• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.04.2023 11:25
  •    Predkladanie ponúk
    29.04.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.05.2023 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.05.2023 08:35

Detail zákazky Z20233385

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.04.2023 11:25
  •    Predkladanie ponúk
    29.04.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.05.2023 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.05.2023 08:35

Základné údaje

Z20233385

OF-271117

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7815020

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36040461

Team TENEX s.r.o.

Lieskovská cesta 1078/16, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a údržba strojov a zariadení pre krajčírske dielne

stroj krajčírsky, píla pásová, žehlička elektrická, lis

  • 50530000-9 - Opravy a údržba strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Opravy a údržba strojov a zariadení pre krajčírske dielne
Funkcia
Servis a údržba
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stroj krajčírsky elektrický - typ MINERVA 16224,  rok výr. 1979 ks 1
Stroj krajčírsky elektrický - typ  MINERVA 20463, rok výr. 1979 ks 1
Stroj krajčírsky elektrický - typ  SIRUBA W 122356, rok výr. 1994 ks 1
Stroj krajčírsky elektrický 30T - typ PFAFF 6299286, rok výr. 1979 ks 1
Stroj krajčírsky elektrický - typ  BROTHER P 814701, rok výr.  1979 ks 1
Stroj krajčírsky elektrický - typ CHIN CHI MACHINE SH 6005, D 53H16, rok výr.  1979 ks 1
Stroj riglovací - typ PFAFF 2386 X45, rok výr. 1979 ks 1
Dierkovačka kompletná - typ DURKOPP 557212, rok výr. 1965 ks 1
Píla pásová RS 1100 - typ PRAGODĚV PRAHA 265, rok výr. 1993 ks 1
Lis priebežný fixačný - typ MEYER 849209 rok výr. 1994 ks 1
Pracovisko žehliace - typ SUSSMAN 20242H rok výr. 1993 ks 1
Pracovisko žehliace - typ SUSSMAN 20241 rok výr.1993 ks 1
Žehlička elektroparná - typ PHILIPS - rok výr. 1979 ks 1
Žehlička elektrická - typ ETA - rok výr. 1979 ks 1
Stroj vyšívací- typ SWF/E-T1501C CO410001 rok výr.  2012 ks 1
Stroj vyšívací šesťihlový- typ  BROTHER PR 650 G9B112932, rok výr. 2010 ks 1
Stroj krajčírsky elektrický- typ MINERVA- DNK 134/2 17489, rok výr. 1996 ks 1
Stroj krajčírsky elektrický- typ MINERVA- DNK 134/2 21405, rok výr.  1990 ks 1
Stroj krajčírsky elektrický- typ MINERVA- DNK 134/2 4030, rok výr. 1985 ks 1
Stroj krajčírsky elektrický-  typ OST- SIRUBA 211952 rok výr. 2003 ks 1
Stroj šijací priemyselný - typ PFAFF -1163 6/01 8012389, rok výr. 2010 ks 1
Stroj šijací priemyselný -typ PFAFF -1163 6/01 8012391, rok výr.2010 ks 1
Stôl žehliaci – typ FOREVER ks 1
Stroj krajčírsky - typ MINERVA 1981/15308 na stroji č. 72 113-101 rok výr.  1981 ks 1
Cena práce za opravu, údržbu strojov a zariadení krajčírskych dielni vrátane dopravy na miesto poskytnutia služby hodina 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
obsah údržbových opráv diagnostika, čistenie, nastavenie, namazanie, strojárske opracovanie súčiastok, výmena oleja, opotrebovaných súčiastok, motorov, remeňov a vykonanie potrebných prác, ktoré zistí dodávateľ na mieste
obsah opráv podľa poruchy vrátane dodania a inštalácie náhradných dielov.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miesta plnenia:   Nemšová
Požaduje sa predložiť zoznam kontaktných osôb do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Dodávateľ vykoná opravy zariadení na základe telefonickej, emailovej objednávky objednávateľa. Písomná objednávka bude dodávateľovi doručená prostredníctvom pracovníka odstraňujúceho nahlásenú poruchu.
Fakturácia bude podľa skutočného počtu zrealizovaných servisných hodín.
Dodávateľ po dostavení sa na miesto poskytnutia služby a po vykonaní obhliadky takéhoto zariadenia predbežne ocení servisný zásah na základe odhadovaného množstva normohodín, servisných prác a odhadovaného množstva súvisiaceho materiálu.
Dodávateľ predbežné ocenenie opravy alebo údržby ešte pred začatím servisných prác odsúhlasí s poverenou osobou objednávateľa.
V prípade, že oprava bude nerentabilná, alebo sa materiál nebude dať opraviť, prípadne trh už nedisponuje s požadovanými náhradnými súčiastkami čím sa stáva zariadenie neopraviteľné, požadujeme bezplatne spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia."
Cena za obstarávanú službu alebo tovar súvisiacu s poskytnutím služby musí byť stanovená podľa zákona NR SR č. 18/1996. Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách.
Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o poskytnutí služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce, množstva normohodín a na základe skutočne použitého množstva súvisiaceho materiálu.
Fakturácia bude podľa skutočného počtu zrealizovaných servisných hodín. Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu v EUR s DPH, a taktiež výrobné čísla opravovaných zariadení. Súčasťou faktúry je montážny list. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu odberateľa.
Faktúra musí obsahovať všetky zákonom stanovené údaje vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Cena za jednu normohodinu práce je predmetom verejného obstarávania a musí byť stanovená vrátane dopravy na miesta plnenia a ďalších súvisiacich nákladov, okrem nákladov na náhradné diely.
Pri oprave a údržbe sa požaduje použitie nových originálnych dielov, prípadne, po dohode s objednávateľom aj iné náhradné diely a poskytovateľ zodpovedá i za ich materiálové vady.
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy.
Opravy vykonať v pracovných dňoch od 07.00 do 13:00 hod.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Za začiatok výkonu práce na odstránení poruchy sa považuje začiatok výkonu opravy v mieste predmetu opravy.
Maximálny finančný limit predmetnej zákazky je  5 000,00 eur s DPH vrátane nákladov za dopravu a náhradné diely.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedené v Kúpnej zmluve sa bude považovať  za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Názov Upresnenie
Požaduje sa predložiť dokument preukazujúci, že služby poskytuje oprávnený servis. do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy /fotokópia/; napr. Živnostenský list
Pracovník vykonávajúci opravy musí predložiť oprávnenie na prácu na elektrických  zariadeniach v zmysle platných predpisov SR podľa charakteru opravy. Vyhláška MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenskej Armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

04.05.2023 08:00 — 30.11.2023 12:00

1,00 normohodina

78,00

65,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.04.2023 11:25

29.04.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.05.2023 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 371
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.04.2023 11:50 - Vstupná ponuka 78,00 € Cena s DPH
26.04.2023 11:50 - Najvýhodnejšia ponuka 78,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS