• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.04.2023 13:02
  •    Predkladanie ponúk
    02.05.2023 12:49
  •    Ukončenie zákazky
    02.05.2023 12:51
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.05.2023 13:05

Detail zákazky Z20233332

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.04.2023 13:02
  •    Predkladanie ponúk
    02.05.2023 12:49
  •    Ukončenie zákazky
    02.05.2023 12:51
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.05.2023 13:05

Základné údaje

Z20233332

OF-271283

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7814931

Objednávateľ

35583461

Creative Industry Košice, n.o.

Kukučínova 2, Košice, 04001, SVK

Dodávateľ

48181773

ixactly s.r.o.

Šulekova 70, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prieskum kvality života obyvateľov

Prieskum

  • 79311200-9 - Služby týkajúce sa vykonávania prieskumov
  • 79311000-7 - Služby spojené s prieskumom
  • 79320000-3 - Prieskum verejnej mienky

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prieskum kvality života obyvateľov
Funkcia
Predmetom zákazky je realizácia dvoch konkrétnych prieskumov
Prieskum 1: Kvalita života
Prieskum 1 je zameraný na rôznorodé oblasti života obyvateľov mesta Košice a jeho okolia. Cieľom je zhodnotiť napr. spokojnosť so životom, úroveň dôveru voči verejným inštitúciám, návštevnosť kultúry, podnikavosť a podobne.
Prieskum 1 je reprezentatívny na základe pohlavia, veku (18+), vzdelania a okresu Košíc a okolia (Košice I.-IV., Košice-okolie).
Prieskum 2: Bývanie a mobilita
Prieskum 2 je zameraný na oblasť bývania a mobility obyvateľov mesta Košice. Cieľom je zmapovať postoje obyvateľom vo vzťahu ku bývaniu v meste a službám v jeho okolí, takisto sú v dotazníku zahnuté aj otázky ohľadom mobility a dostupnosť ku službám.
Prieskum 2 je reprezentatívny na základe pohlavia, veku (18+), vzdelania a okresu Košíc (Košice I.-IV.).
Metóda zberu pre prieskumu 1 a prieskumu 2 je CAWI (online) a CATI (telefonický), tak aby bola dosiahnutá hore uvedená reprezentatívnosť vzorky. Otázky prieskumu 1 a prieskumu 2 nájdete v priloženej prílohe.
Výstup prieskumu 1 a prieskumu 2 : vo formáte csv. Bez štatistického zisťovania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadovaná vzorka prieskum 1 osoby 1000
Požadovaná vzorka prieskum 2 osoby 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dĺžka dotazníka prieskum 1 18 otázok
Dĺžka dotazníka prieskum 2 20 otázok
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Uchádzačom navrhovaná cena musí obsahovať všetky náklady spojené s poskytnutím požadovaných služieb uvedených v opise predmetu zákazky. Ak uchádzač nie je platcom DPH, upozorní na túto skutočnosť v ponuke.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy.
Úhrada za predmet zákazky bude realizovaná po riadnom a včasnom poskytnutí služieb formou bezhotovostného platobného styku v eurách prostredníctvom finančného úradu Objednávateľa v 15 dňovej lehote splatnosti od doručenia faktúry objednávateľovi.
Prieskum a/alebo výpisy uskutočnených telefonických hovorov, sa považujú za databázy v zmysle ustanovenia § 130 ods. 1 Autorského zákona. Dodávateľ sa považuje za zhotoviteľa databázy v zmysle ustanovenia § 135 ods. 2 Autorského zákona.
Dodávateľ musí mať oprávnenie na vykonávanie požadovanej služby.
Miestom dodania výstupov z požadovanej služby je sídlo objednávateľa.
V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody.
Termín zhotovenia zákazky: Prieskum 1 najneskôr 26.5.2023.
Termín zhotovenia zákazky: Prieskum 2 najneskôr 9.6.2023.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy.
Prieskumy sú súčasťou výskumu a reportingu viazaného na projekt Košice 2.0.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kukučínova 81/2, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

05.05.2023 12:45 — 12.05.2023 12:46

1,00 zákazka

7 000,00

5 833,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.04.2023 13:02

02.05.2023 12:49

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 179
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.05.2023 12:12 - Vstupná ponuka 6 156,00 € Cena s DPH
02.05.2023 12:12 - Najvýhodnejšia ponuka 6 156,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS