30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36045926
PANORAMA SLOVAKIA, s.r.o.
Kolonáda 4685, Lučenec, 98401, SVK
Opravy a údržba žalúzií, markíz a roliet
Žalúzie, rolety, markízy, opravy
Služba
1. Opravy a údržba žalúzií, markíz a roliet
|
|
---|---|
Funkcia |
Opravy a údržba žalúzií, markíz a roliet na budovách |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet okien | ks | 106 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ okna | 4-krídlové |
Rozmer | 800 x 1200 mm |
Oprava a výmena poškodených lamiel v žalúziách |
Názov |
Ponuka musí byť spracovaná vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky (vypracovanie protokolov o oprave, štítkov o oprave, dopravné náklady). |
Požaduje sa predložiť podrobný rozpočet do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy s uvedením cien jednotlivých HP. |
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy a všetky ostatné požadované doklady do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Výsledkom musí byť potvrdenie o vykonaní opráv, o stave a možnosti ďalšieho používania zariadení v dvoch originálnych vyhotoveniach a tie odovzdá Objednávateľovi. |
Požaduje sa vykonanie opráv žalúzií v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 15:00 hod. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH aj s DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu. V celkovej cene opravy musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s poskytnutím služby a dopravou. Objednávateľ neposkytuje preddavok. |
Nedodržanie určených osobitných požiadaviek na plnenie bude Objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári Objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ vyrozumie o termíne vykonania opráv najmenej 10 pracovných dní vopred. |
Oznámené vady sa Dodávateľ zaväzuje odstrániť na vlastné náklady na základe písomnej reklamácie Objednávateľa najneskôr do 30 dní od uplatnenia reklamácie. Dodávateľ sa zaväzuje vykonať likvidáciu vymenených náhradných dielov na vlastné náklady. |
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH. |
Zhotoviteľ bude pri plnení predmetu diela postupovať s odbornou starostlivosťou, zaväzuje sa dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy, technické normy a podmienky tejto zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Šafárikova 109, Rožňava, Rožňava, Košický, Slovenská republika
01.06.2023 14:44 — 25.06.2023 14:45
1,00 položky opisného formulára
2 491,00
2 491,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
27.04.2023 14:46
05.05.2023 12:00
05.05.2023 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.05.2023 17:33 - Vstupná ponuka | 2 491,00 | € | Cena bez DPH |
02.05.2023 17:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 491,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: