• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.04.2023 08:58
  •    Predkladanie ponúk
    05.05.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.05.2023 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.05.2023 10:55

Detail zákazky Z20233496

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.04.2023 08:58
  •    Predkladanie ponúk
    05.05.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.05.2023 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.05.2023 10:55

Základné údaje

Z20233496

OF-270951

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7833042

Objednávateľ

00156426

Štátna veterinárna a potravinová správa Slovenskej republiky

Botanická 17, Bratislava, 84213, SVK

Dodávateľ

43872930

iServices s. r. o.

Strojnícka 2979/34, Bratislava - mestská časť Ružinov, 85105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Predĺženie a rozšírenie licencií k antvivírusovému softvéru ESET o dva roky.

Predĺženie a rozšírenie licencií ESET Endpoint Protection Standard a ESET mail security for Microsoft Exchange Server, ESET LiveGuard Advanced alebo ekvivalent.

  • 48760000-3 - Softvérový balík na ochranu pred vírusmi
  • 48761000-0 - Antivírusový softvérový balík
  • 48223000-7 - Softvérový balík pre elektronickú poštu
  • 48624000-8 - Softvérový balík pre operačný systém osobného počítača (PC)
  • 33651400-2 - Antivírusové prostriedky na systémové použitie

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Licencie antivírusového softvéru ESET alebo ekvivalent - predĺženie o 2 roky.
Funkcia
Predĺženie a rozšírenie licencií ESET PROTECT Essential On-Prem (ESET Endpoint Protection Standard) a ESET Mail security for Microsoft Exchange Server, ESET LiveGuard Advanced o dva roky  od 01.06.2023.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predĺženie a rozšírenie licencií ESET PROTECT Essential On-Prem (ESET Endpoint Protection Standard) alebo ekvivalent - vernostná licencia, rozšírenie počtu licencií z 1650 ks na 1800 ks. ks 1800
Predĺženie licencií ESET mail security for Microsoft Exchange Server alebo ekvivalent - vernostná licencia. ks 1200
Predĺženie licencií ESET LiveGuard Advanced alebo ekvivalent - vernostná licencia. ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Produkty určené pre operačný systém : Microsoft Windows, vrátane Windows serverov.
Jazyk produktov a  technická podpora : slovenský jazyk.
Vzdialená správa : ESET Protect alebo ekvivalent.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Pri predĺžení licencií produktov ESET musí mať dodávateľ v čase uzavretia zmluvy platný certifikát ZLATÉHO alebo PLATINOVÉHO PARTNERA spoločnosti ESET (pokiaľ nie je dodávateľom priamo spoločnosť ESET ) a požaduje sa zachovanie pôvodného mena a hesla (resp. licenčného kľúča) pre vernostnú licenciu a poskytnutie vernostnej zľavy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH.
V cene sú zahrnuté všetky náklady (TCO) súvisiace s predmetom zákazky (poskytnutie licencie, dodanie, automatické aktualizácie, podpora, údržba a pod.) v súlade s článkom X. platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska.
Za ekvivalent sa považuje taký antivírusový a antispamový softvér od jedného výrobcu, ktorý okrem identických funkcionalít dlhodobo dosahuje rovnakú alebo lepšiu úspešnosť nezávislých nesponzorovaných testov medzinárodných testovacích organizácii, najmä ale nie výlučne, v parametroch uvedených ďalej.
Objednávateľ pripúšťa ponuku ekvivalentných tovarov len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a osobitných požiadaviek na plnenie, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. Požaduje sa plná kompatibilita s existujúcimi technickými riešeniami objednávateľa.
Pri dodaní ekvivalentu sú v TCO zahrnuté aj všetky náklady spojené s preškolením správcov a 1000 užívateľov v 41 lokalitách v rámci SR, ako aj náklady na inštaláciu a upgrade koncových zariadení a serverov vo všetkých lokalitách, vrátane obstaranie všetkého softvéru potrebného k plnej funkčnosti dodaného produktu. Inštaláciu a plnú implementáciu ekvivalentu zabezpečí dodávateľ. Termín implementácie a vykonania školení do 09.06.2023, ostrá prevádzka od 16.06.2023.
Požaduje sa, aby antivírusový softvér dosahoval dlhodobú úspešnosť v nezávislých nesponzorovaných testoch medzinárodných testovacích organizácii AV-Comparatives, vrátane zamerania testov na nízku spotrebu systémových prostriedkov pri používaní ponúkaného antivírusového produktu a testov zameraných na detekciu „in-the-wild“ vírusov a negenerovanie falošných poplachov (false positives) pri skenovaní neinfikovaných súborov pre rôzne platformy operačných systémov.
Súčasťou požadovaného technického riešenia je aj vzdialená centrálna správa dodanej antivírovej a antispamovej ochrany na koncových zariadeniach a serveroch, inštalovaná na servery objednávateľa..
Požaduje sa nová platnosť licencií : od 01.06.2023 s dobou platnosti licencií 2 roky.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi informácie o bankovom spojení dodávateľa v rozsahu : názov banky, číslo účtu v tvare IBAN, SWFT (BIC).
Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi predmet zmluvy najneskôr do 01.06.2023 po nadobudnutí účinnosti zmluvy. Nesplnenie tejto povinnosti sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy.
Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží objednávateľovi kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo).
Zmluvné strany sa dohodli na poskytnutí plnenia zmluvy v jednej ucelenej časti v požadovanom termíne.
Predložená zmluvná cena je konečná a nemenná.
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie dodávateľom bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa. Objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Botanická 17, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

01.06.2023 00:00 — 31.05.2025 00:00

3 100,00 ks

46 000,00

38 300,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.04.2023 08:58

05.05.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.05.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 690
 27
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.05.2023 14:38 - Vstupná ponuka 45 960,00 € Cena s DPH
05.05.2023 09:01 - Najvýhodnejšia ponuka 41 452,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS