023 09:58
  •    Predkladanie ponúk
    04.05.2023 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    04.05.2023 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.05.2023 15:20

Základné údaje

Z20233510

OF-271381

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7828067

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

36564991

MLZ plus, s.r.o.

Krakovská 77, Ivanka pri Nitre, 95112, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ochranné pracovné odevy a obuv

pracovné odevy, nohavice, plášť, sandále, polokošeľa

  • 18110000-3 - Pracovné odevy
  • 18100000-0 - Pracovné odevy, špeciálne pracovné odevy a doplnky
  • 18830000-6 - Ochranná obuv
  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ochranné pracovné odevy a obuv
Funkcia
1. Nákup nových, nepoužívaných ochranných pracovných odevov a obuvi vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko a všetky náklady spojené s realizáciou zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Biele dámske pracovné nohavice, 100% bavlna, 245 g/m2, 2 predné vrecká, zapínanie na boku na gombíky. Veľkosti 36-1ks, 38-1ks, 40-1ks, napr. APUS D nohavice ks 3
2. Biely dámsky plášť, dlhý rukáv s prekrytým zapínaním, Fortis 245g, obsahuje náprsné vrecko a 2 postranné vrecká, 100% bavlna. Veľkosti  52-2ks, 42-2ks, napr. dámsky plášť Standard ks 4
3. Biely dámsky plášť s dlhým rukávom s  deliacimi švami vpredu. Zúžený strih na páse. 2 bočné vrecká a jedno náprsné vrecko. Veľkosti 38-2ks, napr. dámsky plášť Standard ks 2
4. Biely pánsky plášť s prekrytým zapínaním Fortis 245g,  obsahuje náprsné vrecko a 2 postranné vrecká, 100% bavlna. Veľkosti 48-1ks, 52-1ks, napr. pánsky plášť FERN ks 2
5. Biela dámska pracovná košeľa s krátkym rukávom, 100% bavlna,  2 predné vrecká, 150g/m². Veľkosti 38-2ks, 52-1ks, napr. LILY ks 3
6. Korkové šľapky so zvrškom z materiálu action leather, nastaviteľná šírka priehlavku pomocou 2 kovových spôn, preidušná stielka s behatou perforáciou, podošva kombinácia korku, EVA peny a vrstvy machu. Veľkosti 37-2ks, 38-1ks, 39-3ks, 43-1ks, napr. Mars sandal pár 7
7. Biele pracovné tričko s krátkym rukávom, 100% bavlna, 190g/m2, stálosť tvaru, okrúhly výstrih. Veľkosti 42-1ks, napr. LADY tričko ks 1
8. Biele pracovné tričko s krátkym rukávom, 100% bavlna, 190g/m2, stálosť tvaru,  výstrih do V. Veľkosti XL-1ks, XXL-1ks, napr. tričko BC ks 2
9. Biela polokošela, krátky rukáv 100 % predzrážaná, krúžkovo dopriadaná bavlna, piqué, 1x1 rebrový úplet goliera, zapínanie na 2 gombíky vo farbe úpletu, priekrčník podšitý páskou, bočné švy, 180 g/m2. Veľkosti XL-1ks, napr. polokošela BC ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami.
2.  V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom navrhovaného tovaru, ekvivalent musí mať technickú špecifikáciu rovnakej, alebo vyššej kvality. Ekvivalentné riešenie musí spĺňať požiadavky na min. zadané  technické parametre, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je tovar určený.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Po schválení vlastného návrhu plnenia zo strany objednávateľa dodávateľ predloží e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia schválenia vlastného návrhu plnenia:
1.1. pre všetky položky rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúrach, ceny sú platné ako maximálne počas trvania zmluvného vzťahu),
1.2. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. Prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH musí byť v súlade s cenami uvedenými v kúpnej zmluve.
2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
3. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, dopravu, vyloženie na konkrétne pracovisko a všetky náklady spojené s realizáciou zákazky).
4. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
5. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
6. Objednávateľ je oprávnený neodobrať druh tovaru, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa špecifikácie predmetu zmluvy.
7. Tovar, ktorý spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa bude odobratý na základe predloženej objednávky.
8. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný dohodnúť s kontaktnou osobou objednávateľa. Objednávateľ požaduje realizovať dodávku v pracovných dňoch priamo na miesto určenia.
9.  Tovar bude dodaný najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi.
10. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava).
11. V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
12. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
13. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred OPEP, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tr. A. Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

10.05.2023 08:00 — 25.05.2023 15:00

1,00 súbor

433,80

361,50

V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť údaje a informácie, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Vlastný návrh riešenia identifikuje zoznamom tovarov podľa jednotlivých položiek s uvedením názvu výrobcu tovaru, katalógového čísla tovaru a v prípade ekvivalentných tovarov aj špecifikáciu, príp. ďalšie informácie a údaje v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť, či ekvivalentné tovary spĺňajú požadované funkčné a technické špecifikácie (u ekvivalentných tovarov dodávateľ v zozname uvedie aj poznámku, že ide o ekvivalentný tovar). Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu. Uvedené informácie a údaje musia byť súčasťou predkladaného vlastného návrhu riešenia.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.04.2023 09:58

04.05.2023 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.05.2023 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 563
 14
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.04.2023 10:08 - Vstupná ponuka 432,00 € Cena s DPH
02.05.2023 15:19 - Najvýhodnejšia ponuka 429,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS