• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.04.2023 13:15
  •    Predkladanie ponúk
    02.05.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.05.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.05.2023 10:50

Detail zákazky Z20233265

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.04.2023 13:15
  •    Predkladanie ponúk
    02.05.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.05.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.05.2023 10:50

Základné údaje

Z20233265

OF-270992

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7814867

Objednávateľ

00397768

Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach

Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK

Dodávateľ

53688813

Dreamtex, s.r.o.

Košická 2, Moldava nad Bodvou, 04501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytok

nábytok, stôl, kontajner, konferenčný stolík, klubové kreslo, skriňa policová, rohová šatníková skriňa, presklená vitrína, pracovné kreslo záťažové, pracovná stolička záťažová, konferenčná stolička, okrúhly jedálenský stôl, kreslo, stolík

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39110000-6 - Sedadlá, stoličky a podobné výrobky a súvisiace časti
  • 39000000-2 - Nábytok (vrátane kancelárskeho nábytku), zariadenie interiéru, domáce spotrebiče (s výnimkou osvetlenia) a čistiace prostriedky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stôl pracovný
Funkcia
Kancelársky nábytok slúžiaci na použitie v každodenne využívanom priestore.
Predmetom zákazky je dodávka kancelárskeho nábytku v zmysle grafického zadania a technickej špecifikácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
dĺžka cm 120
šírka cm 70
výška cm 76
hrúbka materiálu korpusu cm 2
hrúbka materiálu vrchnej dosky cm 2,5 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie a materiál obojstranne laminovaná drevotrieska s melamínovým povrchom; zadné čelo do 2/3 hornej výšky stola, hrany – ABS hrana 2 mm
farba javor
Je nevyhnutné, aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku. Požadujeme doručenie, vynesenie, vrátane poskladania a montáže tovaru (aj v prípade, ak sa tovar dodáva v demonte) na požadovanom mieste plnenia, uvedenom v objednávke.
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
Malé prípustné odchýlky v uvedených celkových rozmeroch nábytku ± 10 mm budú akceptované.
 2. Stôl pracovný hlavný
Funkcia
Kancelársky nábytok slúžiaci na použitie v každodenne využívanom priestore.
Predmetom zákazky je dodávka kancelárskeho nábytku v zmysle grafického zadania a technickej špecifikácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
dĺžka cm 160
šírka cm 80
výška cm 76
hrúbka materiálu korpusu cm 2
hrúbka materiálu vrchnej dosky cm 2,5 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie a materiál obojstranne laminovaná drevotrieska s melamínovým povrchom; zadné čelo do 2/3 hornej výšky stola, s otvorom pre káble k PC 0,6 cm; hrany – ABS hrana 2 mm
farba javor
Je nevyhnutné, aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku. Požadujeme doručenie, vynesenie, vrátane poskladania a montáže tovaru (aj v prípade, ak sa tovar dodáva v demonte) na požadovanom mieste plnenia, uvedenom v objednávke.
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
Malé prípustné odchýlky v uvedených celkových rozmeroch nábytku ± 10 mm budú akceptované.
 3. Kontajner mobilný uzamykateľný - 4-zásuvkový
Funkcia
Kancelársky nábytok slúžiaci na použitie v každodenne využívanom priestore.
Predmetom zákazky je dodávka kancelárskeho nábytku v zmysle grafického zadania a technickej špecifikácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
dĺžka cm 45
šírka cm 50
celková výška, vrátane koliesok cm 62
hrúbka materiálu korpusu cm 1,5 2
počet zásuviek ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie a materiál korpus drevotrieska s melamínovým povrchom hrúbka: 1,5 - 2 cm, zámka centrálna, kovové prevedenie, kvalitné kovové úchytky striebornej farby,  kolieska plastové 4 ks
farba javor
Je nevyhnutné, aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku. Požadujeme doručenie, vynesenie, vrátane poskladania a montáže tovaru (aj v prípade, ak sa tovar dodáva v demonte) na požadovanom mieste plnenia, uvedenom v objednávke.
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
Malé prípustné odchýlky v uvedených celkových rozmeroch nábytku ± 10 mm budú akceptované.
 4. Kontajner mobilný uzamykateľný - 3-zásuvkový
Funkcia
Kancelársky nábytok slúžiaci na použitie v každodenne využívanom priestore.
Predmetom zákazky je dodávka kancelárskeho nábytku v zmysle grafického zadania a technickej špecifikácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
dĺžka cm 45
šírka cm 50
celková výška, vrátane koliesok cm 62
hrúbka materiálu korpusu cm 1,5 2
počet zásuviek ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie a materiál korpus drevotrieska s melamínovým povrchom hrúbka: 1,5 - 2 cm, zámka centrálna, kovové prevedenie, kvalitné kovové úchytky striebornej farby,  kolieska plastové 4 ks
farba javor
Je nevyhnutné, aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku. Požadujeme doručenie, vynesenie, vrátane poskladania a montáže tovaru (aj v prípade, ak sa tovar dodáva v demonte) na požadovanom mieste plnenia, uvedenom v objednávke.
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
Malé prípustné odchýlky v uvedených celkových rozmeroch nábytku ± 10 mm budú akceptované.
 5. Kontajner pod tlačiareň mobilný uzamykateľný - 4-zásuvkový
Funkcia
Kancelársky nábytok slúžiaci na použitie v každodenne využívanom priestore.
Predmetom zákazky je dodávka kancelárskeho nábytku v zmysle grafického zadania a technickej špecifikácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 2
dĺžka cm 50
šírka cm 50
celková výška, vrátane koliesok cm 76
hrúbka materiálu korpusu cm 1,5 2
počet zásuviek ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie a materiál korpus drevotrieska s melamínovým povrchom hrúbka: 1,5 - 2 cm, zámka centrálna, kovové prevedenie, kvalitné kovové úchytky striebornej farby,  kolieska plastové 4 ks
farba javor
Je nevyhnutné, aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku. Požadujeme doručenie, vynesenie, vrátane poskladania a montáže tovaru (aj v prípade, ak sa tovar dodáva v demonte) na požadovanom mieste plnenia, uvedenom v objednávke.
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
Malé prípustné odchýlky v uvedených celkových rozmeroch nábytku ± 10 mm budú akceptované.
 6. Konferenčný stolík okrúhly
Funkcia
Kancelársky nábytok slúžiaci na použitie v každodenne využívanom priestore.
Predmetom zákazky je dodávka kancelárskeho nábytku v zmysle grafického zadania a technickej špecifikácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 2
priemer vrchnej dosky cm 60
výška cm 56
hrúbka materiálu korpusu cm 2
hrúbka materiálu vrchnej dosky cm 2,5 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie a materiál obojstranne laminovaná drevotrieska s melamínovým povrchom; kovová nožička čierna; hrany – ABS hrana 2 mm
farba javor
Je nevyhnutné, aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku. Požadujeme doručenie, vynesenie, vrátane poskladania a montáže tovaru (aj v prípade, ak sa tovar dodáva v demonte) na požadovanom mieste plnenia, uvedenom v objednávke.
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
Malé prípustné odchýlky v uvedených celkových rozmeroch nábytku ± 10 mm budú akceptované.
 7. Klubové kreslá
Funkcia
Kancelársky nábytok slúžiaci na použitie v každodenne využívanom priestore.
Predmetom zákazky je dodávka kancelárskeho nábytku v zmysle grafického zadania a technickej špecifikácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 4
šírka mm 720
výška mm 760
hĺbka mm 670
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie a materiál kostra: masív buk, masív smrek, DTD, čalunícka lepenka; nohy: 4 ks čierne plastové klzáky,
sedák molitan N3543, rúno 180 g
operadlo molitan N2227, rúno 180 g
podrúčky molitan N2227, rúno 180 g
farba 2x farba oranžová; 2x farba fialová
Je nevyhnutné, aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku. Požadujeme doručenie, vynesenie, vrátane poskladania a montáže tovaru (aj v prípade, ak sa tovar dodáva v demonte) na požadovanom mieste plnenia, uvedenom v objednávke.
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
Malé prípustné odchýlky v uvedených celkových rozmeroch nábytku ± 10 mm budú akceptované.
 8. Skriňa dvojdverová policová na šanóny
Funkcia
Kancelársky nábytok slúžiaci na použitie v každodenne využívanom priestore.
Predmetom zákazky je dodávka kancelárskeho nábytku v zmysle grafického zadania a technickej špecifikácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 5
dĺžka cm 90
šírka cm 45
výška, vrátane sokla cm 200
hrúbka drevotriesky cm 1,5 2
hrúbka chrbáta skrine cm 1,8
výška dvierok cm 70
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie a materiál korpus obojstranne laminovaná drevotrieska s melamínovým povrchom vrátane políc, sokla a zadnej steny; kvalitné kovové úchytky striebornej farby, ABS hrany hrúbky 2 mm;
vyhotovenie uzamykateľná dolná časť - zámka kovové prevedenie (1 polica) / vrchná neuzatvárateľná časť, 2 police sú prestaviteľné v rozostupe 25 mm, sokel 10 cm
chrbát skrine chrbát skrine je DTD doska v odtieni korpusu
farba javor
Je nevyhnutné, aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku. Požadujeme doručenie, vynesenie, vrátane poskladania a montáže tovaru (aj v prípade, ak sa tovar dodáva v demonte) na požadovanom mieste plnenia, uvedenom v objednávke.
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
Malé prípustné odchýlky v uvedených celkových rozmeroch nábytku ± 10 mm budú akceptované.
 9. Skriňa štvordverová policová na šanóny
Funkcia
Kancelársky nábytok slúžiaci na použitie v každodenne využívanom priestore.
Predmetom zákazky je dodávka kancelárskeho nábytku v zmysle grafického zadania a technickej špecifikácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 3
dĺžka cm 90
šírka cm 45
výška, vrátane sokla cm 200
hrúbka drevotriesky cm 1,5 2
hrúbka chrbáta skrine cm 1,8
výška spodných dvierok cm 70
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie a materiál korpus obojstranne laminovaná drevotrieska s melamínovým povrchom vrátane políc, sokla a zadnej steny; kvalitné kovové úchytky striebornej farby, ABS hrany hrúbky 2 mm;
vyhotovenie uzamykateľná dolná časť - zámka kovové prevedenie (1 polica) / vrchná neuzatvárateľná časť, 2 police sú prestaviteľné v rozostupe 25 mm, sokel 10 cm
chrbát skrine chrbát skrine je DTD doska v odtieni korpusu
farba javor
Je nevyhnutné, aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku. Požadujeme doručenie, vynesenie, vrátane poskladania a montáže tovaru (aj v prípade, ak sa tovar dodáva v demonte) na požadovanom mieste plnenia, uvedenom v objednávke.
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
Malé prípustné odchýlky v uvedených celkových rozmeroch nábytku ± 10 mm budú akceptované.
 10. Skriňa dvojdverová policová
Funkcia
Kancelársky nábytok slúžiaci na použitie v každodenne využívanom priestore.
Predmetom zákazky je dodávka kancelárskeho nábytku v zmysle grafického zadania a technickej špecifikácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 2
dĺžka cm 90
šírka cm 45
výška, vrátane sokla cm 200
hrúbka drevotriesky cm 1,5 2
hrúbka chrbáta skrine cm 1,8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie a materiál korpus obojstranne laminovaná drevotrieska s melamínovým povrchom vrátane políc, sokla a zadnej steny; kvalitné kovové úchytky striebornej farby, ABS hrany hrúbky 2 mm;
vyhotovenie uzamykateľná dolná časť - zámka kovové prevedenie; 5 políc - prestaviteľné v rozstupe 18 mm, sokel 10 cm, kvalitné kovové úchytky striebornej farby, ABS hrany hrúbky 2 mm, sokel 10 cm
chrbát skrine chrbát skrine je DTD doska v odtieni korpusu
farba javor
Je nevyhnutné, aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku. Požadujeme doručenie, vynesenie, vrátane poskladania a montáže tovaru (aj v prípade, ak sa tovar dodáva v demonte) na požadovanom mieste plnenia, uvedenom v objednávke.
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
Malé prípustné odchýlky v uvedených celkových rozmeroch nábytku ± 10 mm budú akceptované.
 11. Skriňa rohová šatníková 1-dverová
Funkcia
Kancelársky nábytok slúžiaci na použitie v každodenne využívanom priestore.
Predmetom zákazky je dodávka kancelárskeho nábytku v zmysle grafického zadania a technickej špecifikácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 2
šírka cm 83x83
hĺbka cm 45
výška, vrátane sokla cm 200
hĺbka na boku cm 42
hrúbka drevotriesky cm 1,5 2
hrúbka chrbáta skrine cm 1,8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie a materiál otvárateľná, jednodverová bez kombinácie dekorov, s úchytkami, časť na vešanie, horná polica a police vpravo; ABS hrany hrúbky 2 mm; kvalitný kovový úchyt striebornej farby
materiál korpus obojstranne laminovaná drevotrieska s melamínovým povrchom vrátane políc, sokla a zadnej steny;
chrbát skrine chrbát skrine je DTD doska v odtieni korpusu
farba javor
Je nevyhnutné, aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku. Požadujeme doručenie, vynesenie, vrátane poskladania a montáže tovaru (aj v prípade, ak sa tovar dodáva v demonte) na požadovanom mieste plnenia, uvedenom v objednávke.
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
Malé prípustné odchýlky v uvedených celkových rozmeroch nábytku ± 10 mm budú akceptované.
 12. Presklená uzamykateľná vitrína
Funkcia
Kancelársky nábytok slúžiaci na použitie v každodenne využívanom priestore.
Predmetom zákazky je dodávka kancelárskeho nábytku v zmysle grafického zadania a technickej špecifikácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
dĺžka cm 90
hĺbka cm 40
výška cm 186
nosnosť police kg 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie druh dverí krídlové dvere otočné uzamykateľné; 4 presklené police individuálne výškovo nastaviteľné; spôsob uzamykania -  bezpečnostná cylindrická zámka
materiál materiál dvierok - sklenený materiál bezpečnostné sklo ESG; materiál police hrubé sklo; materiál rámu hliník; farba rámu strieborná eloxovaná;
Je nevyhnutné, aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku. Požadujeme doručenie, vynesenie, vrátane poskladania a montáže tovaru (aj v prípade, ak sa tovar dodáva v demonte) na požadovanom mieste plnenia, uvedenom v objednávke.
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
Malé prípustné odchýlky v uvedených celkových rozmeroch nábytku ± 10 mm budú akceptované.
 13. Pracovné kreslo záťažové
Funkcia
Kancelársky nábytok slúžiaci na použitie v každodenne využívanom priestore.
Predmetom zákazky je dodávka kancelárskeho nábytku v zmysle grafického zadania a technickej špecifikácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 3
hĺbka sedadla cm 47
výška sedadla cm 56
šírka sedadla cm 58
nosnosť kresla kg 130
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie integrovaná pohyblivá opierka hlavy , ktorá je súčasťou operadla s možnosťou odňatia, nastavenie výšky plynovým piestom, hojdací mechanizmus Multiblock s predsunutou osou hojdania o 160 mm
vyhotovenie a materiál aluminiová leštená báza a kolieska univerzál s gumovou obručou pre všetky typy podláh; čalúnené podrúčky s funkciou odklápania do zvislej polohy
aretácia a nastavenie sily protiváhy päťnásobná aretácia a nastavenie sily protiváhy v rozmedzí 60 - 130 kg
nastavenie výšky sedu plynovým piestom
Je nevyhnutné, aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku. Požadujeme doručenie, vynesenie, vrátane poskladania a montáže tovaru (aj v prípade, ak sa tovar dodáva v demonte) na požadovanom mieste plnenia, uvedenom v objednávke.
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
Malé prípustné odchýlky v uvedených celkových rozmeroch nábytku ± 10 mm budú akceptované.
 14. Kancelárska stolička záťažová
Funkcia
Kancelársky nábytok slúžiaci na použitie v každodenne využívanom priestore.
Predmetom zákazky je dodávka kancelárskeho nábytku v zmysle grafického zadania a technickej špecifikácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 3
hĺbka sedadla cm 49
výška sedadla cm 41
šírka sedadla cm 49
celková výška cm 101 112
nosnosť stoličky kg 140
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie s prepracovanou ergonómiou sedenia, synchrónna mechanika, hliníková báza, výškovo nadstaviteľné podrúčky, kreslo na 24-hodinové sedenie celková výška 101 cm - 112 cm, ružica kovová
Je nevyhnutné, aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku. Požadujeme doručenie, vynesenie, vrátane poskladania a montáže tovaru (aj v prípade, ak sa tovar dodáva v demonte) na požadovanom mieste plnenia, uvedenom v objednávke.
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
Malé prípustné odchýlky v uvedených celkových rozmeroch nábytku ± 10 mm budú akceptované.
 15. Konferenčná stolička
Funkcia
Kancelársky nábytok slúžiaci na použitie v každodenne využívanom priestore.
Predmetom zákazky je dodávka kancelárskeho nábytku v zmysle grafického zadania a technickej špecifikácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 2
šírka cm 53,5
hĺbka cm 43
výška cm 78
hĺbka sedadla cm 40
výška sedadla cm 45
výška chrbtovej opierky cm 33
šírka chrbtovej opierky cm 48
nosnosť stoličky kg 100
hmotnosť stoličky kg 5,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie čalúnená opierka a sedák, kovová konštrukcia v čiernej farbe, stohovacia
Je nevyhnutné, aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku. Požadujeme doručenie, vynesenie, vrátane poskladania a montáže tovaru (aj v prípade, ak sa tovar dodáva v demonte) na požadovanom mieste plnenia, uvedenom v objednávke.
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
Malé prípustné odchýlky v uvedených celkových rozmeroch nábytku ± 10 mm budú akceptované.
 16. Okrúhly jedálenský stôl so 4 stoličkami
Funkcia
Kancelársky nábytok slúžiaci na použitie v každodenne využívanom priestore.
Predmetom zákazky je dodávka kancelárskeho nábytku v zmysle grafického zadania a technickej špecifikácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Okrúhly jedálenský stôl so 4 stoličkami komplet 1
stôl ks 1
priemer stola cm 80
výška stola cm 76
stoličky ks 4
výška sedadla cm 45
stolička - šírka cm 47
stolička - výška cm 81
stolička - hĺbka cm 53
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie a materiál - stôl okrúhly jedálenský stôl, hore MDF doska bielej farby, nohy stola - masívne bukové drevo
vyhotovenie a materiál - stoličky nohy - masívne bukové drevo, sedadlo - polypropylén, bielej farby
Je nevyhnutné, aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku. Požadujeme doručenie, vynesenie, vrátane poskladania a montáže tovaru (aj v prípade, ak sa tovar dodáva v demonte) na požadovanom mieste plnenia, uvedenom v objednávke.
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
Malé prípustné odchýlky v uvedených celkových rozmeroch nábytku ± 10 mm budú akceptované.
 17. Kancelárska sedačka
Funkcia
Kancelársky nábytok slúžiaci na použitie v každodenne využívanom priestore.
Predmetom zákazky je dodávka kancelárskeho nábytku v zmysle grafického zadania a technickej špecifikácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 4
výška sedadla cm 47
hĺbka sedadla cm 52
šírka sedadla cm 87
dĺžka sedačky cm 76
šírka sedačky cm 87
výška sedačky cm 92
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie a materiál pohodlné a odolné penové sedačky; drevený rám; poťah odolný, estetický, príjemný materiál
vyhotovenie a materiál - nožičky na nožičkách sú plastové koncovky; koncovky nožičiek sú s nastaviteľnou výškou; možnosť zvýšiť výšku nábytku o približne 3,5 cm
Je nevyhnutné, aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku. Požadujeme doručenie, vynesenie, vrátane poskladania a montáže tovaru (aj v prípade, ak sa tovar dodáva v demonte) na požadovanom mieste plnenia, uvedenom v objednávke.
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
Malé prípustné odchýlky v uvedených celkových rozmeroch nábytku ± 10 mm budú akceptované.
 18. Konferenčný stolík okrúhly
Funkcia
Kancelársky nábytok slúžiaci na použitie v každodenne využívanom priestore.
Predmetom zákazky je dodávka kancelárskeho nábytku v zmysle grafického zadania a technickej špecifikácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 2
priemer vrchnej dosky cm 88
výška cm 47
nosnosť kg 100
hrúbka materiálu vrchnej dosky cm 2,5 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie a materiál materiál drevotrieska, oceľ, obojstranne laminovaná drevotrieska s melamínovým povrchom
farba javor
Je nevyhnutné, aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku. Požadujeme doručenie, vynesenie, vrátane poskladania a montáže tovaru (aj v prípade, ak sa tovar dodáva v demonte) na požadovanom mieste plnenia, uvedenom v objednávke.
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
Malé prípustné odchýlky v uvedených celkových rozmeroch nábytku ± 10 mm budú akceptované.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. Zmluvná cena:
1. Celková cena i jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady dodávateľa vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženie, vynesenie tovaru na požadované poschodie uvedené v objednávke, vrátane montáže, inštalácie, likvidácie obalového materiálu a montážneho odpadu a ostatných nákladov súvisiacich s plnením.
2. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
3. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov.
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy:
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 (troch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy:
- meno, telefonický kontakt a e-mailovú adresu na osobu zodpovednú u dodávateľa za plnenie, prostredníctvom ktorej bude prebiehať vzájomná komunikácia,
- obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaného tovaru a výrobcu,
- funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa ním požadované špecifikácie,
- rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre),
- prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien, pričom prepočítaná celková cena s DPH musí byť maximálne vo výške zmluvnej ceny.
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom doručené dokumenty podľa bodu II.1 tejto zmluvy a do 3 (troch) pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či:
a) predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje alebo
b) predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade kontaktná osoba objednávateľa zašle výzvu podľa bodu II.3 tejto zmluvy a určí náhradnú lehotu na doručenie požadovaných dokumentov.
3. Kontaktná osoba objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie podľa bodu II.2 tejto zmluvy najmä vtedy, ak dodávateľ v lehote podľa bodu II.1 tejto zmluvy nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a nemá plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie, a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov objednávateľa,
a súčasne kontaktná osoba objednávateľa vyzve dodávateľa (elektronicky) na doplnenie chýbajúcich dokumentov, resp. opravu alebo nahradenie predložených dokumentov.
4. Objednávateľ posúdi dodávateľom dodatočne doručené, resp. doplnené dokumenty na základe bodu II.2 písm. b) a II.3 tejto zmluvy a do 3 (troch) pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve. V prípade súladu dokumentov s požiadavkami objednávateľa objednávateľ tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje.
5. V prípade, ak ani dodatočne predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. ak márne uplynula lehota na predloženie požadovaných dokumentov podľa bodu II.2 písm. b) tejto zmluvy alebo ak dodávateľ oznámi objednávateľovi, že tovar podľa požadovanej špecifikácie nie je možné dodať, objednávateľ je oprávnený okamžite odstúpiť od tejto zmluvy.
6. Ak sa v špecifikácii položiek predmetu zákazky uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. Ekvivalent musí spĺňať minimálne funkčné a technické parametre a požiadavky stanovené objednávateľom. Dodávateľ môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
7. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný objednávateľom. Po predložení dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, môže dodávateľ tento produkt dodať len po odsúhlasení objednávateľom.
8. Špecifikácia a parametre predmetu zákazky, uvedené v požiadavke, predstavujú minimálne parametre, ktoré je dodávateľ pri ponuke a plnení zmluvy povinný dodržať. Predložená ponuka dodávateľa s prípadne lepšími vlastnosťami a parametrami predmetu zákazky je prípustná. Malé prípustné odchýlky v uvedených celkových rozmeroch nábytku ± 10 mm budú akceptované.
9. Ekvivalent musí zodpovedať estetickým a vizuálnym požiadavkám objednávateľa v kontexte priestorov, v ktorých má byť nábytok umiestnený.
10. Dodávateľ prekonzultuje druh materiálu potrebný pre výrobu so zodpovednou osobou objednávateľa. Pred výrobou nábytku predloží dodávateľ technickú dokumentáciu k výrobe na odsúhlasenie zodpovednej osobe objednávateľa. V prípade nejasností dodávateľ konzultuje so zodpovednou osobou objednávateľa.
11. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve, je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie, a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
12. Objednávateľ požaduje, aby sa na tovar vzťahovala záruka minimálne 24 mesiacov.
III. Realizácia dodávky:
1. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 5 (päť) pracovných dní pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie.
2. Pri dodaní objednaného tovaru a súvisiacich služieb, dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením ceny tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
3. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru a súvisiace služby podľa objednávky objednávateľa v bezchybnom stave, v originálnom nerozbalenom balení, v stanovenej lehote, v požadovanom množstve a akosti, vrátane balenia, dopravy, vyloženia, vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke objednávateľa, vrátane montáže, inštalácie, likvidácie obalového materiálu a montážneho odpadu a ostatných nákladov súvisiacich s plnením.
4. Dodávateľ je povinný po obdržaní objednávky od objednávateľa kontaktovať kontaktnú osobu objednávateľa a dohodnúť s ním čas a postup plnenia predmetu zmluvy.
5. Objednávateľ požaduje, aby bol tovar dodaný zmontovaný alebo kompletizovaný z prepravného stavu do stavu užívateľského podľa špecifikácie položky a pokynov výrobcu tovaru, umiestnený na stanovené miesto, príp. uvedený do funkčného stavu (ak to bude relevantné) na mieste plnenia v čase dohodnutom s objednávateľom, vrátane odvozu prebytočných ochranných obalov. Montáž musí byt vykonaná oprávnenou osobou dodávateľa.
6. Dodávateľ sa zaväzuje v priestoroch objednávateľa počas inštalácie a montáže predmetu tejto zmluvy dodržiavať právne predpisy o ochrane pred požiarmi, právne predpisy o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci, ako aj ostatné právne predpisy súvisiace s dodávkou, inštaláciou a montážou predmetu tejto zmluvy.
7. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady dodávateľa.
IV. Reklamácia:
1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 (troch) pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu.
V. Odstúpenie od zmluvy:
1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
2. Uvedenie zmluvnej ceny v nesprávnej výške dodávateľom vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená alebo nedodanie tovaru, definovaného v tejto zmluve v dohodnutom termíne a množstve, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť.
3. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Moyzesova 9, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

21.08.2023 08:00 — 24.08.2023 14:00

1,00 kpl

9 552,00

7 960,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.04.2023 13:15

02.05.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.05.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 252
 6
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.04.2023 15:25 - Vstupná ponuka 9 552,00 € Cena s DPH
01.05.2023 21:01 - Najvýhodnejšia ponuka 9 300,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS