00603422
Mestská časť Bratislava - Devín
Kremeľská 39, Bratislava, 84110, SVK
50060872
MVM CEEnergy Slovakia s.r.o.
Ivánska cesta 30/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK
Dodávka zemného plynu
plyn, zemný plyn (ZP), dodávka plynu, preprava ZP, distribúcia ZP
Tovar, Služba
1. Dodávka zemného plynu
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka zemného plynu počas 24 mesačnej platnosti zmluvy na odberné miesta verejného obstarávateľa, za podmienok dohodnutých v zmluve, v požadovanej kvalite a s garanciou dodávky zemného plynu po celú dobu platnosti zmluvy, vrátane prepravy, distribúcie a služieb spojených s dodávkou plynu vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku +/-10 %. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
OM č. 4100002571 Dom kultúry Rytierska 2 Bratislava/ spotreba za 2 roky | kWh | 244072 | ||
OM č. 4100001323 Materská škola Kremeľská 36 Bratislava/ spotreba za 2 roky | kWh | 248501 | ||
OM č. 4100007372 Požiarna zbrojnica Hradná Bratislava/ spotreba za 2 roky | kWh | 50103 | ||
OM č. 4100007413 Miestny úrad Kremeľská 39 Bratislava/ spotreba za 2 roky | kWh | 174456 | ||
OM č. 4101643053 Materská škola Kremeľská 36 Bratislava- nové/ spotreba za 2 roky | kWh | 94894 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
OM č. 4100002571 Dom kultúry Rytierska 2 Bratislava | POD kód: SKSPPDIS000110113752 |
OM č.4100001323 Materská škola Kremeľská 36 Bratislava | POD kód: SKSPPDIS000110107568 |
OM č. 4100007372 Požiarna zbrojnica Hradná Bratislava | POD kód: SKSPPDIS000110111120 |
OM č. 4100007413 Miestny úrad Kremeľská 39 Bratislava | POD kód: SKSPPDIS000110111121 |
OM č. 4101643053 Materská škola Kremeľská 36 Bratislava- nové | POD kód: SKSPPDIS070110051092 |
začiatok plnenia | 01.05.2023 |
koniec plnenia | 30.04.2025 |
Názov |
Predmetom obstarávania je dodanie predpokladaného množstva zemného plynu na odberné miesta verejného obstarávateľa, za podmienok dohodnutých v zmluve, v požadovanej kvalite a s garanciou dodávky zemného plynu po celú dobu platnosti zmluvy, vrátane prepravy, distribúcie a služieb spojených s dodávkou plynu vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku +/-10 %. Zmluvné obdobie od 01.05.2023 do 30.04.2025. |
Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky uvedené v tejto zmluve majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa, resp. pred inými predpismi dodávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať odberateľovi zemný plyn bez prerušenia v termíne podľa tejto zmluvy. |
Obchodnou jednotkou je 1 kWh. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude voči odberateľovi uplatňovať sankcie v prípade neodobratia, ako aj prekročenia zmluvného (predpokladaného) množstva objednaného plynu v tolerancii + / - 10%. |
Dodávateľ predloží do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy návrh na plnenie predmetu zmluvy, ktorý musí byť v súlade s opisným formulárom, platnými OPET a OUEP a musí obsahovať všetky legislatívne náležitosti súvisiace s dodávkou plynu, a to samostatne pre každé odberné miesto objednávateľa. |
Obsahom návrhu na plnenie predmetu zmluvy bude stanovenie štruktúry jednotkovej ceny v členení podľa platných OPET, OUEP a Energetických predpisov, ako aj iných všeobecne záväzných predpisov pre oblasť plynárenstva. Štruktúra jednotkovej ceny musí vychádzať z vysúťaženej zmluvnej ceny. |
Obsahom návrhu na plnenie predmetu zmluvy bude stanovenie konkrétnych taríf pre odberné miesta tak, aby boli čo najvýhodnejšie pre objednávateľa. |
Obsahom návrhu na plnenie predmetu zmluvy bude aj splátkový kalendár mesačných úhrad za spotrebu plynu na OM s ročným vyúčtovaním. |
Všetky ustanovenia návrhu na plnenie predmetu zmluvy, ktoré budú v rozpore s energetickými predpismi, OPET a OUEP sú od začiatku neplatné. |
Dodávateľ sa zaväzuje prevziať za objednávateľa zodpovednosť za odchýlku +/-10 % na jeho odbernom mieste. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre objednávateľa distribúciu do odberného miesta objednávateľa. |
Podmienky súvisiace s distribúciou plynu upravuje prevádzkový poriadok príslušného prevádzkovateľa distribučnej siete (PDS), do ktorej je OM objednávateľa pripojené. |
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku +/- 10 % pre spotrebu v jeho odberných miestach. |
Vysúťažená zmluvná cena je stanovená ako celková cena za dodávku plynu vrátane distribučných služieb a všetkých nákladov v zmysle OPET, OUEP a platnej legislatívy pre oblasť plynárenstva. Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán, formou písomného dodatku a to v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutí PDS a ÚRSO. |
Vysúťažená zmluvná cena musí obsahovať všetky náklady, vrátane nákladov spojených so zodpovednosťou za odchýlku spotreby +/- 10 %, poplatkov za odberné miesta, daňových nákladov a ďalších nákladov v zmysle platnej legislatívy. Teda je konečnou cenou za predmet zmluvy. |
Úhrada za odobraný zemný plyn sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku s mesačnou platbou za skutočne odobrané množstvo v danom mesiaci, ak to technické parametre odberného miesta umožňujú. |
Dodávateľ faktúruje plnenie predmetu zmluvy podľa údajov oznámených PDS, do ktorej je OM objednávateľa pripojené, zistených odpočtom určeného meradla alebo podľa údajov o spotrebe určených na základe typového diagramu dodávky, alebo iným spôsobom na základe Energetických predpisov. |
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za predmet zákazky chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne faktúrovaných čiastok. |
Dodávateľ je v zmysle zákona o regulácii v sieťových odvetviach povinný dodržiavať štandardy kvality dodávok zemného plynu. |
Vyúčtovanie spotreby plynu sa bude vykonávať vždy so stavom k 31.12. príslušného kalendárneho roku alebo k dátumu ukončenia zmluvy. Dodávateľ uskutočňuje dodávku zemného plynu v opakovaných dohodnutých lehotách. V odbernom mieste s ročnou fakturáciou vystaví dodávateľ faktúru počas prvých 11 po sebe nasledujúcich kalendárnych mesiacov vo výške 1/12 predpokladanej spotreby plynu pre príslušné odberné miesto počas zmluvného obdobia. Poslednú 12-tu vyúčtovaciu faktúru za posledný mesiac zmluvného obdobia vystaví dodávateľ výlučne na základe odpočtu spotreby . |
Objednávateľ požaduje predložiť do troch dní od uzatvorenia zmluvy platné Rozhodnutie Úradu pre reguláciu sieťových odvetví - povolenie na predmet podnikania v energetike v rozsahu podnikania: dodávka zemného plynu. |
Objednávateľ požaduje predložiť do troch dní od uzatvorenia zmluvy čestné prehlásenie, že má uzatvorenú rámcovú zmluvu o prístupe a distribúcii s prevádzkovateľom distribučnej siete, SPP - distribúcia, a.s., s uvedením čísla zmluvy a dátumu jej uzatvorenia. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v tejto zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľovi zakladá právo odstúpiť od zmluvy. Ak dôjde k odstúpeniu od zmluvy podľa tejto podmienky, dodávateľ si nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy voči objednávateľovi žiadne sankcie. |
Nový dodávateľ zabezpečí na svoje náklady potrebné právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení špecifikovaných OM v distribučnej sieti na základe splnomocnenia Objednávateľa. |
Kremeľská 878/39, Bratislava - mestská časť Devín, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
01.05.2023 16:40 — 30.04.2025 23:59
812 026,00 kWh
104 640,00
87 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.04.2023 10:28
28.04.2023 10:30
28.04.2023 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.04.2023 09:17 - Vstupná ponuka | 104 353,17 | € | Cena s DPH |
28.04.2023 10:07 - Najvýhodnejšia ponuka | 94 139,34 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: