• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.04.2023 16:30
  •    Predkladanie ponúk
    02.05.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.05.2023 13:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.05.2023 13:25

Detail zákazky Z20233357

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.04.2023 16:30
  •    Predkladanie ponúk
    02.05.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.05.2023 13:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.05.2023 13:25

Základné údaje

Z20233357

OF-271215

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7814939

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

52081061

HS technology s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zaobstaranie spotrebného IT materiálu

prenosné pamäťové médium, CD, DVD, kábel, redukcia, spotrebný IT materiál

  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 30234300-1 - Kompaktné disky (CD)
  • 30234400-2 - Digitálne univerzálne disky (DVD)
  • 30237000-9 - Časti a príslušenstvo počítačov a spotrebný materiál k nim
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rámcová zmluva podľa čl. XVI OPET, 2. časť „VZP“ - Opakovaná dodávka spotrebného IT materiálu – ročná zmluva s postupným čerpaním.
Funkcia
Predmetom zákazky je postupný nákup spotrebného IT materiálu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
CD-R - EP, DL, 52X, 700MB – s tenkým / extra slim plastovým puzdrom (balenie po min. 200 ks) ks 10
DVD-R - 16× speed, 4,7GB, 120 min s tenkým / extra slim plastovým puzdrom (balenie po min. 5 ks) ks 200
CD-R - EP, DL, 52X, 700MB - cakebox (balenie po min. 100 ks) ks 20
DVD-R - 16× speed, 4,7GB, 120 min - cakebox (balenie po min. 100 ks) ks 20
Kryt slim pre 1 ks CD/DVD – priehľadný zvrchu, čierny zo spodu, hrúbka 5,2 mm, min. 200 ks/balenie ks 20
Papierové lepiace obaly– balenie 100ks na CD/DVD ks 20
Podložka pod myš, zdravotná s podložkou pod zápästie, čierna ks 300
USB 3.0 (5Gbps) Type A flash disk 32 GB, max. 20MB/s zápis, max. 60MB/s čítanie, telo plast, kovová krytka ks 100
USB 3.0 (5Gbps) Type A flash disk 16 GB, max. 20MB/s zápis, max. 60MB/s čítanie, telo plast, kovová krytka ks 100
Sennheiser PC 5 CHAT - business slúchadlá s jedným konektorom 3,5 mm (4 pólový jack), alebo ekvivalent ks 40
• USB-C dokovacia stanica, power delivery min 90W, min. 2× DisplayPort (podpora min. 2x 4K/60Hz), min. 2x USB-C (1x dáta + power delivery, 1x dáta), min. 3× USB 3.0 port, min. 1× 3,5 mm Combo Audio port, min. 1× Ethernet RJ-45 port, vrátane adaptéru a napájacieho kábla (do elektrickej siete) ks 80
USB-C Metal Gigabit Ethernet adapter ks 100
DisplayPort to HDMI 4K/60Hz Adaptér (1x male DP to 1x female HDMI, rovné kompaktné prevedenie) ks 50
Sieťový adaptér pre nabíjanie Android a Apple mobilných telefónov (min. 1xUSB-C female, min. 20W) ks 100
Sieťový adaptér pre nabíjanie Android a Apple mobilných telefónov (min. 1xUSB-C female, min. 60W) ks 20
Kábel 2v1 nabíjecí / datový z USB-C na USB-C + Lightning, 20W 1m, čierny ks 100
Kábel 2v1 nabíjací / dátový z USB-C na USB-C + Lightning, 60W 1m, čierny ks 20
Stlačený vzduch na čistenie elektroniky (min 600ml) ks 30
Čistiaci roztok na obrazovky s utierkou vo viečku (min 200 ml) ks 30
Čistiaca pena neabrazívna, antistatická na plasty a kovy (min 400 ml) ks 20
LAN Patch kábel FTP, CAT5e, 2x RJ45- 20 m šedý ks 50
LAN Patch kábel FTP, CAT5e, 2x RJ45- 10 m šedý ks 50
LAN Patch kábel FTP, CAT5e, 2x RJ45- 5 m šedý ks 60
LAN Patch kábel FTP, CAT5e, 2x RJ45- 3 m šedý ks 80
LAN Patch kábel FTP, CAT5e, 2x RJ45- 2 m šedý ks 90
LAN Patch kábel FTP, CAT5e, 2x RJ45- 1,5 m šedý ks 100
LAN Patch kábel FTP, CAT5e, 2x RJ45- 1 m šedý ks 50
Kábel USB 2.0 Type-C Male to USB-C Male 1.5M ks 20
Kábel HDMI 2.0 High Speed 4K 5 m, male-male ks 20
HDMI 1.4 Cable 15M, tienený, pozlátené konktory, rovné koncovky ks 5
Kábel DisplayPort samec-samec, podpora 4K/60Hz, pozl. konektory, prepojovací 1,5 m ks 100
Pamäťová karta Micro SD 64 GB s Adapterom na SD, UHS-I (U1) - Class 10, čítanie/zápis do: 30MB/100MB ks 4
Pamäťová karta Micro SD 32 GB s Adapterom na SD, UHS-I (U1) - Class 10, čítanie/zápis do: 30MB/100MB ks 4
USB WiFi sieťový adaptér, Dual-band (2.4 GHz alebo 5 GHz), rýchlosť prenosu min 300 Mbps, funkcia Plug and Play, integrovaná anténa ks 20
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. PLNENIE
I.1 Miesto dodania tovaru bude upresnené dodávateľovi osobitne pri každej čiastkovej objednávke v rámci územného obvodu Slovenskej republiky po nadobudnutí platnosti a účinnosti Rámcovej dohody.
I.2 Dodávateľ dodáva tovar objednávateľovi vrátane jeho dopravy.
I.3 Tovar musí spĺňať funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. Rámcovej dohode.
I.4 Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v prípade, ak nespĺňa funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. Rámcovej dohode.
I.5 Dodávateľ predloží do 3 (troch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody nasledujúce doklady a dokumenty:
a) zoznam, v ktorom uvedie kontaktné údaje osoby, ktorá je za Dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia Rámcovej dohody a osôb, ktoré budú vykonávať samotné plnenie predmetu Rámcovej dohody v nasledovnom rozsahu: meno, priezvisko, telefón, e-mailꓼ
b) vyplnenú Prílohu č. 1 – Špecifikácia ceny a Prílohu č. 2 - Návrh na plnenie kritéria k Opisnému formuláru vychádzajúcu z celkovej ceny predmetu Rámcovej dohody, podľa funkčnej a technickej špecifikácie, Dodávateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1 a z Prílohy č. 2 k Opisnému formuláru.
I.6 Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi tovar na základe čiastkových objednávok objednávateľa (ďalej aj ako „objednávka“) vyhotovených počas platnosti a účinnosti tejto Rámcovej dohody, a to do 15 (pätnástich) dní odo dňa doručenia objednávky.
I.7 Množstvá jednotlivých položiek uvedené v tabuľke technických vlastnosti opisu predmetu zákazky predstavujú najvyššie prípustné množstvo týchto položiek ktoré je objednávateľ oprávnený (nie povinný) objednávať.
II CENA
II.1 Cena za dodaný tovar podľa tejto Rámcovej dohody musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky Ministerstva financií SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách.
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s dodaním, vrátane dopravných nákladov a poskytovania všetkých služieb priamo súvisiacich s dodaním v rámci predmetu zákazky, ako aj primeraného zisku.
II.3 Celková cena v zmysle tejto Rámcovej dohody bude tvorená ako súčet súčinov prijatých jednotkových cien a množstva skutočne dodaného tovaru.
II.4 Jednotkové ceny z Prílohy č. 1 - Špecifikácia ceny k Opisnému formuláru sú pevné a nemenné počas doby trvania Rámcovej dohody. Uchádzač vyplní všetky jednotkové ceny v € bez DPH maximálne na dve desatinné miesta. Celková cena musí obsahovať cenu za celý požadovaný predmet zákazky. Ceny predloží v elektronickej forme.
II.5 Jednotkové ceny sú rovnaké pre všetky miesta dodania predmetu zákazky. Miesto dodania predmetu zákazky nemá vplyv na jednotkové ceny.
II.6 K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase dodania tovaru.
II.7 Cena za dodanie tovaru je konečná a obsahuje všetky náklady Dodávateľa vrátane primeraného zisku.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
III.1 Dodávateľ vystaví faktúru za dodaný tovar do 15 (pätnástich) dní odo dňa ich preukázateľného odovzdania na podklade preberacieho protokolu podpísaného Objednávateľom. Na účely fakturácie sa za deň dodania predmetu Rámcovej dohody považuje deň podpísania preberacieho protokolu Objednávateľom.
III.2 Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o DPH“). Faktúra musí obsahovať aj nasledovné údaje: odvolávku na číslo Rámcovej dohody, dodatku, referenčné číslo u Objednávateľa, popis plnenia v zmysle predmetu Rámcovej dohody, bankové spojenie v zmysle Rámcovej dohody a musí k nej byť pripojený preberací protokol podpísaný Objednávateľom.
III.3 Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) dní odo dňa doporučeného doručenia faktúry bez nedostatkov na adresu sídla Objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade s Rámcovou dohodou alebo k nej nie je pripojený preberací protokol podpísaný Objednávateľom. Objednávateľ má právo vrátiť ju Dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doporučeného doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry na adresu sídla Objednávateľova.
III.4 Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne dodaný tovar.
III.5 Objednávateľ uhradí cenu za plnenie prostredníctvom bezhotovostného bankového prevodu na číslo účtu uvedené vo faktúre.
III.6 V prípade, ak je Dodávateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom o DPH.
IV. ODSTÚPENIE OD RÁMCOVEJ DOHODY, PODSTATNÉ PORUŠENIE RÁMCOVEJ DOHODY, ZMLUVNÁ POKUTA
IV.1 Nedodržanie požiadaviek na dodanie tovaru uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii uvedenej v predmete zákazky, resp. Rámcovej dohode, resp. oneskorenie dodania predmetu plnenia o viac ako 15 (pätnásť) kalendárnych dní sa považuje za podstatné porušenie Rámcovej dohody, na základe ktorého má Objednávateľ možnosť okamžite jednostranne odstúpiť od Rámcovej dohody. V takomto prípade je Objednávateľ oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 0,05% za každý deň omeškania zo zmluvnej ceny až do momentu odstránenia závady spočívajúcej v nesprávnom plnení v zmysle
technickej a funkčnej špecifikácie resp. ak by porušenie povinnosti pretrvávalo až do momentu odstúpenia od Rámcovej dohody.
IV.2 Dodávateľ musí byť podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, resp. Rámcovej dohody, inak ide o podstatné porušenie Rámcovej dohody, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od Rámcovej dohody.
IV.3 V prípade odstúpenia od Rámcovej dohody z dôvodu jej podstatného porušenia Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom.
V. ĎALŠIE USTANOVENIA
V.1 Dodávateľ je povinný spĺňať všetky ustanovenia a požiadavky na predmet zákazky, vrátane osobitných, či sa jedná o dodanie tovaru, alebo poskytnutie služieb, poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti ponúkanej služby, ktoré sú vyžadované kdekoľvek v zákazke, už v momente predloženia ponuky.
V.2 Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z Rámcovej dohode, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
V.3 Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto Rámcovej dohody riadne oboznámil so špecifikáciou uvedenou v predmete zákazky, resp. Rámcovej dohode.
V.4 Táto Rámcová dohoda sa uzatvára na 12 (dvanásť) kalendárnych mesiacov, odo dňa nadobudnutia jej účinnosti. Rámcová dohoda nadobúda účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv - vedenom Úradom vlády Slovenskej republiky. Množstvo uvedené v Technickej špecifikácii je maximálne množstvo, ktoré nie je možné prekročiť. Skutočné dodané množstvo tovaru, bude určené na základe samostatných čiastkových objednávok Objednávateľa.
V.5 Objednávateľ nie je povinný vyčerpať celkový zmluvný počet položiek plnenia ani celkový objem finančných prostriedkov, ktoré boli na ich obstaranie určené, a to bez nároku na akúkoľvek kompenzáciu zo strany Dodávateľa.
V.6 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1 – Špecifikácia ceny a Príloha č. 2 - Návrh na plnenie kritéria.
V.7 Podmienky neupravené v predmete zákazky, resp. v Rámcovej dohode sa spravujú 2. časťou „ VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPEP.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dúbravská cesta 14, Bratislava - mestská časť Lamač, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

12

2 033,00 v zmysle OF

31 419,00

31 419,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.04.2023 16:30

02.05.2023 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.05.2023 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 390
 151
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.04.2023 17:51 - Vstupná ponuka 31 419,00 € Cena bez DPH
02.05.2023 09:51 - Najvýhodnejšia ponuka 30 990,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS