• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.04.2023 12:54
  •    Predkladanie ponúk
    10.05.2023 12:51
  •    Ukončenie zákazky
    10.05.2023 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.05.2023 14:20

Detail zákazky Z20233457

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.04.2023 12:54
  •    Predkladanie ponúk
    10.05.2023 12:51
  •    Ukončenie zákazky
    10.05.2023 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.05.2023 14:20

Základné údaje

Z20233457

OF-270175

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7843923

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35828382

EUROSAFE s.r.o.

Smrečianska 43, Bratislava, 81105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Trezory

trezor

  • 44421300-0 - Trezory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nábytkový trezor  Spell SB YETY KMK / kvalitatívny ekvivalent
Funkcia
Uskladnenie dokumentov šifrovanej komunikácie, archivácia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 9
Objem l 82
Hmotnosť kg 105
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vonk. rozmery v × š × h 700 × 480 × 450 mm
Vnút. rozmery v × š × h 600 × 400 × 340 mm
Kapacita 5 šanonov A4
Vnútorná výbava 1 polica
Zámkový systém kľúčový trezorový zámok MAUER/ kvalitatívny ekvivalent a mechanický kombinačný zámok LA GARD / M-LOCKS / kvalitatívny ekvivalent
Bezpečnostná trieda I. podľa STN EN 1143-1
Certifikát NBÚ Typ 3 (TAJNÉ); SS1=3 body
Kotvenie trezoru 4 kotvami do podlahy
Konštrukcia trezoru Dvojplášťová z oceľových plechov s vnútornou izolačnou výplňou
Konštrukcia dverí Trojplášťová s medzistenovou výplňou
Zaistenie dverí Trojstranný rozvorový mechanizmus chránený kalenou doskou
Inštalácia na mieste plnenia Mierovo, Voderady, Hlohovec, Močiar, Oždany (Rimavská Sobota), Veľká Ida, Michalovce, Bogota (Dargov)
 2. Nábytkový trezor Safetronics TSS 125MLG / kvalitatívny ekvivalent
Funkcia
Uskladnenie dokumentov šifrovanej komunikácie, archivácia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 4
Objem l 234
Hmotnosť kg 193
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vonk. rozmery v × š × h 1250 x 600 x 435 mm
Vnút. rozmery v × š × h 1210 x 560 x 345 mm
Kapacita 21 šanonov A4
Vnútorná výbava 2 police, vnútorná schránka
Zámkový systém kľúčový trezorový zámok MAUER / kvalitatívny ekvivalent a mechanický kombinačný zámok LA GARD / M-LOCKS / kvalitatívny ekvivalent
Bezpečnostná trieda I. podľa STN EN 1143-1
Certifikát NBÚ Typ 3 (TAJNÉ); SS1=3 body
Kotvenie trezoru 2 kotvami do podlahy
Konštrukcia trezoru Dvojplášťová z oceľových plechov s vnútornou izolačnou výplňou
Konštrukcia dverí Trojplášťová z oceľových plechov s vnútornou izolačnou výplňou
Zaistenie dverí Trojstranný rozvorový mechanizmus chránený kalenou doskou
Inštalácia na mieste plnenia Zvolen
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane inštalácie na mieste plnenia : Zvolen, Mierovo, Voderady, Hlohovec, Močiar, Oždany (Rimavská Sobota), Veľká Ida, Michalovce, Bogota (Dargov).
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane všetkých vedľajších nákladov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru, dodací list s tovarom.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Objednávateľ požaduje pre svoju potreby 2 ks faktúry, ak faktúra slúži zároveň ako dodací list alebo 2 ks faktúry a 2 ks dodacieho listu ak dodací list nie je súčasťou faktúry.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Tovar dodať len v pracovných dňoch od 7:30 do 14:00 hod
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a môže byť dôvodom na zušenie zákazky.
Nedodržanie podstatných technických a výkonových parametrov obstaraváných položiek, bez predchádzajúcej konzultácie a následného schválenia objednávateľom, bude dôvodom na zrušenie zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Borovianska cesta 1, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

15.05.2023 12:52 — 19.06.2023 12:52

1,00 súbor (podľa technickej špecifikácie)

17 050,00

17 050,00

Požadovanie vlastného návrhu plnenia zákazky podľa technickej špecifikácie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.04.2023 12:54

10.05.2023 12:51

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.05.2023 13:06

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 278
 57
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.04.2023 14:57 - Vstupná ponuka 17 049,60 € Cena s DPH
10.05.2023 12:45 - Najvýhodnejšia ponuka 17 016,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS