• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.04.2023 08:19
  •    Predkladanie ponúk
    27.04.2023 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.04.2023 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.04.2023 09:20

Detail zákazky Z20233229

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.04.2023 08:19
  •    Predkladanie ponúk
    27.04.2023 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.04.2023 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.04.2023 09:20

Základné údaje

Z20233229

OF-270799

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7802169

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31435076

GASTRO-HAAL, s.r.o.

Považská 16, Nové Zámky, 94067, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a údržba veľkokuchynských zariadení

Servis, oprava a údržba, plynový sporák, varný kotol, smažiaca panvica, konvektomat, umývačka riadu, stroj rezací, škrabka

  • 50530000-9 - Opravy a údržba strojov
  • 50883000-8 - Opravy a údržba zariadenia pre verejné stravovanie
  • 42215200-8 - Zariadenia na spracovanie potravín
  • 50531100-7 - Opravy a údržba kotlov
  • 50531200-8 - Služby na údržbu plynových zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. oprava a údržba strojov
Funkcia
Servis, údržba a opravy veľkokuchynských zariadení
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kotol varný elektrický; 0173/2001 ks 1
Kotol varný ; 0192/2001 ks 1
Sporák veľkokuchynský; SE 94 0113 ks 1
Varidlo veľkokuchynské eL. 85l; 1519/1995 ks 1
Konvektomat el.;  APE 201/2020 ks 1
Konvektomat; 22760208/2002 ks 1
Fritéza; 1008601 ks 1
Panvica smažiaca el. 19110094/2020 ks 1
Panvica smažiaca el. PAEL 80;  737/2001 ks 1
Stroj na rezanie mäsa OMAS TL - 22 ; 921/2003 ks 1
Stroj na rezanie mäsa; 22944/2003 ks 1
Stroj na šľahanie a miešanie;  5942/95 ks 1
Stroj na rezanie zeleniny; 195026/1995 ks 1
Stroj na rezanie zeleniny SA -16- D; 189233/1989 ks 1
Stroj univ. šľahací a mieš. RE 22; 5112/93 ks 1
Stroj nárezový; SLICER PR LINE ks 1
Stroj nárezový ;17828/1992 ks 1
Stolička ohrevná; 30/1997 ks 1
Mikrovlnná rúra Whirpool ; AV 218 / WR/AV ks 1
Mikrovlnná rúra ; ECG MTD 231S/2019 ks 1
Mikrovlnná rúra; AVM 541/2006 ks 1
Stroj na umývanie riadu  0198/2006 ks 1
Stôl výdajný elektrický; 147/2019 ks 1
Škrabka na zemiaky a zeleninu; SKBZ 20N/2019 ks 1
Škrabka na zemiaky ŠZ-30; 260/1993 ks 1
Škrabka na zemiaky;7283/1990 ks 1
Ohrievač tanierov pojazdný; 1305028/2005 ks 1
Ohrievač tanierov pojazdný ; 1305029/2005 ks 1
Stôl výdajný ohrevný pult.elektrický; 501 ks 1
Stolička ohrievacia el.typ STE6 ; 0137/2000 ks 1
Konvektomat Retigo 1011; 23280209/2002 ks 1
Konvektomat Zanussi velký ; 01804001/2010 ks 1
Konvektomat Fagor APE-201/2020 ks 1
Sporák Zanussi plynový s el.rúrou ; 44400001/2005 ks 1
Fritéza el.; 2020 ks 1
Panvica el.; BC 310 ks 1
Panvica el. smažiaca; 0013 ks 1
Kotol varný el. 851 KE 15; 4919/1992 ks 1
Stroj kuch. univer. MUK S 20; 010, HU-1 Nagama ks 1
Kotol varný el.; ALBA KE- 15, FCG- E1 Nagama ks 1
Kotol varný pl.; ALBA KE- 22 ks 1
Kotol varný plynový KG 300l; ks 1
Konvektomat Zanussi FCS 102 E4 ks 1
Stroj na umývanie riadu HSP 550; GB1851430918/2018 ks 1
Sporák VK komb. SPE 40; 6362 ks 1
Stroj hnet. a mieš.;479 ks 1
Stroj výd.el. pojazdný SME; 0531 ks 1
Stroj na rezanie mäsa OMAS ;922 ks 1
Škrabka na zemiaky ŠK BZ 20; ŠK BZ 6 ks 1
Kotol varný el. ;4919 ks 1
Panvica el. smažiaca BR/90/120E,19110095/2020 ks 1
Mixér tyčový 2020 ks 1
Sporák VK Komb. SPE 40; 6362/1989 ks 1
Stroj na krájanie zeleniny 199360435001 ks 1
Univerzálny kuchynský stroj UKS-10 ks 1
Cena práce za servis, údržbu a opravy vrátane dopravy na miesto poskytnutia služby hodina 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
obsah údržbového servisu diagnostika, čistenie, nastavenie, namazanie, strojárske opracovanie súčiastok, výmena oleja, opotrebovaných súčiastok, motorov, remeňov a vykonanie potrebných prác, ktoré zistí dodávateľ na mieste
obsah opráv podľa poruchy vrátane dodania a inštalácie náhradných dielov.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena za jednu normohodinu práce je predmetom verejného obstarávania a musí byť stanovená vrátane dopravy na miesta plnenia a ďalších súvisiacich nákladov, okrem nákladov na náhradné diely.
Maximálny finančný limit predmetnej zákazky je 5 000,00 eur s DPH vrátane nákladov za dopravu a náhradné diely.
Miesta plnenia: Trenčín
Požaduje sa predložiť zoznam kontaktných osôb do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Dodávateľ vykoná opravy zariadení na základe telefonickej, emailovej objednávky objednávateľa. Písomná objednávka bude dodávateľovi doručená prostredníctvom pracovníka odstraňujúceho nahlásenú poruchu.
Fakturácia bude podľa skutočného počtu zrealizovaných servisných hodín. Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu v EUR s DPH, a taktiež výrobné čísla opravovaných zariadení. Súčasťou faktúry je montážny list. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ po dostavení sa na miesto poskytnutia služby a po vykonaní obhliadky takéhoto zariadenia predbežne ocení servisný zásah na základe odhadovaného množstva normohodín, servisných prác a odhadovaného množstva súvisiaceho materiálu.
Dodávateľ predbežné ocenenie opravy alebo údržby ešte pred začatím servisných prác odsúhlasí s poverenou osobou objednávateľa.
V prípade, že oprava bude nerentabilná, alebo sa materiál nebude dať opraviť, prípadne trh už nedisponuje s požadovanými náhradnými súčiastkami čím sa stáva zariadenie neopraviteľné, požadujeme bezplatne spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia."
Cena za obstarávanú službu alebo tovar súvisiacu s poskytnutím služby musí byť stanovená podľa zákona NR SR č. 18/1996. Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách.
Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o poskytnutí služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce, množstva normohodín a na základe skutočne použitého množstva súvisiaceho materiálu.
Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu odberateľa.
Faktúra musí obsahovať všetky zákonom stanovené údaje vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ po dohode s dodávateľom môže zadať aj servis kuchynského zariadenia, ktoré nie je definované v tejto zmluve, ale v súlade s vyššie uvádzanými cenovými a fakturačnými podmienkami.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na vykonanie predmetu plnenia t.j. opravy alebo servisu do 2 dní od dátumu doručenia objednávky. Lehota plynie len v pracovných dňoch v čase od 7,00 do 15,00 hod. Miesto plnenia Trenčín, Smetanova 6.
Pri oprave a údržbe sa požaduje použitie nových originálnych dielov, prípadne, po dohode s objednávateľom aj iné náhradné diely a poskytovateľ zodpovedá i za ich materiálové vady.
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy.
Za začiatok výkonu práce na odstránení poruchy sa považuje začiatok výkonu opravy v mieste predmetu opravy.
Prítomnosť zamestnanca objednávateľa pri stroji alebo zariadení počas vykonávania jeho údržby a opravy.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa v lehote do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy/dohody doručiť kontaktnej osobe objednávateľa potvrdenie, certifikát alebo iný doklad výrobcu, alebo výrobcom autorizovaného dovozcu / distribútora pre SR, že dodávateľ je spoločnosťou /firmou/ oprávnenou /autorizovanou vykonávať údržbu, záručný a mimozáručný servis veľkokuchynských strojov a zariadení uvedených značiek. Potvrdenie musí byť platné počas celej doby platnosti zmluvy/dohody. Objednávateľ si vyhradzuje právo posúdiť relevantnosť predloženého potvrdenia na základe vlastného zisťovania.
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať predmet plnenia - t.j. realizovať jednotlivé objednávky objednávateľa podľa druhu a rozsahu objednanej a potrebnej opravy resp. údržby v nasledovných termínoch, ktorých dĺžka je určená od okamihu prevzatia stroja alebo zariadení: malé a stredné opravy do 2 dní, v prípade dostupnosti náhradných dielov na sklade dodávateľa, max. do 4 dní v prípade nedostupnosti náhradných dielov na sklade dodávateľa, veľké, tzv. generálne dopravy maximálne do 10 dní.
Názov Upresnenie
Požaduje sa predložiť dokument preukazujúci, že služby poskytuje oprávnený servis. do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy /fotokópia/; napr. Živnostenský list
Pracovník vykonávajúci opravy musí predložiť oprávnenie na prácu na elektrických alebo plynových zariadeniach v zmysle platných predpisov SR podľa charakteru opravy. Vyhláška MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Smetanova 6, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

01.05.2023 09:00 — 31.12.2023 15:00

1,00 Normohodina

45,00

37,50

Maximálny finančný limit predmetnej zákazky je 5 000,00 eur s DPH vrátane nákladov za dopravu a náhradné diely.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.04.2023 08:19

27.04.2023 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.04.2023 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 514
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.04.2023 08:49 - Vstupná ponuka 45,00 € Cena s DPH
26.04.2023 08:49 - Najvýhodnejšia ponuka 45,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS