• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.04.2023 12:39
  •    Predkladanie ponúk
    04.05.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.05.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.05.2023 10:50

Detail zákazky Z20233449

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.04.2023 12:39
  •    Predkladanie ponúk
    04.05.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.05.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.05.2023 10:50

Základné údaje

Z20233449

OF-271442

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7828010

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

54455189

Artemi s.r.o.

Drieňová 632/32, Malinovo, 90045, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ultrasonografický prístroj

USG, sonograf, sonda

  • 33113000-5 - Zobrazovacie zariadenie pre magnetickú rezonanciu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ultrasonografický prístroj
Funkcia
vybavenie ambulancie - prenosný veterinárny sonograf
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Ultrasonografický prístroj VETUS E7 alebo ekvivalent ks 1
LCD displej s FullHD rozlišením (1920x1080) " (palec) 15,6
dotykový panel s rozlišení 1920x720 " (palec) 12,3
zobrazovací uhol ° (stupeň) 170
váha vrátane batérie kg 4
výstup USB počet 4
štart prístroja do sekunda 22
2. Mikrokonvexní sonda C11-3s ks 1
frekvenčný rozsah MHz 3 11
3. Konvexní sonda C5-1s ks 1
frekvenčný rozsah MHz 1,0 5,0
4. Fázová sonda P4-2s ks 1
frekvenčný rozsah MHz 1,0 5,2
5. Lineární sonda L13-3Ns ks 1
frekvenčný rozsah MHz 3,0 13,0
6. Kardio balík pre pokročilých ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Ultrasonografický prístroj  VETUS E7 alebo ekvivalent POLOŽKA 1
režimy zobrazenia B, B+B, B+M, M, Color Doppler (CFM), pulzný doppler (PW), Power Doppler (DPD), voliteľný kontinuálny doppler (CW), HPRF
úprava obrazu iClear (redukce šumu), iBeam (spatial compounding imaging), High Density Sampling, Multi-parallel Beam Processing, Accurate Vessel Imaging
HDMI, pamäť 128GB SSD alebo 1TB HDD s databázou iStation
dotykový panel - intuitívne ovládanie iTouch áno
kvalita zobrazenia ZST + technológia (sonografická zona) áno
kompatibilita s kardiologickými sondami áno
vodeodolný ovládací panel áno
štart zo stand-by režimu do 5 sekúnd
funkcia Echo Boost pri kardiologických sondách áno
súčasť balenia cestovný kufor
2. Mikrokonvexní sonda C11-3s POLOŽKA 2
podporované aplikácie brušné, cievne, veterinárne, pediatria
kompatibilita s USG prístrojom áno
3. Konvexní sonda C5-1s POLOŽKA 3
podporované aplikácie brucho, pediatria, pôrodníctvo, gynekológia
kompatibilita s USG prístrojom áno
4. Fázová sonda P4-2s POLOŽKA 4
podporované aplikácie brucho, pediatria, srdce
kompatibilita s USG prístrojom áno
5. Lineární sonda L13-3Ns POLOŽKA 5
podporované aplikácie brucho, deti, malé časti, muskuloskeletálne, vaskulárne, nervové, hrudné/pleurálne
kompatibilita s USG prístrojom áno
6. Kardio balík pre pokročilých POLOŽKA 6
Kardio balík obsahuje Smart 3D, Free Xros M™(Anatomical M-mode), TDI (Tissue Doppler Imaging), AutoEF (automatic Ejection Fraction Measurement), CW (kontinuálny doppler)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Doprava predmetu zákazky na miesto dodania vrátane jeho montáže, inštalácie , vykonania skúšok, skúšobnej prevádzky, uvedenia prístroja do prevádzky a zaškolenie obsluhy - najneskôr do 50 kalendárnych dní odo dňa obdržania objednávky.
2. Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
3. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
4. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných vlastností tovaru, funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
5. Požaduje sa dodať tovar nový, nepoužívaný a nerepasovaný.
6. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
7. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred .
8. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
9. Ponúkané produkty / zariadenia musia spĺňať technické požiadavky, ktoré sa na určené výrobky vzťahujú v súlade so Zákonom č. 56/2018 Z. z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov, a zároveň musia byť označené značkou CE, čím je deklarované, že vlastnosti daných výrobkov spĺňajú technické požiadavky, ktoré sú na dané výrobky kladené, a rovnako je tým deklarované, že boli dodržané postupy posudzovania zhody ustanovené zákonom o zhode alebo iným osobitným predpisom.
10. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
11.Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z.z. o DPH
12. Dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom.
13. Predávajúci poskytuje na tovar a všetky jeho súčasti komplexnú záruku v  trvaní dvadsaťštyri (24) mesiacov odo dňa podpísania Inštalačného protokolu.
14. Požaduje sa dodať návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku, výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a platných všeobecne záväzných právnych predpisov.
15. Nakoľko dodávka predávajúceho podľa tejto zmluvy zahŕňa aj dodávku softvéru, platí, že predávajúci dňom podpisu Preberacieho protokolu udeľuje kupujúcemu nevýhradnú licenciu na jeho použitie, v neobmedzenom rozsahu, na neobmedzený čas. Predávajúci súhlasí, aby kupujúci udelil sublicenciu tretím osobám na použitie softvéru rovnakým spôsobom, v rovnakom rozsahu, na rovnaký čas a za rovnakých podmienok, ako je licencia udelená na základe tejto zmluvy kupujúcemu.
16. Licencia podľa bodu 15 sa udeľuje odplatne, pričom odmena za jej poskytnutie ako aj odmena za udelenie súhlasu na udelenie licencie je už zahrnutá v kúpnej cene podľa tejto zmluvy.
17. Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom 18.2 písm. a) OPET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo týchto VZP podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívne hodnotenie v EKS.
18. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, nedodá tovar riadne a včas, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu.
19. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

09.05.2023 08:00 — 30.06.2023 14:00

1,00 podľa opisu - súbor

25 650,00

21 375,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.04.2023 12:39

04.05.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.05.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 351
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.05.2023 08:56 - Vstupná ponuka 25 650,00 € Cena s DPH
04.05.2023 09:07 - Najvýhodnejšia ponuka 25 644,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS