• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.04.2023 13:25
  •    Predkladanie ponúk
    12.05.2023 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    12.05.2023 14:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.05.2023 14:55

Detail zákazky Z20233435

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.04.2023 13:25
  •    Predkladanie ponúk
    12.05.2023 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    12.05.2023 14:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.05.2023 14:55

Základné údaje

Z20233435

OF-269685

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7854483

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

31659551

COMMERC SERVICE spol. s r.o.

Ku Surdoku 35, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zariadenie na tlač vrátane spotrebného materiálu

3D, tlač, plast, filament

  • 42960000-3 - Ovládací a riadiaci systém, tlačiarenské a grafické vybavenie, vybavenie na automatizáciu kancelárskych prác a spracovanie informácií
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 3D tlačiareň
Funkcia
Pre prácu v laboratóriu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Tlačový objem: mm 300 x 300 x 400
Teplota trysky: °C 400
Presnosť pre os X, Y, Z: mm 0,2
Výška vrstvy: µm 50
Ohrev tlačovej podložky (kontinuálny): °C 140
Vyhrievanie tlačovej komory: °C 50
Rozmery zariadenia: mm 1100 x 1100 x 1600
Veľkosť displeja palec 6
Hmotnosť zariadenia: kg 250
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technológia tlače: plast (FDM/FFF)
Extrúder: min. dvojitý
Držiak filamentu: áno
Ochranný box proti navlhnutiu filamentu: áno
Rozsah tlačového materiálu: od základných materiálov až po technický plast (napr. PLA, PEEK)
Trysky: odolnosť voči nalepovaniu plastu
Vymeniteľnosť trysiek: áno
Osvetlenie: min. LED
Vyrovnanie podložky: automatika
Obslužný software: áno
Napájanie: min. 230 V AC 50 Hz
Pripojenie: min. USB
Displej: min. dotykový
 2. Spotrebný materiál k 3D tlačiarni
Funkcia
Tlačová struna pre 3D tlač.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo sada 1
Tlačová struna  typ 1 - nerezová oceľ 17-4 PH g 2250
Tlačová struna typ 2- nerezová oceľ 316L g 2250
Tlačová struna  typ 3 – podporný materiál pre nerezovú oceľ 316L g 1200
Tlačová struna typ 4- HIPS g 3000
Tlačová struna typ 5 - PMMA – farba transparent g 3000
Tlačová struna typ 6 - PMMA – farba červená g 3000
Tlačová struna typ 7 – PLA – farba drevo g 1200
Tlačová struna typ 8 – PA12 g 1600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tlačové struny Požaduje sa kompatibilita s položkou č. 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla Objednávateľa.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný položkový rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe.
Požaduje sa predložiť doklad pre identifikovanie názvu, typu a výrobcu tovaru, ktorý bude predmetom dodávky (napr. katalógový list, technický opis, apod.) do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe.
Požaduje sa, aby súčasťou tzv. podrobného aktualizovaného položkového rozpočtu a faktúry bol aj názov Predmetu zákazky uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu zákazky, názov a číslo súvisiaceho Projektu, s ktorými Objednávateľ oboznámi Dodávateľa po zazmluvnení zákazky.
Táto zmluva sa uzatvára v rámci Projektu v rámci programu  Obchod a inovácie financovaného z Grantov EHP / Nórskych grantov a štátneho rozpočtu Slovenskej republiky.
Dodávateľ je povinný poskytnúť oprávneným subjektom úplný prístup k účtovníctvu dodávateľa súvisiaceho s Projektom po celú dobu povinnej archivácie týchto dokumentov, určenou v súlade s platnými právnymi predpismi SR.
Oprávnené subjekty: všetky kontrolné subjekty, vrátane Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky, Ministerstva financií Slovenskej republiky, Úradu pre finančný mechanizmus, Ministerstva zahraničných vecí Nórskeho kráľovstva, Výboru pre finančný mechanizmus, Úradu generálneho audítora Nórskeho kráľovstva a ďalším kontrolným orgánom a orgánom oprávneným na výkon kontroly v zmysle príslušných právnych predpisov SR, ako aj všetkým subjektom povereným týmito inštitúciami vykonať kontrolu dokladov súvisiacich s plnením tejto zmluvy.
Zmluvné strany sú si vedomé skutočnosti, že Zmluva, ako aj všetky jej prípadné dodatky, môžu byť zverejnené na webovom sídle správcu programu (SP).
Objednávateľ je oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty do výšky 10 % z hodnoty predmetu plnenia ak:        a)    Dodávateľ neumožnil kontrolným subjektom vykonanie kontroly účtovných dokladov súvisiacich s plnením tejto zmluvy alebo        b)    sa Dodávateľ dopustil kolúzneho správania, alebo iným nedovoleným spôsobom ovplyvnil výber úspešného uchádzača vo verejnom obstarávaní, ktorého výsledkom je táto zmluva.
Pre účely tejto zmluvy kolúzne správanie znamená akúkoľvek spoluprácu medzi uchádzačmi vo verejnom obstarávaní, osobami zapojenými do procesu verejného obstarávania a ďalšími aktérmi, či už s vedomím alebo bez vedomia verejného obstarávateľa. Konkrétne môže ísť o dohodu o cenách, dohodu o rozdelení trhu, dohodu o víťaznej ponuke (tzv. bid rigging) a ďalšie.   Uplatnenie zmluvnej pokuty nevylučuje možnosť Objednávateľa požadovať od Dodávateľa náhradu škody v skutočnej výške.
Zmluva nadobudne účinnosť po ukončení finančnej kontroly, ak Správca programu (SP)  neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO (po doručení  správy z kontroly Prijímateľovi) , alebo v rámci ktorej Prijímateľ súhlasil s výškou ex ante finančnej opravy uvedenej v návrhu správy/ správe z kontroly a splnil podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa Rozhodnutia EK o určovaní finančných opráv .
Objednávateľ po doručení správy z  kontroly VO upozorní bezodkladne na túto skutočnosť Dodávateľa, ktorý bude následne vyzvaný na plnenie zákazky resp. právo odstúpiť od zmluvy bez udania iného dôvodu v nadväznosti na doručenie správy z kontroly VO, ktorou SP neschváli predmetné VO.
Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, alebo k schváleniu nedôjde najneskôr do 3 mesiacov od nadobudnutia platnosti Zmluvy, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť.
Požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný, v prvej akostnej triede zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom.
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie.
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy.
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Objednávateľ požaduje, aby faktúra obsahovala rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, ich jednotkové ceny bez DPH,  sadzbu DPH, cenu s DPH a celkovú cenu za danú položku.
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad Objednávateľa voči predmetnej faktúre.
Ak Objednávateľ vráti faktúru Dodávateľovi lehota splatnosti faktúry sa preruší a doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného tovaru.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finančnej správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Strojnícka fakulta, Katedra obrábania a výrobnej techniky, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

17.05.2023 08:00 — 24.08.2023 13:00

1,00 celok (podľa technickej špecifikácie)

20 896,95

20 896,95

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.04.2023 13:25

12.05.2023 13:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.05.2023 13:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 181
 70
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.05.2023 08:54 - Vstupná ponuka 20 606,70 € Cena bez DPH
10.05.2023 08:54 - Najvýhodnejšia ponuka 20 606,70 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS