308307
Mesto Nitra
Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK
31396763
ŠKOLEX, spol. s r.o.
Horárska 12, Bratislava, 82109, SVK
Školský set pre 7 tried
školská lavička, stoličky, skriňa
Tovar, Služba
|
1. Školský set pre 7 tried.
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Výškovo nastaviteľná školská lavica |
| Stolička k lavici |
| Katedra s kontajnerom |
| Stolička ku katedre čalúnená s podrúčkami |
| Skriňa veľká poličková |
| Skriňa malá poličková |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Skriňa veľká poličková, drevotrieska, 2-dverová, 900x520x1800. Skriňa vyrobená z 18 mm laminovanej DTD, farebný odtieň dub. Na exponovaných častiach sú 2mm. ABS hrany. Podľa požiadavky objednávateľa môže byť použitá farebná hrana ABS alebo narážacia hrana z PVC. Skrine dodávané zmontované. | ks | 24 | ||
| Skriňa malá poličková, drevotrieska, 2-dverová, 780x420x900. Skriňa vyrobená z 18 mm laminovanej DTD, farebný odtieň dub. Na exponovaných častiach sú 2mm. ABS hrany. Podľa požiadavky zákazníka môže byť použitá farebná hrana ABS alebo narážacia hrana z PVC. Skrine dodávané zmontované. | ks | 24 | ||
| Lavica nastaviteľná II. st., kov, drevotrieska, 2-lavica, 2000 mm, žltý farebný odtieň. | ks | 93 | ||
| Stolička k lavici nastaviteľná II. st., kov, drevotrieska, žltý farebný odtieň. | ks | 186 | ||
| Katedra s kontajnerom, drevotrieska, prírodný odtieň. | ks | 11 | ||
| Stolička ku katedre, čalúnená s podrúčkami, kancelárska sivá. | ks | 11 |
| Názov |
| Predmetom plnenia zmluvy je dodávka tovarov : pre 7 tried ZŠ . Dodávateľ do 3 pracovných dní od vygenerovania zmluvy pošle objednávateľovi presný opis s uvedením ceny bez DPH, výška DPH a celkovú cenu vrátane DPH. Dodávateľ vyhlasuje, že v čase uzatvorenia tejto zmluvy je oprávnený dodávať tovar podľa tejto zmluvy. |
| Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávkou predmetu zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutie prostriedkov z mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti SR uzatvorenej s poskytovateľom týchto prostriedkov, a to oprávnenými osobami v zmysle Zmluvy o poskytnutie prostriedkov z mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti SR uzatvorenej medzi Ministerstvom školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky . |
| Splatnosť faktúry je na základe dohody oboch zmluvných strán stanovená do 60 dní od dátumu spustenia tovaru do prevádzky a doručenia faktúry spolu s odsúhlasenými prílohami Objednávateľovi, ak sa strany nedohodnú písomne inak. Objednávateľ si vyhradzuje právu zrušiť zákazku pokiaľ ponuky presiahnu PHZ objednávateľa |
| Táto zmluva nadobúda účinnosť za predpokladu jej zverejnenia podľa zákona č. 211/2000 Z.z. v Centrálnom registri zmlúv po nadobudnutí účinnosti Zmluvy o poskytnutie prostriedkov z mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti SR, predmetom ktorej bude poskytnutie prostriedkov na zakúpenie tovarov a zariadení podľa tejto kúpnej zmluvy. V prípade nenadobudnutia účinnosti Zmluvy o poskytnutie prostriedkov z mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti SR podľa predchádzajúcej vety vzniká právo Objednávateľa od tejto zmluvy odstúpiť, a to bez možnosti Dodávateľa uplatňovať z dôvodu odstúpenia voči Objednávateľovi |
| akékoľvek sankcie, náhrady, alebo iné plnenia finančného alebo nefinančného charakteru. Odstúpením zaniká táto zmluva od počiatku, a to v okamihu doručenia oznámenia o odstúpení Dodávateľovi. Dodanie nového tovaru, cena vrátane dopravy , záručného servisu a montáže na danú ZŠ . Právo na zaplatenie ceny dodávateľovi vzniká riadnym dodaním tovaru, ktorý je predmetom dodania. |
ZŠ Tulipánová 949 01 Nitra, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
28.06.2024 15:00
1,00 ks celý predmet zákazky
32 400,00
27 000,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.04.2023 09:13
10.05.2023 13:36
10.05.2023 13:51
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 26.04.2023 10:00 - Vstupná ponuka | 32 280,00 | € | Cena s DPH |
| 02.05.2023 12:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 32 004,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: