• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.04.2023 08:43
  •    Predkladanie ponúk
    03.05.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.05.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.05.2023 09:50

Detail zákazky Z20233365

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.04.2023 08:43
  •    Predkladanie ponúk
    03.05.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.05.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.05.2023 09:50

Základné údaje

Z20233365

OF-271291

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7822082

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36623041

MIBA SK, s.r.o.

Továrenská 44, Vlkanová, 97631, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a údržba žalúzií, markíz a roliet

Opravy a údržba žalúzií, markíz a roliet

  • 39515440-1 - Zvislé žalúzie
  • 45421145-2 - Montáž žalúzií
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava vertikálnych žalúzií
Funkcia
Tienenie miestnosti a ochrana pred slnečným žiarením.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Oprava nosníka žalúzie, nefunkčné sťahovanie, poškodené uchytenie lamely - dĺžka 2,5 m ks 40
Oprava, poprípade výmena poškodenej ( roztrhanej lamely) - šírka lamely 12,9 cm, farba biela, dĺžka lamely 2,7m ks 1102
Výmena poškodeného závažia žalúzií ks 1102
Výmena potrhanej reťaze v spodnej časti žalúzií bm 282
Plastový držiak lamely (výmena) ks 1102
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V cene musí byť zahrnutá montáž, demontáž, oprava a likvidácia poškodených dielov na mieste plnenia. (Námestie legionárov 4, 080 01 Prešov)
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Záruka na tovar minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodania tovaru.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, zabalený v originálnom obale od výrobcu s dokumentáciou a príslušenstvom. (v prípade nerentabilnej opravy výmena za nový diel)
Pri tovare s uvedeným konkrétnym názvom môže dodávateľ poskytnúť dodanie ekvivalentného výrobku od iného výrobcu ako je uvedené v technickej špecifikácií. Navrhovaný ekvivalent však musí spĺňať ten istý účel použitia a mať rovnaké, respektíve lepšie technické a funkčné parametre ako požadovaný tovar.
Faktúra je splatná do 30 dní od dňa prevzatia faktúry odberateľom v mieste plnenia (dodania tovaru)
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru s popisom že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek.
V prípade, ak bude zistené, že náhradné dielce nezodpovedajú  zadanej špecifikácií predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo náhradné dielce neprebrať a vrátiť na náklady dodávateľa.
Termín dodania predmetu zákazky na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 14:00 hod. Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Čapajevova 38, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

09.05.2023 09:00 — 30.06.2023 09:00

1,00 služba

3 968,50

3 307,08

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.04.2023 08:43

03.05.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.05.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 876
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.05.2023 10:10 - Vstupná ponuka 3 968,50 € Cena s DPH
02.05.2023 10:10 - Najvýhodnejšia ponuka 3 968,50 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS