31797903
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, Bratislava, 82109, SVK
54629331
Alanata a. s.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Podpora / obnova licencií na existujúcich CISCO zariadeniach.
licencie, podpora, obnova.
Služba, Tovar
1. Zabezpečenie Support podpory / obnovy licencií na existujúcich CISCO zariadeniach.
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie Support podpory / obnovy licencií pre nižšie uvedené zariadenia na obdobie 36 mesiacov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. C9200-48P-A Catalyst 9200 48-port PoE+, Network Advantage; začiatok podpory / obnovy od 1.5.2023 na obdobie 36 mesiacov. | ks | 1 | ||
2. C9200-DNA-A-48= C9200 48P, DNA-Advantage Lic, Prime Infra LF+AS; začiatok podpory / obnovy od 14.5.2023 na obdobie 36 mesiacov. | ks | 1 | ||
3. C9200-48P-A Catalyst 9200 48-port PoE+, Network Advantage; začiatok podpory / obnovy od 1.5.2023 na obdobie 36 mesiacov. | ks | 1 | ||
4. C9200-DNA-A-48= C9200 48P, DNA-Advantage Lic, Prime Infra LF+AS; začiatok podpory / obnovy od 14.5.2023 na obdobie 36 mesiacov. | ks | 1 | ||
5. N3K-C3132C-Z Nexus 3132C 32x100G ports based on Trident3; začiatok podpory / obnovy od 1.9.2023 na obdobie 36 mesiacov. | ks | 1 | ||
6. N3K-C3132C-Z Nexus 3132C 32x100G ports based on Trident3; začiatok podpory / obnovy od 1.9.2023 na obdobie 36 mesiacov. | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
V prípade, že verejný obstarávateľ požaduje dodať v rámci opisu predmetu zákazky konkrétny výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, uchádzač je v súlade s § 42 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní oprávnený predložiť ponuku aj na technický a funkčný ekvivalent. | |
Za technický a funkčný ekvivalent sa považuje taká ponuka (riešenie), ktorá spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je obstarávaný predmet zákazky určený (viď rozhodnutie Rady Úradu pre verejné obstarávanie č. 503-9000/2014-KR/5 zo dňa 03.03.2014). | |
V prípade, že verejný obstarávateľ požaduje dodať v rámci opisu predmetu zákazky konkrétny výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač už vo svojej ponuke predložil dôkaz o ekvivalentnosti ním navrhovanej ponuky (riešenia) s predmetom zákazky definovaným v rámci opisu predmetu zákazky (viď rozsudok SD EÚ vo veci C 14/17 z 12. júla 2018). | |
Obdobie podpory / obnovy licencii č. 1 | od 1.5.2023 na obdobie 36 mesiacov. |
Obdobie podpory / obnovy licencii č. 2 | od 14.5.2023 na obdobie 36 mesiacov. |
Obdobie podpory / obnovy licencii č. 3 | od 1.5.2023 na obdobie 36 mesiacov. |
Obdobie podpory / obnovy licencii č. 4 | od 14.5.2023 na obdobie 36 mesiacov. |
Obdobie podpory / obnovy licencii č. 5 | od 1.9.2023 na obdobie 36 mesiacov. |
Obdobie podpory / obnovy licencii č. 6 | od 1.9.2023 na obdobie 36 mesiacov. |
Názov |
Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu za ním ponúkanú službu do dvoch (2) pracovných dní od účinnosti zmluvy, v ktorej pre položku č. 1. uvedenú v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky uvedie: Cenu v EUR bez DPH za MJ (1ks), Cenu v EUR s DPH za MJ (1ks), Cena celkom na obdobie 36 mesiacov v EUR bez DPH, Cena celkom na obdobie 36 mesiacov v EUR s DPH. |
Celková cena (cena celkom) predmetu zmluvy a jednotkové ceny obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky, uvedeným v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky, a tiež všetky dane, clá a poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky (zmluvy). Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
Celková cena (cena celkom), ceny spolu, ako aj jednotkové ceny v Cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené na dve (2) desatinné miesta. |
Objednávateľ posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky Dodávateľa (predložený Dodávateľom v ponuke), vzhľadom na požadovanú technickú a funkčnú špecifikáciu predmetu zákazky, definovanú Objednávateľom v Opise predmetu zákazky. |
Objednávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy, posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky, a oznámi Dodávateľovi, či Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje alebo či od zmluvy odstupuje. Ak Objednávateľ do lehoty podľa predošlej vety neoznámi Dodávateľovi, či jeho Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje, považuje sa Vlastný návrh plnenia zákazky uplynutím tejto lehoty za neakceptovaný Objednávateľom a uplynutie lehoty podľa predošlej vety má účinky odstúpenia od zmluvy Objednávateľom podľa bodu 18.2 písm. u) Všeobecných zmluvných podm. OPEP. |
Dodávateľ sa zaväzuje do dvoch (2) pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi kontaktné údaje osoby (osôb) zodpovedných za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mail. |
Miesto plnenia je sídlo Objednávateľa. Objednávateľ poskytne do dvoch (2) pracovných dní od účinnosti zmluvy meno, priezvisko a e -mail kontaktnej osoby Objednávateľa. |
Dokladom o začatí poskytovania technickej podpory/ obnovy, ktorá je predmetom zmluvy, bude preberací protokol podpísaný oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Dodávateľ sa zaväzuje začať s poskytovaním služieb podľa zmluvy v lehotách uvedených v položke č. 1. v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky. |
Úhrada za predmet zákazky bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Prílohou faktúry bude kópia preberacieho protokolu potvrdená oprávneným zástupcom objednávateľa. |
Platbu za poskytnuté služby uvedené v položke č. 1. v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky bude Dodávateľ fakturovať do 14 dní od riadneho poskytnutia plnenia zmluvy uzavretej medzi zmluvnými stranami. |
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Ružová dolina 10, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
01.05.2023 00:00 — 31.08.2026 00:00
6,00 ks
19 887,25
16 572,71
Uchádzač predloží vlastný návrh plnenia zákazky; požadovaná špecifikácia je uvedená v osobitných požiadavkách na plnenie. Objednávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy, posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky, a oznámi Dodávateľovi, či Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje alebo či od zmluvy odstupuje. Ak Objednávateľ do lehoty podľa predošlej vety neoznámi Dodávateľovi, či jeho Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje, považuje sa Vlastný návrh plnenia zákazky uplynutím tejto lehoty za neakceptovaný Objednávateľom a uplynutie lehoty podľa predošlej vety má účinky odstúpenia od zmluvy Objednávateľom podľa bodu 18.2 písm. u) Všeobecných zmluvných podm. OPEP.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.04.2023 10:18
27.04.2023 14:00
27.04.2023 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.04.2023 11:22 - Vstupná ponuka | 19 887,25 | € | Cena s DPH |
26.04.2023 17:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 18 480,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: