• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.04.2023 10:28
  •    Predkladanie ponúk
    28.04.2023 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    28.04.2023 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.04.2023 11:50

Detail zákazky Z20233309

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.04.2023 10:28
  •    Predkladanie ponúk
    28.04.2023 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    28.04.2023 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.04.2023 11:50

Základné údaje

Z20233309

OF-271262

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7808474

Objednávateľ

00603422

Mestská časť Bratislava - Devín

Kremeľská 39, Bratislava, 84110, SVK

Dodávateľ

50060872

MVM CEEnergy Slovakia s.r.o.

Ivánska cesta 30/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zemného plynu

plyn, zemný plyn (ZP), dodávka plynu, preprava ZP, distribúcia ZP

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka zemného plynu
Funkcia
Dodávka zemného plynu počas 24 mesačnej platnosti zmluvy na odberné miesta verejného obstarávateľa, za podmienok dohodnutých v zmluve, v požadovanej kvalite a s garanciou dodávky zemného plynu po celú dobu platnosti zmluvy, vrátane prepravy, distribúcie a služieb spojených s dodávkou plynu vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku +/-10 %.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
OM č. 4100002571  Dom kultúry Rytierska 2 Bratislava/ spotreba za 2 roky kWh 244072
OM č. 4100001323 Materská škola Kremeľská 36 Bratislava/ spotreba za 2 roky kWh 248501
OM č. 4100007372 Požiarna zbrojnica Hradná Bratislava/ spotreba za 2 roky kWh 50103
OM č. 4100007413 Miestny úrad Kremeľská 39 Bratislava/ spotreba za 2 roky kWh 174456
OM č. 4101643053  Materská škola Kremeľská 36 Bratislava- nové/ spotreba za 2 roky kWh 94894
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
OM č. 4100002571 Dom kultúry Rytierska 2 Bratislava POD kód: SKSPPDIS000110113752
OM č.4100001323 Materská škola Kremeľská 36 Bratislava POD kód: SKSPPDIS000110107568
OM č. 4100007372 Požiarna zbrojnica Hradná Bratislava POD kód: SKSPPDIS000110111120
OM č. 4100007413 Miestny úrad Kremeľská 39 Bratislava POD kód: SKSPPDIS000110111121
OM č. 4101643053  Materská škola Kremeľská 36 Bratislava- nové POD kód: SKSPPDIS070110051092
začiatok plnenia 01.05.2023
koniec plnenia 30.04.2025
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom obstarávania je dodanie  predpokladaného množstva zemného plynu na odberné miesta verejného obstarávateľa, za podmienok dohodnutých v zmluve, v požadovanej kvalite a s garanciou dodávky zemného plynu po celú dobu platnosti zmluvy, vrátane prepravy, distribúcie a služieb spojených s dodávkou plynu vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku +/-10 %. Zmluvné obdobie od 01.05.2023 do 30.04.2025.
Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky uvedené v tejto zmluve majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa, resp. pred inými predpismi dodávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať odberateľovi zemný plyn bez prerušenia v termíne podľa tejto zmluvy.
Obchodnou jednotkou je 1 kWh.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude voči odberateľovi uplatňovať sankcie v prípade neodobratia, ako aj prekročenia zmluvného (predpokladaného) množstva objednaného plynu v tolerancii + / - 10%.
Dodávateľ predloží do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy návrh na plnenie predmetu zmluvy, ktorý musí byť v súlade s opisným formulárom, platnými OPET a OUEP a musí obsahovať všetky legislatívne náležitosti súvisiace s dodávkou plynu, a to samostatne pre každé odberné miesto objednávateľa.
Obsahom návrhu na plnenie predmetu zmluvy bude stanovenie štruktúry jednotkovej ceny v členení podľa platných OPET, OUEP a Energetických predpisov, ako aj iných všeobecne záväzných predpisov pre oblasť plynárenstva. Štruktúra jednotkovej ceny musí vychádzať z vysúťaženej zmluvnej ceny.
Obsahom návrhu na plnenie predmetu zmluvy bude stanovenie konkrétnych taríf pre odberné miesta tak, aby boli čo najvýhodnejšie pre objednávateľa.
Obsahom návrhu na plnenie predmetu zmluvy bude aj splátkový kalendár mesačných úhrad za spotrebu plynu na OM s ročným vyúčtovaním.
Všetky ustanovenia návrhu na plnenie predmetu zmluvy, ktoré budú v rozpore s energetickými predpismi, OPET a OUEP sú od začiatku neplatné.
Dodávateľ sa zaväzuje prevziať za objednávateľa zodpovednosť za odchýlku +/-10 % na jeho odbernom mieste. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre objednávateľa distribúciu do odberného miesta objednávateľa.
Podmienky súvisiace s distribúciou plynu upravuje prevádzkový poriadok príslušného prevádzkovateľa distribučnej siete (PDS), do ktorej je OM objednávateľa pripojené.
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku +/- 10 % pre spotrebu v jeho odberných miestach.
Vysúťažená zmluvná cena je stanovená ako celková cena za dodávku plynu vrátane distribučných služieb a všetkých nákladov v zmysle OPET, OUEP a platnej legislatívy pre oblasť plynárenstva. Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán, formou písomného dodatku a to v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutí  PDS a ÚRSO.
Vysúťažená zmluvná cena musí obsahovať všetky náklady, vrátane nákladov spojených so zodpovednosťou za odchýlku spotreby +/- 10 %, poplatkov za odberné miesta, daňových nákladov a ďalších nákladov v zmysle platnej legislatívy. Teda je konečnou cenou za predmet zmluvy.
Úhrada za odobraný zemný plyn sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku s mesačnou platbou za skutočne odobrané množstvo v danom mesiaci, ak to technické parametre odberného miesta umožňujú.
Dodávateľ faktúruje plnenie predmetu zmluvy podľa údajov oznámených PDS, do ktorej je OM objednávateľa pripojené, zistených odpočtom určeného meradla alebo podľa údajov o spotrebe určených na základe typového diagramu dodávky, alebo iným spôsobom na základe Energetických predpisov.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za predmet zákazky chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne faktúrovaných čiastok.
Dodávateľ je v zmysle zákona o regulácii v sieťových odvetviach povinný dodržiavať štandardy kvality dodávok zemného plynu.
Vyúčtovanie spotreby plynu sa bude vykonávať vždy so stavom k 31.12. príslušného kalendárneho roku alebo k dátumu ukončenia zmluvy. Dodávateľ uskutočňuje dodávku zemného plynu v opakovaných dohodnutých lehotách. V odbernom mieste s ročnou fakturáciou vystaví dodávateľ faktúru počas prvých 11 po sebe nasledujúcich kalendárnych mesiacov vo výške 1/12 predpokladanej spotreby plynu pre príslušné odberné miesto počas zmluvného obdobia. Poslednú 12-tu vyúčtovaciu faktúru za posledný mesiac zmluvného obdobia vystaví dodávateľ výlučne na základe odpočtu spotreby .
Objednávateľ požaduje predložiť do troch dní od uzatvorenia zmluvy platné Rozhodnutie Úradu pre reguláciu sieťových odvetví - povolenie na predmet podnikania v energetike v rozsahu podnikania: dodávka zemného plynu.
Objednávateľ požaduje predložiť do troch dní od uzatvorenia zmluvy čestné prehlásenie, že má uzatvorenú rámcovú zmluvu o prístupe a distribúcii s prevádzkovateľom distribučnej siete, SPP - distribúcia, a.s., s uvedením čísla zmluvy a dátumu jej uzatvorenia.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v tejto zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľovi zakladá právo odstúpiť od zmluvy. Ak dôjde k odstúpeniu od zmluvy podľa tejto podmienky, dodávateľ si nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy voči objednávateľovi žiadne sankcie.
Nový dodávateľ zabezpečí na svoje náklady potrebné právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení špecifikovaných OM v distribučnej sieti na základe splnomocnenia Objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kremeľská 878/39, Bratislava - mestská časť Devín, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

01.05.2023 16:40 — 30.04.2025 23:59

812 026,00 kWh

104 640,00

87 200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.04.2023 10:28

28.04.2023 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.04.2023 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 167
 51
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.04.2023 09:17 - Vstupná ponuka 104 353,17 € Cena s DPH
28.04.2023 10:07 - Najvýhodnejšia ponuka 94 139,34 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS