• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.04.2023 15:31
  •    Predkladanie ponúk
    28.04.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.04.2023 14:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.04.2023 15:10

Detail zákazky Z20233275

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.04.2023 15:31
  •    Predkladanie ponúk
    28.04.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.04.2023 14:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.04.2023 15:10

Základné údaje

Z20233275

OF-271152

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7808448

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46375210

Ib-elektro s.r.o.

Železničiarska 48, Rimavská Sobota, 97901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zariadenia na chladenie, mrazenie a príslušenstvo

chladnička, 161 l, 122 l

  • 39700000-9 - Spotrebiče pre domácnosť
  • 39711130-9 - Chladničky
  • 39711110-3 - Chladničky s mrazničkou
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Liebherr chladnička T 1810- alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Liebherr chladnička T 1810 ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stolová chladničkaPriehľadné priehradky na zeleninu VitamínBoxyMožnosť zmeny smeru otvárania dveríVnútorná výbava4 police v chladničke, 1 deliteľná, 2 výškovo prestaviteľnéBox na fľaše2 boxy na konzervy
Energetická trieda F Spotreba el. energie 118 kWh/rok Celkový úžitkový objem 161 l Objem chladničky 161 l Hlučnosť 38 dB Výška 85 cm Šírka 60,1 cm Hĺbka 62,8 cm Farba biela Výška 85 cm Mraznička nie Počet dverí 1 Ovládanie mechanické Počet políc chladničky 4 Počet kompresorov 1 Klimatická trieda SN/ST/N Šírka 60 cm Hĺbka 63 cm Hmotnosť s obalom 41 kg
 2. Chladnička AMICA VJ852.3AW-alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chladnička AMICA VJ852.3AW ks 7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
•Monoklimatická chladnička v bielej farbe•Mechanické ovládanie termostatu•Automatické odmrazovanie chladiacej časti•LED osvetlenie•Možnosť zmeny otvárania dverí•Safety glass•Chladiace mriežky sú integrované v zadnej strane chladničkyVnútorná výbava•3 police v chladničke•1 zásuvka na zeleninu
Energetická trieda F Spotreba el. energie 112 kWh//td> Celkový úžitkový objem 122 l Objem chladničky 122 l Objem mrazničky 0 l Hlučnosť 41 dB Výška 84,5 cm Šírka 55 cm Hĺbka 61,5 cm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
• Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy.
• Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, zabalený v originálnom balení od výrobcu a v bezchybnom stave s dokumentáciou a príslušenstvom.
• Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 7:00 - 13:00
• Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
• Na faktúre uviesť aj miesto dodania.
• Faktúru doručiť iba na miesto plnenia.
• Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať tovar v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
• Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred.
• Požaduje sa dodanie tovaru s dodacím listom, ktorý obsahuje súpis položiek dodaného tovaru, množstvo, celkovú cenu bez DPH a s DPH, číslo zmluvy.
• Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
• Dodávateľ dodá 3 x faktúru a 3 x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 3x faktúru s popisom, že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
• Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácií predmetu zákazky.
• Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
• Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien.
• Po uzatvorení zmluvy s dodávateľom, dodávateľ predloží technickú špecifikáciu predmetu zákazky do 3 pracovných dní.
• Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými alebo vyššími parametrami a s rovnakými alebo vyššími vlastnosťami ako sú uvedené v technickej špecifikácií a v technických vlastnostiach opisného formuláru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

kpt. Nálepku 1, 07501 Trebišov, Trebišov, Trebišov, Košický, Slovenská republika

02.05.2023 15:30 — 17.05.2023 13:00

1,00 zákazka

2 636,67

2 636,67

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.04.2023 15:31

28.04.2023 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.04.2023 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 260
 38
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.04.2023 13:29 - Vstupná ponuka 2 636,00 € Cena bez DPH
27.04.2023 13:29 - Najvýhodnejšia ponuka 2 636,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS