• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.04.2023 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    03.05.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.05.2023 10:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.05.2023 10:25

Detail zákazky Z20233486

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.04.2023 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    03.05.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.05.2023 10:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.05.2023 10:25

Základné údaje

Z20233486

OF-271512

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7828037

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

36597767

eSOLUTIONS s.r.o.

Viedenská 7, Košice, 040 13, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zaobstaranie Office365

Softvér, Microsoft Office 365, Microsoft Office 365 Business Basic, Microsoft 365 Business Standard

  • 72513000-4 - Automatizácia kancelárskych prác
  • 72512000-7 - Správa dokumentov

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zaobstaranie Office365
Funkcia
Predmetom verejného obstarávania je obstaranie obnovy a rozšírenia platformy Microsoft 365 pozostávajúcej z licencií Microsoft 365 Business Basic v rozsahu 190 ks a Microsoft 365 Business Standard rozsahu 10 ks pre úsek Mýtneho úradu s dĺžkou predplatného každej licencie 12 mesiacov a to najskôr od 09.05.2023 (platnosť aktuálnych licencií vyprší dňa 08.05.2023), a to podľa požiadaviek a špecifík uvedených nižšie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Microsoft 365 Business Basic ks 190
Microsoft 365 Business Standard ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dĺžka predplatného obdobia každej licencie je 12 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I.PLNENIE
I.1 Miesto poskytovania predmetu Zmluvy bude upresnené Poskytovateľovi v rámci Slovenskej republiky
I.2 Poskytovateľ poskytne predmet Zmluvy Objednávateľovi v zmysle špecifikácie.
I.3 Tovar musí spĺňať funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. Zmluve.
I.4 Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v prípade, ak nespĺňa funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. Zmluve.
I.5 Poskytovateľ predloží do 3 (troch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy nasledujúce doklady a dokumenty:
a) zoznam, v ktorom uvedie kontaktné údaje osoby, ktorá je za Poskytovateľa oprávnená konať vo veciach plnenia Zmluvy a osôb, ktoré budú vykonávať samotné plnenie predmetu Zmluvy v nasledovnom rozsahu: meno, priezvisko, telefón, e-mailꓼ
b) doklad o tom, že Poskytovateľ je oficiálnym distribučným partnerom výrobcu poskytovaného plneniaꓼ
c) vyplnenú Prílohu č. 1 – Špecifikácia ceny a Prílohu č. 2 - Návrh na plnenie kritéria k Opisnému formuláru vychádzajúcu z celkovej ceny predmetu Zmluvy, podľa funkčnej a technickej špecifikácie, Poskytovateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému (ďalej len „EKS“) je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1 a z Prílohy č. 2 k Opisnému formuláru.
I.6 Objednávateľ požaduje nový, doposiaľ nepoužitý licenčný softvér, zakúpený cez oficiálny distribučný kanál spoločnosti Microsoft.
I.7 Poskytovateľ je povinný poskytnúť plnenie, t. j. predmet zákazky od 09.05.2023 (vrátane), resp. najneskôr do 5 (päť) pracovných dní odo dňa nadobudnutia platnosti a účinnosti Zmluvy za predpokladu, ze táto nadobudla účinnosť po 09.05.2023.
II. CENA
II.1 Cena za poskytnuté plnenie podľa tejto Zmluvy musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky Ministerstva financií SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách.
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s poskytnutím, vrátane dopravných nákladov a poskytovania všetkých služieb priamo súvisiacich s poskytnutím v rámci predmetu zákazky, ako aj primeraného zisku.
II.3 Celková cena v zmysle tejto Zmluvy bude tvorená ako súčet súčinov prijatých jednotkových cien a množstva skutočne poskytnutého plnenia.
II.4 Jednotkové ceny z Prílohy č. 1 - Špecifikácia ceny k Opisnému formuláru sú pevné a nemenné počas doby trvania Zmluvy. Uchádzač vyplní všetky jednotkové ceny v € bez DPH maximálne na dve desatinné miesta. Celková cena musí obsahovať cenu za celý požadovaný predmet zákazky. Ceny predloží v elektronickej forme.
II.5 Jednotkové ceny sú rovnaké pre všetky miesta poskytnutia predmetu zákazky. Miesto plnenia predmetu zákazky nemá vplyv na jednotkové ceny.
II.6 K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase poskytnutia plnenia.
II.7 Cena za poskytnutie plnenia je konečná a obsahuje všetky náklady Poskytovateľa vrátane primeraného zisku.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
III.1 Poskytovateľ vystaví faktúru za poskytnutie predmetu Zmluvy do 15 (pätnástich) dní odo dňa poukázateľného začatia poskytovania na podklade Preberacieho protokolu podpísaného Objednávateľom. Na účely fakturácie sa za deň poskytnutia predmetu Zmluvy považuje deň podpísania Preberacieho protokolu Objednávateľom.
III.2 Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o DPH“). Faktúra musí obsahovať aj nasledovné údaje: odvolávku na číslo Zmluvy, dodatku, referenčné číslo u Objednávateľa, popis plnenia v zmysle predmetu Zmluvy, bankové spojenie v zmysle Zmluvy a musí k nej byť pripojený Preberací protokol podpísaný Objednávateľom.
III.3 Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) dní odo dňa doporučeného doručenia faktúry bez nedostatkov na adresu sídla Objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so Zmluvou alebo k nej nie je pripojený Preberací protokol podpísaný Objednávateľom. Objednávateľ má právo vrátiť ju Poskytovateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doporučeného doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry na adresu sídla Objednávateľa.
III.4 Poskytovateľ je oprávnený fakturovať len skutočne poskytnutý predmet Zmluvy.
III.5 Objednávateľ uhradí cenu za plnenie prostredníctvom bezhotovostného bankového prevodu na číslo účtu uvedené vo faktúre.
III.6 V prípade, ak je Poskytovateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom o DPH.
IV. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA
IV.1 Nedodržanie požiadaviek na poskytnutie predmetu Zmluvy uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii uvedenej v predmete zákazky, resp. Zmluve, resp. oneskorenie poskytnutia predmetu plnenia o viac ako 15 (pätnásť) kalendárnych dní sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy, na základe ktorého má Objednávateľ možnosť okamžite jednostranne odstúpiť od Zmluvy.
V takomto prípade je Objednávateľ oprávnený uplatniť si u Poskytovateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 0,05% za každý deň omeškania zo zmluvnej ceny až do momentu odstránenia závady spočívajúcej v nesprávnom plnení v zmysle technickej a funkčnej špecifikácie resp. ak by porušenie povinnosti pretrvávalo až do momentu odstúpenia od Zmluvy.
IV.2 Poskytovateľ musí byť podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov oprávnený poskytnúť službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, resp. Zmluve, inak ide o podstatné porušenie Zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od Zmluvy.
IV.3 V prípade odstúpenia od Zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Poskytovateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Poskytovateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Poskytovateľom.
V. ĎALŠIE USTANOVENIA
V.1 Poskytovateľ je povinný spĺňať všetky ustanovenia a požiadavky na predmet zákazky, vrátane osobitných, či sa jedná o dodanie tovaru, alebo poskytnutie služieb, poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti ponúkanej služby, ktoré sú vyžadované kdekoľvek v zákazke, už v momente predloženia ponuky.
V.2 Poskytovateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z Zmluve, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
V.3 Poskytovateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto Zmluvy riadne oboznámil so špecifikáciou uvedenou v predmete zákazky, resp. Zmluve.
V.4 Táto Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to odo dňa nadobudnutia jej účinnosti a do momentu ukončenia poskytovania predmetu plnenia podľa tejto Zmluvy. Zmluva nadobúda účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv - vedenom Úradom vlády Slovenskej republiky. Množstvo uvedené v Technickej špecifikácii je maximálne množstvo, ktoré nie je možné prekročiť.
V.5 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1 – Špecifikácia ceny a Príloha č. 2 - Návrh na plnenie kritéria.
V.6 Podmienky neupravené v predmete zákazky, resp. v Zmluve sa spravujú 2. časťou „ VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPEP.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dúbravská cesta 14, Bratislava - mestská časť Lamač, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

09.05.2023 00:00 — 08.05.2024 23:59

200,00 v zmysle OF

12 796,20

12 796,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.04.2023 08:00

03.05.2023 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.05.2023 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 428
 265
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.05.2023 11:53 - Vstupná ponuka 12 796,20 € Cena bez DPH
03.05.2023 09:15 - Najvýhodnejšia ponuka 12 750,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS