30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
41366611
Jana Vladárová Stavželing SŽI
Rad L. N.Tolstého 715/9, Prievidza, 97101, SVK
Stavebno-udržiavací dohľad koľají a výhybiek na železničnej vlečke
Stavebno-udržiavací dohľad, železničná vlečka
Služba
1. Stavebno-udržiavací dohľad koľají a výhybiek na železničnej vlečke 81. krídla Sliač.
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonávanie stavebno-udržiavacieho dohľadu na vojenskej železničnej vlečke 81. krídla Sliač vykonať v požadovanom rozsahu prác a v zmysle: a) Vyhlášky MDPT SR č. 350/2010 Z.z. o stavebnom a technickom poriadku dráh, b) ostatných vykonávacích vyhlášok súvisiacich s predmetom zákazky, c) ostatných platných technických noriem súvisiacich s predmetom zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Meranie výhybiek | ks | 17 ks výhybiek, 4 x ročne | ||
Meranie koľají | m | dĺžka vlečky 6800 m, 2x ročne | ||
Prehliadka vlečky pešou pochôdzkou | m | dĺžka vlečky 6800 m, 24 x ročne | ||
Pochôdzka vlečky traťovým majstrom | m | dĺžka vlečky 6800 m, 4 x ročne | ||
Západková skúška výhybky vykonaná 2 pracovníkmi | ks | 17 ks výhybiek, 2x ročne | ||
Revízia železničného mosta | ks | 1 krát | ||
Posúdenie technického stavu mosta na základe poslednej revíznej správy s vypracovaním dokumentu výkaz výmer | ks | 1 krát | ||
Dokument výkaz výmer vypracovať so stanovením predbežnej cenovej kalkulácie na opravu mosta. Požadované práce žiadam zoradiť v chronologickom poradí, s detailným popisom výkonu prác, uvedením kódov položiek, množstvom výkonu prác v merných jednotkách a so stanoveným cien po položkách a sumy celkom. | ks | 1 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Platba faktúrou s dobou splatnosti 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Faktúra vyhotoviť v 3 rovnopisoch z toho 2 pre potreby objednávateľa. Požadované práce a faktúru vyhotoviť a doručiť objednávateľovi najneskôr do 30. novembra 2023. Dokument výkaz výmer prác vyhotoviť a doručiť najneskôr do 10 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
Zmluvná cena je konečná, sú v nej započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním služby. |
Súčasťou faktúry musí byť protokol o vykonanej kontrole, meraní a prehliadke v 2 rovnopisoch. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požadované práce vykonať kvalifikovaním personálom spĺňajúcim všetky zákonné náležitosti v zmysle: Vyhlášky MDPT SR č. 350/2010 Z.z. o stavebnom a technickom poriadku dráh. |
Poskytovateľ je povinný vykonávať dohľad nad vlečkami na svoje náklady a vlastné nebezpečenstvo. |
Pred vykonaním pravidelného dohľadu oznámi pracovník poskytovateľa (telefonicky alebo emailom) najneskôr 2 pracovné dni vopred začiatok plnenia poverenému pracovníkovi železničnej vlečky, ktorý zabezpečí jeho pohyb po koľajisku vlečky. |
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo zmluvy a služba nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo zmluve, sa toto porušenie považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
ČSA 1182, Sliač, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
12.05.2023 10:53 — 30.11.2023 11:14
1,00 podľa opisného formulára
3 912,00
3 260,00
Dodávateľ uvedie vo vlastnom návrhu plnenia zákazky predpokladaný termín, v ktorom vykoná požadovanú službu.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.04.2023 11:44
09.05.2023 08:00
09.05.2023 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.04.2023 16:07 - Vstupná ponuka | 3 912,00 | € | Cena s DPH |
25.04.2023 16:07 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 912,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: