35544651
Základná umelecká škola
M. Hunyadiho 1256/16, Kráľovský Chlmec, 07701, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravovacej karty
elektronická stravovacia karta
Tovar, Služba
|
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravovacej karty
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravovacej karty. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| elektronické stravovacie karty | ks | 25 | 30 | |
| hodnota stravovacej jednotky | eur | 5,1 | ||
| predpokladané množstvo elektronických stravných lístkov | ks | 2800 | 4500 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Elektronická stravovacia karta obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu, názov a logo dodávateľa, meno a priezvisko držiteľa karty, bezpečnostný čip, platnosť karty |
| Doba platnosti elektronickej stravovacej karty | min. 2 roky od vydania |
| minimálna hodnota transakcie realizovanej elektronickou stravovacou kartou | 0,01 |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú od 2.5.2023 do 30.4.2024 |
| Dobíjanie stravovacích kariet prebieha online cez zákaznícku zónu dodávateľa, e-mailom alebo telefonicky. |
| Možnosť hromadnej aktivácie stravovacích kariet pre všetkých zamestnancov objednávateľa pred prvým použitím |
| Stravovacie karty umožňujú bezkontaktnú platbu priložením k POS terminálu |
| Poplatok za vydanie a doručenie karty 0% |
| Faktúra za objednané elektronické stravné lístky a stravné poukážky má splatnosť 30 dní |
| Pred uplynutím dohodnutej doby sa môže zmluvný vzťah skončiť kedykoľvek k dohodnutému termínu na základe písomnej dohody zmluvných strán aj bez udania dôvodu. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo elektronických stravovacích poukážok je len predpokladané a skutočné odobrané množstvo závisí od potrieb Objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby Objednávateľ neodobral predpokladané množstvo, t.j. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový zmluvný finančný objem. |
| Množstvo odobratých stravných jednotiek sa môže zmeniť v prípade zmeny § 152 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
| Množstvo odobratých elektronických stravovacích poukážok a kariet sa môže meniť v závislosti od počtu zamestnancov objednávateľa. Presné množstvá a nominálne hodnoty elektronických stravovacích poukážok Objednávateľ uvedie v samostatných záväzných objednávkach. Zmena nominálnej hodnoty je voči zmluvným stranám účinná dňom, kedy dodávateľ obdrží objednávku zo strany Objednávateľa, ktorá obsahuje požiadavku na zmenu nominálnej hodnoty. |
| Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok do vyčerpania zmluvného počtu elektronických stravovacích poukážok alebo v prípade zmeny nominálnej hodnoty elektronickej stravovacej poukážky až do dosiahnutia celkovej ceny za predmet zákazky uvedenej v zmluve. |
| Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravovacej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom Objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravovacej poukážky. |
| Nevyčerpaný kredit na stravovacej karte v mesiaci dobitia je možné dočerpať v nasledujúcich mesiacoch, maximálne po dobu 12 mesiacov. |
| Dodávateľ priraďuje hodnotu stravovacích poukážok k jednotlivým stravovacím kartám Objednávateľa podľa údajov uvedených v objednávke. Objednávka bude obsahovať meno zamestnanca Objednávateľa a jemu priradený počet stravovacích poukážok a nominálnu hodnotu stravovacej poukážky, na základe ktorej dôjde k priradeniu hodnoty stravovacej poukážky k príslušnej elektronickej stravovacej karte zamestnanca objednávateľa, najneskôr do 12 hodín od prijatia záväznej objednávky. |
| Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie, iné ako uvedené v zmluve. |
| Objednávateľ a dodávateľ po uzatvorení zmluvy na zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronickej stravovacej karty uzatvoria najneskôr do 5 dní zmluvu o spracovaní osobných údajov ( GDPR). |
| Názov | Upresnenie |
| Interval objednávania stravných poukážok | raz mesačne |
Námestie hrdinov 10, Kráľovský Chlmec, Trebišov, Košický, Slovenská republika
12
1,00 zákazka
23 133,60
23 103,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.04.2023 12:56
02.05.2023 16:00
02.05.2023 16:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 25.04.2023 13:55 - Vstupná ponuka | 23 133,00 | € | Cena s DPH |
| 27.04.2023 09:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 23 132,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: