• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.04.2023 08:13
  •    Predkladanie ponúk
    05.05.2023 08:09
  •    Ukončenie zákazky
    05.05.2023 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.05.2023 10:05

Detail zákazky Z20233362

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.04.2023 08:13
  •    Predkladanie ponúk
    05.05.2023 08:09
  •    Ukončenie zákazky
    05.05.2023 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.05.2023 10:05

Základné údaje

Z20233362

OF-271312

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7832992

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46323546

OFFICE STAR, s.r.o.

Šancová 63/3568, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stroj skartovací

Stroj skartovací, skartovač

  • 30191400-8 - Skartovače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Skartovač IDEAL2465 2x15mm alebo kvalitatívny ekvivalent
Funkcia
Skartovací stroj pre kancelárie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skartovač IDEAL2465 2x15mm alebo kvalitatívny ekvivalent ks 3
Kapacita skartovania: 80g listy 9
Kapacita koša: l 35
Rez častíc: mm 2 x 15
Veľkosť vstupného otvoru mm 240
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Skartácia: dokumenty sa svorkami, s malými sponkami / kreditné karty
Funkcia: elektronický štart/stop, spätný chod
Kolieska: pre ľahkú manipuláciu s blokovaním
Certifikát NBÚ: 3- Tajné
Stupeň utajenia DIN 66399 5. stupeň
Stupeň utajenia (mm): 2x 15mm časticový rez
100% Jam Proof - ochrana pred zaseknutiu papiera Áno
Senzor bezpečnosti SAFE SENSE pri dotyku ruky krytu sa stroj automaticky zastaví
Energy Savings System funkcia úspory energie vypína zariadenie po 2 min od ukončenia skartovania
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vrátane všetkých vedľajších nákladov.
Miesto plnenia predmetu zákazky - Vojenský útvar 2207 Levice
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého, nerepasovaného tovaru.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v pracovných dňoch od 7,00 do 14,00 do miesta plnenia zákazky.
Splatnosť faktúry minimálne 30 kalendárnych dní od jej doručenia a dodania tovaru objednávateľovi.
Predmet zákazky bude dodaný ako celok, inak sa to chápe ako porušenie zmluvy a rozviazanie zmluvného vzťahu. Za celok sa považuje súbor všetkých vyššie uvedených položiek opisného formulára.
Dodanie tovaru/služby objednávateľ požaduje realizovať spolu s faktúrou a dodacím listom.
Objednávateľ nie je platiteľom DPH, preto ceny predkladať vrátane DPH.
Záručná lehota je minimálne 24 mesiacov.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade dodania iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.
Nesplnenie zadaných požiadaviek sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky.
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH sadzba DPH a cena s DPH.
Po uzatvorení zmluvy s dodávateľom, dodávateľ predloží technickú špecifikáciu predmetu zákazky do 3 pracovných dní.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šafárikova 9, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

09.05.2023 08:10 — 31.05.2023 08:10

1,00 ks

1 647,60

1 373,00

Návrh plnenia zmluvy požadujem zaslať na email.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.04.2023 08:13

05.05.2023 08:09

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.05.2023 08:24

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 325
 67
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.04.2023 08:28 - Vstupná ponuka 1 647,60 € Cena s DPH
04.05.2023 14:12 - Najvýhodnejšia ponuka 1 647,24 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS