• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.04.2023 13:22
  •    Predkladanie ponúk
    05.05.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.05.2023 12:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.05.2023 12:15

Detail zákazky Z20233459

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.04.2023 13:22
  •    Predkladanie ponúk
    05.05.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.05.2023 12:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.05.2023 12:15

Základné údaje

Z20233459

OF-271364

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7833022

Objednávateľ

54435412

Správa Národného parku Slovenský raj so sídlom v Spišskej Novej vsi

Štefánikovo námestie č.9, Spišská Nová Ves, 05201, SVK

Dodávateľ

46489037

Silver Tech, s.r.o.

Duklianska 648/20, Svidník, 08901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nepravidelná autobusová preprava (05-10)

preprava osôb, autobusová preprava, nepravidelná osobná preprava, autobus

  • 60140000-1 - Nepravidelná osobná doprava
  • 60100000-9 - Služby cestnej dopravy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nepravidelná autobusová preprava osôb
Funkcia
preprava z východzieho bodu do miesta určenia a späť
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Trasa: Spišská Nová Ves - Křtiny pri Brne (cca 400 km) počet jázd 1 1
2. Trasa: Krtiny pri Brne - Brno okolie a späť  (cca 150 km) počet jázd 1 1
3. Trasa: Křtiny pri Brne - Znojmo a späť (cca 250 km) počet jázd 1 1
4. Trasa: Křtiny pri Brne - Spišská Nová Ves  (cca 400 km) počet jázd 1 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počet miest: 40 - 45 osôb
Vybavenie vozidla: chemické WC, klimatizácia
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Preprava bude zabezpečovaná  od 29. 5. 2023 do 1. 6. 2023
Dodávateľ zabezpečí vodiča/vodičov, ktorí spĺňajú podmienky podľa všeobecne záväzných predpisov na vedenie autobusov.
Dodávateľ zabezpečí autobus spôsobilý k preprave osôb po cestných komunikáciách s platným osvedčením o technickej a emisnej kontrole. Pri preprave osôb je objednávateľ povinný dodržiavať príslušné ustanovenia zákona č. 8/2009 Z. z. o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ musí mať platné povinné zmluvné poistenie a platné havarijné poistenie.
Dodávateľ zodpovedá za škodu na zdraví a škodu na veciach, ktorá vznikne prepravovaným osobám počas prepravy, ak škoda bola spôsobená v súvislosti s prevádzkou autobusu. Dodávateľ sa zaväzuje, že technický stav vozidla zodpovedá príslušným normám a požiadavkám na prepravu osôb.
V prípade poruchy alebo havárie, či inej udalosti spôsobujúcej nefunkčnosť dopravného prostriedku, je dodávateľ povinný pristaviť náhradný dopravný prostriedok na miesto udalosti a to čo najskôr po nahlásení takejto situácie, za účelom pokračovania a poskytovania služby. V prípade, že tak dodávateľ neurobí, nevzniká mu nárok na kúpnu cenu vzhľadom na to že preprava nebola dokončená.
Dodávateľ pristaví autobus minimálne 15 minút pred plánovaným časom odchodu.
Cena zahŕňa dopravné náklady, pohonné hmoty, diaľničné známky, parkovné, stojné, mýtne, mzdové náklady vodičov a všetky ostatné vedľajšie náklady.
Lehota splatnosti vystavenej faktúry je stanovená na 60 dní odo dňa jej doručenia. Zmluvné strany týmto výslovne vyhlasujú, že 60 dňová lehota splatnosti faktúry vystavenej poskytovateľom objednávateľovi v žiadnom prípade nie je v hrubom nepomere k právam a povinnostiam vyplývajúcim z tejto zmluvy pre poskytovateľa a takéto dojednanie odôvodňuje povaha predmetu plnenia v zmysle tejto zmluvy. Faktúra sa zaplatí bankovým prevodom na účet poskytovateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo v závislosti od potreby neodobrať celý predpokladaný počet jázd. Trasy sa môžu meniť v závislosti od aktuálnych potrieb objednávateľa. Najviac však do vyčerpania zmluvnej sumy.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej, technickej špecifikácie predmetu zmluvy sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a má za následok odstúpenie Objednávateľa od zmluvy.
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu zo strany oprávnených osôb v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ, najmä zákona č. 292/2014 Z. z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a zákona č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ dokáže zabezpečiť prepravu osôb počas exkurzie aj na krátkych úsekoch ciest III.triedy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štefánikovo námestie 9, Spišská Nová Ves, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika

29.05.2023 08:00 — 01.06.2023 16:00

1,00 ks

3 312,00

2 760,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.04.2023 13:22

05.05.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 367
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.05.2023 11:52 - Vstupná ponuka 3 312,00 € Cena s DPH
05.05.2023 11:52 - Najvýhodnejšia ponuka 3 312,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS