• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.04.2023 09:13
  •    Predkladanie ponúk
    10.05.2023 13:36
  •    Ukončenie zákazky
    10.05.2023 15:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.05.2023 15:35

Detail zákazky Z20233341

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.04.2023 09:13
  •    Predkladanie ponúk
    10.05.2023 13:36
  •    Ukončenie zákazky
    10.05.2023 15:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.05.2023 15:35

Základné údaje

Z20233341

OF-270307

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7843917

Objednávateľ

308307

Mesto Nitra

Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK

Dodávateľ

31396763

ŠKOLEX, spol. s r.o.

Horárska 12, Bratislava, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Školský set pre 7 tried

školská lavička, stoličky, skriňa

  • 39100000-3 - Nábytok

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Školský set pre 7 tried.
Funkcia
Výškovo nastaviteľná školská lavica
Stolička k lavici
Katedra s kontajnerom
Stolička ku katedre čalúnená s podrúčkami
Skriňa veľká poličková
Skriňa malá poličková
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skriňa veľká poličková, drevotrieska, 2-dverová, 900x520x1800. Skriňa vyrobená z 18 mm laminovanej DTD, farebný odtieň dub. Na exponovaných častiach sú 2mm. ABS hrany. Podľa požiadavky objednávateľa môže byť použitá farebná hrana ABS alebo narážacia hrana z PVC. Skrine dodávané zmontované. ks 24
Skriňa malá poličková, drevotrieska, 2-dverová, 780x420x900. Skriňa vyrobená z 18 mm laminovanej DTD, farebný odtieň dub. Na exponovaných častiach sú 2mm. ABS hrany. Podľa požiadavky zákazníka môže byť použitá farebná hrana ABS alebo narážacia hrana z PVC. Skrine dodávané zmontované. ks 24
Lavica nastaviteľná II. st., kov, drevotrieska, 2-lavica, 2000 mm, žltý farebný odtieň. ks 93
Stolička k lavici nastaviteľná II. st., kov, drevotrieska, žltý farebný odtieň. ks 186
Katedra s kontajnerom, drevotrieska, prírodný  odtieň. ks 11
Stolička ku katedre, čalúnená s  podrúčkami, kancelárska  sivá. ks 11
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom plnenia zmluvy je dodávka tovarov : pre 7 tried ZŠ . Dodávateľ do 3 pracovných dní od vygenerovania zmluvy pošle objednávateľovi presný opis s uvedením ceny bez DPH, výška DPH a celkovú cenu vrátane DPH. Dodávateľ vyhlasuje, že v čase uzatvorenia tejto zmluvy je oprávnený dodávať tovar podľa tejto zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávkou predmetu zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutie prostriedkov z mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti SR uzatvorenej s poskytovateľom týchto prostriedkov, a to oprávnenými osobami v zmysle Zmluvy o poskytnutie prostriedkov z mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti SR uzatvorenej medzi Ministerstvom školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky .
Splatnosť faktúry je na základe dohody oboch zmluvných strán stanovená do 60 dní od dátumu spustenia tovaru do prevádzky a doručenia faktúry spolu s odsúhlasenými prílohami Objednávateľovi, ak sa strany nedohodnú písomne inak. Objednávateľ si vyhradzuje právu zrušiť zákazku pokiaľ ponuky presiahnu PHZ objednávateľa
Táto zmluva nadobúda účinnosť za predpokladu jej zverejnenia podľa zákona č. 211/2000 Z.z. v Centrálnom registri zmlúv po nadobudnutí účinnosti Zmluvy o poskytnutie prostriedkov z mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti SR, predmetom ktorej bude poskytnutie prostriedkov na zakúpenie tovarov a zariadení podľa tejto kúpnej zmluvy. V prípade nenadobudnutia účinnosti Zmluvy o poskytnutie prostriedkov z mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti SR podľa predchádzajúcej vety vzniká právo Objednávateľa od tejto zmluvy odstúpiť, a to bez možnosti Dodávateľa uplatňovať z dôvodu odstúpenia voči Objednávateľovi
akékoľvek sankcie, náhrady, alebo iné plnenia finančného alebo nefinančného charakteru. Odstúpením zaniká táto zmluva od počiatku, a to v okamihu doručenia oznámenia o odstúpení Dodávateľovi. Dodanie nového tovaru, cena vrátane dopravy , záručného servisu a montáže na danú ZŠ . Právo na zaplatenie ceny dodávateľovi vzniká riadnym dodaním tovaru, ktorý je predmetom dodania.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ZŠ Tulipánová 949 01 Nitra, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

28.06.2024 15:00

1,00 ks celý predmet zákazky

32 400,00

27 000,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.04.2023 09:13

10.05.2023 13:36

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.05.2023 13:51

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 242
 102
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.04.2023 10:00 - Vstupná ponuka 32 280,00 € Cena s DPH
02.05.2023 12:40 - Najvýhodnejšia ponuka 32 004,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS