• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.04.2023 12:54
  •    Predkladanie ponúk
    26.04.2023 13:51
  •    Ukončenie zákazky
    26.04.2023 14:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.04.2023 14:45

Detail zákazky Z20233204

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.04.2023 12:54
  •    Predkladanie ponúk
    26.04.2023 13:51
  •    Ukončenie zákazky
    26.04.2023 14:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.04.2023 14:45

Základné údaje

Z20233204

OF-271164

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7795722

Objednávateľ

31825249

Trnavská univerzita so sídlom v Trnave

Hornopotočná 23, Trnava, 91843, SVK

Dodávateľ

41949552

Branislav Polák TOM - line

Mýtna 42, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vybavenie do spoločenskej miestnosti Internátnej rady ŠD Petra Pázmaňa pre študentov Trnavskej univerzity

stolík, regál, knižnica

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Sedací vak
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Sedací vak ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Sedací vak z eko kože, objem 180L, výška 75 cm, šírka 70 cm, výška opierky 30 cm, nosnosť do 130 kg, farba oranžová, záruka 24 mesiacov, záruka na výplň 6 mesiacov
 2. Konferenčný stolík
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Konferenčný stolík ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Konferenčný stolík dub sonoma, rozmer 90 x 55 cm, max. nosnosť cca: 10 kg, tvar: obdĺžnikový, počet stolových dosiek: 1, hrúbka materiálu cca: 16 mm
 3. Regál / knižnica
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Regál / knižnica ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Regál na uloženie náradia, spoločenských hier. Rozmery š/v/hl:58/176/30cm Vyrobené z lamina o hrúbke 16 mm. Farba: dub sonoma
 4. Vešiak na odevy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vešiak na odevy ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vešiak na odevy nosnosť do 15 kg, šírka/výška/hĺbka: 47/180/47 cm.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, požadujeme predložiť aktualizovaný rozpočet jednotkových cien s DPH/bez DPH
do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy požadujeme predložiť podrobný technický opis položiek ponúkaného predmetu zákazky a údajmi deklarujúcimi ich parametre
do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy požadujeme doručiť  fotodokumentáciu k predmetu zákazky na následné odsúhlasenie,v prípade, že tovar nebude spĺňať požadované vlastnosti verejný obstarávateľ si vyhradzuje tovar neodobrať a vyhotoví dodávateľovi negatívnu referenciu
až po odsúhlasení kvality parametrov vzorky objednávateľom, postúpi objednávateľ dodávateľovi záväznú objednávku
dodávateľ sa zaväzuje položky dodať nepoškodené, zmontované, aby boli všetky položky schopné okamžitého užívania
cena vrátane dopravy a ďalších nákladov
dovoz tovaru je podľa zmluvy v pracovných dňoch v čase od 9.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne jeden pracovný deň vopred
dodávateľ vyloží tovar na objednávateľom určené miesto
objednávateľ neposkytuje zálohové platby, platba bude vykonaná na základe doručenej úplnej faktúry so 60 dňovou splatnosťou. Dodávateľ doručí faktúru po odovzdaní predmetu zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rybníkova 15/A, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

02.05.2023 12:52 — 31.05.2023 12:52

1,00 kompletná objednávka

550,00

501,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.04.2023 12:54

26.04.2023 13:51

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.04.2023 14:06

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 252
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.04.2023 13:12 - Vstupná ponuka 550,00 € Cena bez DPH
25.04.2023 13:12 - Najvýhodnejšia ponuka 550,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS