• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.04.2023 14:23
  •    Predkladanie ponúk
    26.04.2023 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    26.04.2023 13:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.04.2023 13:30

Detail zákazky Z20233214

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.04.2023 14:23
  •    Predkladanie ponúk
    26.04.2023 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    26.04.2023 13:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.04.2023 13:30

Základné údaje

Z20233214

OF-271093

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7795754

Objednávateľ

738425

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Námestie Štefana Kluberta 7, Levoča, 05428, SVK

Dodávateľ

44467613

BIGIMI, s.r.o.

Nábrežie Hornádu 11/5, Spišská Nová Ves, 05201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zemiaky, zelenina, ovocie

čerstvé ovocie, čerstvá zelenina, zemiaky

  • 15300000-1 - Ovocie, zelenina a súvisiace výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 03221000-6 - Zelenina

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka čerstvej zeleniny, zemiakov a  ovocia  na priamy konzum, spotrebu, varenie a prípravu pokrmov alebo ďalšie spracovanie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Banány kg 150
Broskyne kg 20
Cesnak kg 20
Cibuľa žltá kg 300
Cibuľa červená kg 20
Citróny kg 70
Cvikla kg 10
Grep červený, žltý kg 100
Hrušky kg 100
Jablká kg 200
Kaleráb biely kg 80
Kapusta čínska zelená kg 80
Kapusta hlávková biela kg 80
Kapusta hlávková červená kg 30
Kapusta sudová kyslá kg 80
Karfiol ks 20
Mandarínky kg 50
Mrkva praná kg 200
Nektarinky kg 20
Paprika PCR kg 80
Paprika farebná (žltá, červená, zelená) kg 5
Petržlen praný kg 120
Petržlenová vňať kg 5
Pomaranče kg 150
Pór kg 80
Rajčiaky kg 180
Rajčiaky cherry kg 10
Redkvička biela kg 20
Redkvička červená zväzok 50
Rukola, bal. 125 g bal 8
Šalát hlávkový ks 50
Šalát ľadový ks 50
Šalát Lollo ks 10
Šampiňóny kg 5
Uhorky kg 160
Zeler praný kg 60
Zemiaky konzumné, varný typ „B“ kg 2700
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požiadavky platné pre všetky položky opisného resp. objednávkového formulára I. trieda, čerstvé, nepoškodené, celé, zdravé, bez známok hniloby, . bez škodcov a bez poškodenia spôsobeného škodcami
Geneticky modifikované nie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy  a  vyloženia na miesto plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH, zaokrúhlenú na dve desatinné miesta.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zmluvy v 1. akostnej triede v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe "Čiastkovej výzvy" (objednávky, spravidla 2 x týždenne).  Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 24 hod. od telefonického, e-mailového alebo písomného nahlásenia objednávky od objednávateľa, ak sa písomne (napr. e-mailom) nedohodnú inak.
Objednávateľ požaduje dodať tovar vo veľkosti balení, ktoré sú definované v technickej špecifikácii. V prípade dodania iného balenia je nutný súhlas objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje tovar dodávať zabalený spôsobom potrebným na ochranu tovaru a uchovanie jeho akosti v obaloch obvyklých pre jednotlivé druhy tovaru.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných "Čiastkových výziev" (objednávok) objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu a to v intervale 2 x do mesiaca,
Faktúra a dodací list musia spĺňať náležitosti daňového dokladu, musí byť uvedené množstvo odberu,  merná jednotka,  cena za mernú jednotku  bez DPH, cena bez DPH/odobraté množstva, výška DPH,  cena s DPH/odobraté množstvo.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia.
Kvalita dodávanej zeleniny a ovocia musí  spĺňať požiadavky na kvalitu podľa Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR z 9.6. 2005 č.2608/2005-100-Potravinového kódexu SR upravujúca ovocie, zeleninu.
Výrobky musia byť označené podľa § 11 až § 13 zákona č. 250/2007 Z. z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie.
Dodávaný tovar vrátane jeho prepravy musí spĺňať jednotlivé ustanovenia zákona NR SR č. 152/1995 Z.z o potravinách.
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou, prepravou a vyložením tovaru znáša dodávateľ bez akéhokoľvek finančného nároku na objednávateľa.
Pri zrejmých chybách, ktoré robia tovar neupotrebiteľným je objednávateľ oprávnený dodávku odmietnuť a reklamovať.
Pri opakovaných chybách a reklamáciách si objednávateľ vyhradzuje možnosť od dodávok predmetu zákazky odstúpiť v zmysle Čl. XVIII VZP.
Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať v prípade potreby tovar, ktorý z dôvodu neočakávaných okolností nie je presne  špecifikovaný v rámcovej dohode, a to maximálne do výšky 10 % objemu rámcovej dohody. Cena za tovar podľa predchádzajúcej vety bude stanovená podľa platného cenníka dodávateľa a hospodárnosť cien bude overená stručným prieskumom trhu.
Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvá sú predpokladané. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania  Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny.
Dodávateľ si nemôže nárokovať od objednávateľa odber všetkých druhov tovarov uvedených v dohode. Neodobratie všetkých druhov a počtu tovarov uvedených v dohode nezakladá právo dodávateľa uplatniť si náhradu škody a ani odstúpiť od dohody z tohto dôvodu.
Zmeny cien tovaru je možné meniť len na základe zmien DPH, daňových odvodov, takto zmenená kúpna cena sa upravuje prvým dňom účinnosti zmien DPH, daňových odvodov.
Rámcová dohoda platí od 1.5.2023 do 30.6.2023.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Milana Rastislava Štefánika č. 10, Levoča, Levoča, Prešovský, Slovenská republika

2

1,00 podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky

6 726,30

6 220,68

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.04.2023 14:23

26.04.2023 09:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.04.2023 10:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 246
 330
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.04.2023 09:00 - Vstupná ponuka 6 726,30 € Cena s DPH
25.04.2023 12:36 - Najvýhodnejšia ponuka 6 600,38 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS