• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.04.2023 14:34
  •    Predkladanie ponúk
    04.05.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.05.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.05.2023 09:50

Detail zákazky Z20233398

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.04.2023 14:34
  •    Predkladanie ponúk
    04.05.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.05.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.05.2023 09:50

Základné údaje

Z20233398

OF-271361

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7827977

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31690378

Cofin, a.s.

Hájnova 7120/30 , Ľubotice, 08006, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Knižná väzba

Knižná väzba, viazanie kníh

  • 79971200-3 - Knihárske služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Knižná väzba
Funkcia
Väzba dokumentov do knižnej podoby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Knižná väzba, A4, V8 ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Druh knižnej väzby V8-tvrdá väzba - do 150 listov, papier 80g/m2 celoplátenná, s koženým, kožu imitujúcim alebo syntetickým poťahom.
Nápis Na prednej strane každej väzby bude jeden riadok textu, 10. písmen.
Farba dosiek Tmavo modrá, tmavo zelená alebo bordová
Farba textu Strieborná alebo zlatá.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ zašle dokumenty do sídla prevádzky dodávateľa poštou, alebo osobne. Dodávateľ do 10 pracovných dní doručí zviazané dokumenty do sídla objednávateľa na vlastné náklady.
Platba faktúrou s dobou splatnosti 30 dní od doručenia faktúry. Faktúru zaslať na adresu, ktorú určí objednávateľ.
Súčasťou faktúry musí byť dodací list.
Ponúknutá cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním zákazky.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH,  alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Tovar musí byť objednávateľovi doručený len v pracovných dňoch, v čase od 7:00 do 13:00.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platba bude realizovaná bezhotovostným stykom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vranovská 68, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

09.05.2023 14:33 — 31.05.2023 14:33

1,00 ks

700,00

583,33

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.04.2023 14:34

04.05.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.05.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 190
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.05.2023 08:32 - Vstupná ponuka 696,00 € Cena s DPH
04.05.2023 08:32 - Najvýhodnejšia ponuka 696,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS