30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36623041
MIBA SK, s.r.o.
Továrenská 44, Vlkanová, 97631, SVK
Opravy a údržba žalúzií, markíz a roliet
Opravy a údržba žalúzií, markíz a roliet
Tovar, Služba
1. Oprava vertikálnych žalúzií
|
|
---|---|
Funkcia |
Tienenie miestnosti a ochrana pred slnečným žiarením. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Oprava nosníka žalúzie, nefunkčné sťahovanie, poškodené uchytenie lamely - dĺžka 2,5 m | ks | 40 | ||
Oprava, poprípade výmena poškodenej ( roztrhanej lamely) - šírka lamely 12,9 cm, farba biela, dĺžka lamely 2,7m | ks | 1102 | ||
Výmena poškodeného závažia žalúzií | ks | 1102 | ||
Výmena potrhanej reťaze v spodnej časti žalúzií | bm | 282 | ||
Plastový držiak lamely (výmena) | ks | 1102 |
Názov |
V cene musí byť zahrnutá montáž, demontáž, oprava a likvidácia poškodených dielov na mieste plnenia. (Námestie legionárov 4, 080 01 Prešov) |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Záruka na tovar minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodania tovaru. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, zabalený v originálnom obale od výrobcu s dokumentáciou a príslušenstvom. (v prípade nerentabilnej opravy výmena za nový diel) |
Pri tovare s uvedeným konkrétnym názvom môže dodávateľ poskytnúť dodanie ekvivalentného výrobku od iného výrobcu ako je uvedené v technickej špecifikácií. Navrhovaný ekvivalent však musí spĺňať ten istý účel použitia a mať rovnaké, respektíve lepšie technické a funkčné parametre ako požadovaný tovar. |
Faktúra je splatná do 30 dní od dňa prevzatia faktúry odberateľom v mieste plnenia (dodania tovaru) |
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru s popisom že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek. |
V prípade, ak bude zistené, že náhradné dielce nezodpovedajú zadanej špecifikácií predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo náhradné dielce neprebrať a vrátiť na náklady dodávateľa. |
Termín dodania predmetu zákazky na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 14:00 hod. Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Čapajevova 38, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
09.05.2023 09:00 — 30.06.2023 09:00
1,00 služba
3 968,50
3 307,08
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.04.2023 08:43
03.05.2023 09:00
03.05.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.05.2023 10:10 - Vstupná ponuka | 3 968,50 | € | Cena s DPH |
02.05.2023 10:10 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 968,50 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: