00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
36224278
YMS, a.s.
Hornopotočná 1, Trnava, 91701, SVK
Služby technickej a licenčnej podpory softvéru ySpatial Basic Package
podpora
Služba
1. Služby technickej a licenčnej podpory softvéru ySpatial Basic Package
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zmluvy sú služby Maintanance (technická a servisná podpora) softvérovej platformy pre prehliadanie priestorových údajov –ySpatial Basic Package (ďalej aj „počítačový program“). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Služby pre ySpatial Basic Package - Maintenance | počet mesiacov | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Maintanance (technická a servisná podpora): | - inštalácia aktualizácií alebo oprávvy konaných v počítačovom programe z vlastnej iniciatívy dodávateľa, vyplývajúcich najmä zo zmeny všeobecne záväzných právnych predpisov SR, |
Maintanance (technická a servisná podpora): | z vylepšenia existujúcej funkcionality v dodanej hlavnej verzii vydávaním vedľajších verzií počítačového programu, z opravy počítačového programu vydaním funkčnej alebo bezpečnostnej záplaty |
Maintanance (technická a servisná podpora): | alebo iných dôvodov (napr. dizajnu, drobných zmien, ktoré neobsahujú podstatnú zmenu funkčnosti) v dodanej hlavnej verzii počítačového programu; |
Maintanance (technická a servisná podpora): | - aktualizácia (update/upgrade) novej verzie aplikačného podporného programového vybavenia, na ktorom je počítačový program prevádzkovaný, |
Maintanance (technická a servisná podpora): | Objednávateľa po uvoľnení vyššej verzie (vo vedľajšej alebo v hlavnej verzii) využívaných podporných informačných systémov; |
Maintanance (technická a servisná podpora): | - testovanie vplyvu funkčných a bezpečnostných záplat aplikačného podporného programového vybavenia Objednávateľa, na ktorom je počítačový program prevádzkovaný, na používanie počítačového programu; |
Maintanance (technická a servisná podpora): | - oznámenie každej aktualizácie počítačového programu vydaním novej vyššej hlavnej verzie počítačového programu do tridsiatich (30) kalendárnych dní |
Maintanance (technická a servisná podpora): | Objednávateľovi za účelom prípadnej aktualizácie (upgrade) počítačového programu; |
Maintanance (technická a servisná podpora): | - konzultačná podpora Objednávateľovi pri riešení prevádzkových problémov vzniknutých pri používaní počítačového programu; |
Maintanance (technická a servisná podpora): | - podpora a konzultácie Objednávateľovi pri neštandardnom správaní sa počítačového programu alebo pri nefunkčnosti časti alebo celého počítačového programu; |
Maintanance (technická a servisná podpora): | - aktualizácia používateľskej dokumentácie pre všetky role používateľov pri aktualizácií počítačového programu, ak má aktualizácia vplyv na používateľskú dokumentáciu; |
Maintanance (technická a servisná podpora): | - technická podpora pri inštalácií aktualizácií alebo opráv v počítačovom programe alebo aktualizácií aplikačného podporného programového vybavenia |
Maintanance (technická a servisná podpora): | (pri implementácií/testovaní/uvedení do produkčnej prevádzky); |
Maintanance (technická a servisná podpora): | - analýza a odstránenie havarijných stavov serverového pracoviska počítačového programu a príslušných integračných rozhraní na spolupracujúce systémy Objednávateľa; |
Maintanance (technická a servisná podpora): | - reinštalácia komponentov počítačového programu podľa požiadaviek Objednávateľa; |
Maintanance (technická a servisná podpora): | - inštalácia nových pracovísk počítačového programu, popr. integrácia na nové prostredia u Objednávateľa alebo vyžiadané Objednávateľom na tretie strany; |
Maintanance (technická a servisná podpora): | - zaškolenie na pracovisku Objednávateľa (on site) alebo Poskytovateľ po zásahu technickej podpory, reinštalácii počítačového programu, alebo nutného operačného, databázového |
Maintanance (technická a servisná podpora): | alebo iného systému, popr. zaškolenie podľa požiadavky Objednávateľa; |
Maintanance (technická a servisná podpora): | - servisná podpora ySpatial Basic Package v rozsahu riešenie a odstraňovanie vád, chýb, nedostatkov, porúch alebo akýkoľvek iných problémov počítačového programu, |
Maintanance (technická a servisná podpora): | brániacich jej riadnemu a/alebo bezchybnému používaniu (vrátane právnych vád počítačového programu, resp. ich častí), a/alebo spôsobujúcich jej čiastočnú alebo úplnú nefunkčnosť, |
Maintanance (technická a servisná podpora): | a/alebo spôsobujúcich čiastočné a/alebo úplné obmedzenie jej používania/prevádzky ySpatial Basic Package, za účelom udržania jej funkčnosti. |
Maintanance (technická a servisná podpora): | - pomoc a podporu pri riešení vzniknutých vád ySpatial Basic Package rieši dodávateľ primárne prostredníctvom systému Helpdesk, |
Maintanance (technická a servisná podpora): | ktorý slúži na evidenciu vád, evidenciu statusov riešenia jednotlivých incidentov. |
Maintanance (technická a servisná podpora): | - v prípade vzniku vád ySpatial Basic Package sa dodávateľ zaväzuje poskytovať Objednávateľovi údržbu počítačového programu počas pracovných dní v týždni od pondelka do piatku, |
Maintanance (technická a servisná podpora): | 8 hodín denne, v čase od 8:00 do 16:00 hod. v Slovenskej republike. Hlásenia, ktoré prídu do Helpdesk po 16,00 hod, budú chápané ako by sa objavili na začiatku nasledujúceho pracovného dňa. |
Maintanance (technická a servisná podpora): | Na účely plnenia servisnej podpory budú vady rozdelené do troch kategórií: |
Maintanance (technická a servisná podpora): | Vada kategórie A – počítačový program nie je použiteľný vo svojich základných funkciách, alebo sa vyskytuje kritická funkčná vada znemožňujúca jeho činnosť a zakladajúca možnosť vzniku škody. |
Maintanance (technická a servisná podpora): | Vada kategórie B – funkčnosť počítačového programu je vo svojich funkciách znížená tak, že tento stav obmedzuje alebo ohrozuje bežnú prevádzku Objednávateľa. |
Maintanance (technická a servisná podpora): | Vada kategórie C – ostatné drobné vady počítačového programu, ktoré nespadajú do kategórie vád A a B. |
Doba odozvy : | reakčná doba Poskytovateľa, počítaná od nahlásenia vady Objednávateľom do nástupu na jej definovanie/odstránenie (v prípade poskytovania servisnej podpory), |
Doba odozvy : | resp. čas od zadania požiadavky na technickú podporu zo strany Objednávateľa po akceptovanie v Helpdesk zo strany Poskytovateľa (v prípade poskytovania technickej podpory). |
Doba zásahu: | - záväzný čas odstránenia vady, počítaný medzi nahlásením vady Objednávateľom a jej odstránením Poskytovateľom. |
Doba zásahu: | (v prípade poskytovania servisnej podpory), resp. čas od okamihu zadania požiadavky technickej podpory do doby uzatvorenia požiadavky Poskytovateľom (v prípade poskytovania technickej podpory). |
Doba zásahu: | Dodávateľ navrhuje pri poskytovaní servisnej podpory počítačového programu dodržať nasledovné časy plnenia, za predpokladu ich nahlásenia Objednávateľom: |
Doba odozvy/zásahu: | Kategória vady: A, Doba odozvy: 4 pracovné hodiny, Doba zásahu: 2 pracovné dni |
Doba odozvy/zásahu: | Kategória vady: B, Doba odozvy: 1 pracovný deň, Doba zásahu: 4 pracovné dni |
Doba odozvy/zásahu: | Kategória vady: C, Doba odozvy: 2 pracovné dni, Doba zásahu: 6 pracovných dni |
Doba odozvy/zásahu: | Zaradenie vady do príslušnej kategórie bude prvotne na posúdení Objednávateľa, v prípade rozporu o zaradení vady budú zmluvné strany rokovať o zaradení vady do príslušnej kategórie. |
Doba odozvy/zásahu: | Za službu servisnej podpory ySpatial Basic Package sa nebude považovať odstraňovanie chýb a vád, ktoré vzniknú v dôsledku nedodania riadneho a bezchybného plnenia dodávateľom. |
Názov |
1. PREDMET ZMLUVY |
1.1 Predmetom tejto zmluvy sú služby maintenance, servisnej a technickej podpory softvérovej platformy pre prehliadanie priestorových údajov – systému ySpatial Basic Package. |
Podrobný opis predmetu zákazky a jeho technická špecifikácia sú uvedené vo funkčnej špecifikácií predmetu zákazky. |
1.2 Dodávateľ prehlasuje, že sa v plnom rozsahu oboznámil s predmetom plnenia zmluvy, rozsahom a povahou dodania plnení a sú mu známe technické, kvalitatívne a iné podmienky potrebné k realizácii plnenia predmetu tejto zákazky podľa tejto zmluvy. Dodávateľ súčasne prehlasuje, že je personálne, technicky a odborne spôsobilý a oprávnený na dodávanie plnení uvedených v technickej špecifikácií predmetu zákazky v tejto zmluve v požadovanom rozsahu a kvalite. |
2. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU |
2.1 Dodávateľ predloží objednávateľovi údaje o sídle, IČO, DIČ, IČ DPH, o bankovom spojení dodávateľa v rozsahu – názov banky, číslo účtu, SWFT (BIC), IBAN, pokiaľ ich už nemá uvedené v EKS. |
2.2 Dodávateľ predloží zoznam subdodávateľov, prostredníctvom ktorých bude plniť predmet tejto zmluvy. Zoznam subdodávateľov bude obsahovať: obchodné meno alebo názov subdodávateľa, adresa pobytu alebo sídla, IČO, meno a priezvisko, adresa pobytu a dátum narodenia osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu tejto zmluvy za subdodávateľa, funkcia, podiel subdodávky v % a stručný opis predmetu plnenia, ktorý bude predmetom subdodávky. |
2.3 Dodávateľ je povinný splniť si povinnosti podľa bodov 2.1 až 2.3 osobitných požiadaviek na plnenie (ďalej len „OPNP“) tejto zmluvy zaslaním požadovaného dokumentu/informácie do troch (3) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oznámenej dodávateľovi podľa bodu 4.1 OPNP tejto zmluvy , ak nebude v súlade s touto zmluvou dohodnuté inak. |
2.4 Dodávateľ je povinný predložiť do troch (3) dní od uzavretia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy kópiu dokumentu preukazujúceho, že dodávateľ je oprávnený na dodanie predmetu zmluvy na území SR a . preukáže túto spôsobilosť kópiou certifikátu, alebo kópiou vyhlásenia zhotoviteľa softvéru alebo oprávneného distribútora softvéru resp. predložením iného dokladu od zhotoviteľa softvéru alebo distribútora softvéru, z ktorého bude vyplývať oprávnenie dodávateľa dodávať predmet tejto zmluvy. |
2.5 V prípade nepredloženia a nepreukázania relevantných požadovaných dokumentov a podkladov dodávateľa objednávateľovi, sa uvedené považuje za podstatné porušenie zmluvy a zmluva nenadobudne účinnosť. |
2.6 Dodávateľ je povinný splniť si povinnosť podľa bodu 2.5 OPNP tejto zmluvy a to zaslaním požadovaného dokladu/certifikátu/potvrdenia do troch (3) pracovných dní od zaslania požiadavky objednávateľa o predloženie takéhoto dokumentu; elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oznámenej dodávateľovi podľa bodu 4.1 OPNP tejto zmluvy , ak nebude v súlade s touto zmluvou dohodnuté inak. |
3. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA |
3.1 Objednávateľom sa rozumie verejný obstarávateľ. Miestom plnenia je sídlo objednávateľa uvedené v záhlaví tejto zmluvy. |
3.2 Začiatok plnenia predmetu zmluvy je najneskôr do 10 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy a následne počas doby platnosti 12 mesiacov. |
4. PREDLOŽENIE ÚDAJOV |
4.1 Dodávateľovi bezodkladne po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy zašle údaje kontaktnej osoby objednávateľa (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo). |
4.2 Dodávateľ je povinný na doručené údaje kontaktnej osoby objednávateľa zaslať kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veciach súvisiacich s plnením predmetu tejto zmluvy za dodávateľa (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo). Dodávateľ zároveň na tieto doručené kontaktné údaje zašle aj požadované informácie a dokumenty podľa tejto zmluvy. |
4.3 Objednávateľ po doručení kontaktných údajov osoby oprávnenej konať vo veciach súvisiacich s plnením predmetu tejto zmluvy za dodávateľa zašle dodávateľovi kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veciach súvisiacich s plnením predmetu zmluvy za objednávateľa (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo) len v prípade, ak to bude iné osoba objednávateľa ako bola oznámená podľa bodu 4.1 OPNP tejto zmluvy. |
5. SPȎSOB POSKYTNUTIA PLNENIA |
5.1 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi celý predmet zmluvy na miesto plnenia v termíne v zmysle tejto zmluvy v jednom celku. Dodávka predmetu zmluvy na miesto plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 16:00 hod., ak nie je dohodnuté inak. |
5.2 Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to na 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
5.3 Zmluvné strany sa zaväzujú, že si budú poskytovať potrebnú súčinnosť pri plnení záväzkov z tejto zmluvy a navzájom si budú oznamovať všetky okolnosti a informácie, ktoré môžu mať vplyv na plnenie predmetu tejto zmluvy a to v písomnej podobe na e-mailovú adresu osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa a objednávateľ zašle súhlasné alebo nesúhlasné stanovisko k požiadavke dodávateľa k plneniu predmetu tejto zmluvy dodávateľovi písomne na e-mailovú adresu osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa. |
6. PREVZATIE PREDMETU ZMLUVY |
6.1 Prevzatie zahájenia plnenia predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacieho protokolu vystaveného dodávateľom, na základe zaslaného vzoru objednávateľom do 10 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
6.2 Preberací protokol musí obsahovať – názov dokumentu- Preberací protokol k zmluve č. ............., číslo preberacieho protokolu, objednávateľ preberá/nepreberá* predmet zmluvy v rozsahu:, názov plnenia, počet ks, s výhradami/bez výhrad *, popis výhrad objednávateľa a termín odstránenia výhrad, * nevhodné prečiarknite, |
V Bratislave, dátum, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa, podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa a podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa. |
Prílohou Preberacieho protokolu bude - akceptačný protokol ako potvrdenie o ich inštalácii predmetu zmluvy v softvérom prostredí objednávateľa. |
Prílohou Preberacieho protokolu bude - potvrdenie alebo certifikát o aktivácii technickej podpory poskytovanej zhotoviteľom softvéru/počítačového programu, ktoré sú predmetom tejto zmluvy na požadované obdobie poskytovania služieb a zároveň poskytne webovú adresu (link) alebo predloženie čestného vyhlásenia dodávateľa o zabezpečení služieb podľa predmetu tejto zmluvy. |
6.3 Ak objednávateľ vyznačí na preberacom protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po ich odstránení bude vypracovaný nový preberací protokol s pôvodným číslom preberacieho protokolu s podlomením číslovaným od čísla 1. |
6.4 Protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy sa rozumie podpísanie preberacieho protokolu osobami oprávnenými konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za obe zmluvné strany bez výhrad objednávateľa. |
6.5 Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať predmet plnenia zmluvy, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
6.6 Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet plnenia zmluvy vo vlastnom mene, na vlastnú zodpovednosť, riadne, včas, bez vád, s potrebnou odbornou starostlivosťou a tomu zodpovedajúcou kvalitou, v požadovanom množstve, na miesto plnenia. |
7. ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODY, POKUTY A ZÁRUKA |
7.1 Dodávateľ pri plnení predmetu tejto zmluvy bude postupovať s odbornou starostlivosťou, technickými znalosťami, potrebnou profesionalitou, osobne, vo vlastnom mene, na svoje náklady a vlastnú zodpovednosť. |
7.2 V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti dodávateľa z tejto zmluvy alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie dodávateľa ukáže nepravdivým, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 5 % z ceny plnenia predmetu zmluvy. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia objednávateľa od zmluvy. Nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
7.3 Dodávateľ zodpovedá za priamu škodu spôsobenú Objednávateľovi v súvislosti s porušením povinnosti vyplývajúcich pre dodávateľa z tejto zmluvy. . Vzniknutá škoda bude Objednávateľovi uhradená za predpokladu riadneho preukázania jej vzniku, výšky, porušenia zmluvnej povinnosti a príčinnej súvislosti medzi týmto porušením a vznikom škody, ak navrátenie veci do pôvodného stavu nie je možné. |
7.4 Lehota na odstránenie vád a nedostatkov na softvérových produktoch od nahlásenia a následného potvrdenia je uvedená vo funkčnej špecifikácií predmetu zákazky opisného formuláru. |
8. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY |
8.1 Predmet zmluvy bude financovaný zo štátneho rozpočtu. |
8.2 Zmluvná cena sa považuje za celkovú cenu predmetu zmluvy s DPH a platnú počas doby trvania zmluvy. V zmluvnej cene predmetu zmluvy sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa (napr.: doprava na miesto dodania, vyloženie tovarov, DPH, záruka, colné poplatky, vyhotovovanie a doručovanie dokumentov/dokladov podľa tejto zmluvy, služby súvisiace s predmetom zákazky a iné súvisiace náklady). |
8.3 Objednávateľ uhradí cenu za predmet zmluvy na základe dodávateľom vystavenej faktúry. Faktúra bude vystavená po protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy podľa bodu 6.4 OPNP tejto zmluvy. Predmet fakturácie na faktúre bude zhodný s položkami podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
8.4 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti účtovného dokladu podľa zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov, náležitosti daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a všetky náležitosti podľa Všeobecných podmienok elektronického obstarávania pre Elektronický kontraktačný systém. Faktúra musí byť vystavená v súlade s touto zmluvou. Za správne vyhotovenie faktúry zodpovedá v plnom rozsahu dodávateľ. |
8.5 Ak dodávateľovi správca fakturačného systému podľa zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme a o doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZEF“) vytvoril do dátumu vystavenia faktúry podľa tejto zmluvy osobný profil, musí faktúra spĺňať aj náležitosti zaručenej elektronickej faktúry podľa ZEF. |
8.6 Faktúra musí ďalej obsahovať označenie, že ide o faktúru, číslo faktúry, identifikačné údaje objednávateľa/dodávateľa (obchodné meno, sídlo, IČO, DIČ, IČ DPH, bankové spojenie vo formáte IBAN a BIC /SWIFT), číslo zmluvy, predmet úhrady - jednotlivé položky plnenia predmetu zmluvy, ich presné názvy a počty, jednotková cena, sadzba DPH, celková suma s DPH, dátum vyhotovenia faktúry, dátum dodania predmetu zmluvy, dátum splatnosti. |
8.7 Bankové spojenie dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 2.1 OPNP tejto zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
8.8 Faktúru je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi listovou zásielkou alebo iným preukázateľným spôsobom na adresu sídla objednávateľa. Ak dodávateľovi správca fakturačného systému podľa ZEF vytvoril do dátumu vystavenia faktúry podľa tejto zmluvy osobný profil, potom je dodávateľ povinný pri doručovaní faktúry objednávateľovi postupovať v súlade so ZEF. |
8.9 V prípade, ak doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti v zmysle tejto zmluvy alebo v nej budú iné chyby, objednávateľ je oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi v termíne splatnosti na doplnenie a/alebo prepracovanie s uvedením nedostatkov, ktoré sa majú odstrániť. Nová 30-dňová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola riadne a preukázateľne opravená/doplnená faktúra doručená objednávateľovi. |
8.10 Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa preukázateľného doručenia faktúry objednávateľovi. |
8.11 Úhrada faktúry bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na účet dodávateľa uvedený na príslušnej faktúre. |
9. OSTATNÉ USTANOVENIA |
9.1 Dodaný predmet tejto zmluvy je až do zaplatenia príslušnej faktúry vlastníctvom dodávateľa. Vlastnícke právo k dodanému predmetu zmluvy prechádza na objednávateľa, dňom pripísania príslušnej zmluvnej ceny na bankový účet dodávateľa. |
9.2 Dodávateľ je oprávnený zadať vykonanie predmetu tejto zmluvy ďalšiemu dodávateľovi (ďalej len „subdodávateľ“). |
9.3 Dodávateľ v plnej miere zodpovedá za odbornú starostlivosť pri výbere subdodávateľa, predovšetkým za to, že subdodávateľ spĺňa všetky potrebné kvalifikačné a odborné predpoklady na riadne plnenie predmetu tejto zmluvy, vykonaného na základe zmluvy o subdodávke. |
9.4 Dodávateľ v plnej miere zodpovedá za plnenie premetu tejto zmluvy zadané subdodávateľovi rovnako, akoby zmluvu plnil sám. |
9.5 Dodávateľ zodpovedá za konanie, neplnenie, nedbanlivosť, opomenutie povinností alebo potrebného konania riadne a včas svojich subdodávateľov tak, ako by išlo o konanie, neplnenie, nedbanlivosť, opomenutie povinností alebo potrebného konania riadne a včas samotného dodávateľa. |
9.6 Dodávateľ je oprávnený zmeniť a/alebo doplniť subdodávateľa počas trvania tejto zmluvy, pričom je povinný takúto zmenu a/alebo doplnenie písomne oznámiť objednávateľovi najneskôr do 3 pracovných dní pred začatím plánovanej subdodávky alebo bezodkladne po tom, ako sa o zmene dozvedel. Písomné oznámenie o zmene a/alebo doplnení subdodávateľa bude obsahovať údaje o navrhovanom subdodávateľovi v rozsahu podľa bodu 2.4 OPNP tejto zmluvy. |
9.7 Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ majú povinnosť byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, táto povinnosť musí byť splnená pred nadobudnutím účinnosti tejto zmluvy. Dodávateľ a jeho subdodávateľ musia spĺňať podmienku zápisu počas celého trvania tejto zmluvy. |
9.8 Ak predmet zmluvy navrhovaný dodávateľom na dodanie nebude spĺňať minimálne požadované kvalitatívne parametre podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, objednávateľ písomne v súlade s touto zmluvou požiada dodávateľa o výmenu tohto predmetu zmluvy. Dodávateľ v lehote do 3 pracovných dní uskutoční výmenu predmetu zmluvy za taký, ktorý spĺňa minimálne požadované kvalitatívne parametre, pričom zmena ceny už nie je možná, tzn. za tú istú cenu. V prípade, že dodávateľ požadovanú výmenu neurobí, objednávateľ má právo na odstúpenie od tejto zmluvy. |
9.9 Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností najmä podľa bodu 2 tejto zmluvy dodávateľa podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ môže odstúpiť od tejto zmluvy a zmluva nenadobudne účinnosť. |
9.10 Účinky odstúpenia od tejto zmluvy nastanú dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení druhej zmluvnej strane. |
9.11 Zmluva zaniká písomnou dohodou zmluvných strán, odstúpením od zmluvy zo strany objednávateľa, podľa aktuálne platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska. |
Dobrovičova 12, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
26.05.2023 11:16 — 25.05.2024 11:16
1,00 skupina tovarov podľa technickej špecifikácie
62 120,00
51 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.05.2023 09:30
23.05.2023 15:00
23.05.2023 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.05.2023 11:04 - Vstupná ponuka | 51 800,00 | € | Cena bez DPH |
23.05.2023 11:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 51 800,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: