42156424
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby
Kollárova 8, Trnava, 91702, SVK
54629331
Alanata a. s.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Nákup servisnej podpory pre LoadBalancer
LoadBalancer, servisná podpora, 1 rok
Tovar
1. Nákup servisnej podpory pre LoadBalancer
|
|
---|---|
Funkcia |
Zakúpenie servisnej podpory na 12 mesiacov pre LoadBalancer F5-BIG-LTM-4000S (4ks fyzické boxy). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. PN: F5-BIG-LTM-4000S - (F5-SVC-BIG-STD-L1-3) | Ks | 4 | ||
2. PN: F5-BIG-LTM-4000S - (F5-SVC-BIG-RMA-2) | Ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1 F5-BIG-LTM-4000S - (F5-SVC-BIG-STD-L1-3) - Špecifikácia: | Level 1-3 Standard Service for BIG-IP (10x5) |
1.2 F5-BIG-LTM-4000S - (F5-SVC-BIG-STD-L1-3) - SN: | f5-juwi-unyx, f5-eode-ypts, f5-sdsd-mhsw, f5-qlnc-lubt |
1.3 F5-BIG-LTM-4000S - (F5-SVC-BIG-STD-L1-3) - Trvanie: | 1 rok |
2.1 F5-BIG-LTM-4000S - (F5-SVC-BIG-RMA-2) - Špecifikácia: | Next-Business-Day Hardware Replacement Service (RMA) for BIG-IP) |
2.2 F5-BIG-LTM-4000S - (F5-SVC-BIG-RMA-2) - SN: | f5-juwi-unyx, f5-eode-ypts, f5-sdsd-mhsw, f5-qlnc-lubt |
2.3 F5-BIG-LTM-4000S - (F5-SVC-BIG-RMA-2) - Trvanie: | 1 rok |
Predmet zákazky zahŕňa: | Garanciu doručenia náhradného dielu v prípade poruchy nasledujúci pracovný deň, prístup k aktualizáciám systému, proaktívnu notifikáciu na poruchy a anomálie. Notifikáciu dostupnosti aktualizácií |
Predmet zákazky zahŕňa: | Servisný kontrakt v prípade výmeny pokazeného dátového disku umožňuje ponechať pokazený disk vo vlastníctve používateľa a nevyžaduje vrátenie disku výrobcovi |
Požadované obdobie: | 12 mesiacov od 01.05.2023 do 30.04.2024 |
Špecifikácia servisnej podpory: | NBD model 10x5 |
Názov |
1. Predmet zákazky bude dodaný jednorazovo. |
2. Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný položkový rozpočet a vlastný návrh plnenia s uvedením presného označenia produktu výrobcom. |
3. Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky. |
4. Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
5. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie (to zodpovedá „alebo ekvivalentný“), za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov, ako je uvedené vo funkčnej špecifikácii a v technickej špecifikácii predmetu zákazky, a ktoré bude plne kompatibilné s aktuálnou podporou objednávateľa z dôvodu predĺženia už existujúcej podpory. |
6. Porušenie povinností v zmysle bodov č. 1, 2, 3, 4 a 5 osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy. |
7. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. Pre tento účel sa za deň úhrady faktúry považuje dátum odpísania zaplatenej sumy z účtu objednávateľa. |
8. Súčasťou faktúry je oficiálne potvrdenie o predĺžení servisného kontraktu s výrobcom. Oficiálne potvrdenie je povinnou prílohou pre fakturáciu. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Dodávateľ predloží oficiálne potvrdenie o predĺžení servisného kontraktu s výrobcom. Oficiálne potvrdenie je povinnou prílohou pre fakturáciu. |
9. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, ktorú je povinný zaplatiť dodávateľ v prospech objednávateľa vo výške 10 % z ceny plnenia v prípade porušenia ustanovení 1 až 5 tejto zmluvy do 7 dní odo dňa doručenia výzvy na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi, alebo do 7 dní odo dňa odmietnutia prevziať zásielku, alebo do 7 dní odo dňa márneho uplynutia odbernej lehoty na prevzatie zásielky stanovenej doručovateľom. |
10. Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi. |
11. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním predmetu zmluvy je povinný k zaplateniu úroku z omeškania 0,05 % z celkovej zmluvnej ceny za každý deň omeškania v prospech objednávateľa, týmto nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody a na zmluvnú pokutu. |
Pribinova 25, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.05.2023 08:00 — 05.05.2023 15:00
1,00 celok
40 948,80
34 124,00
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný položkový rozpočet a vlastný návrh plnenia s uvedením presného označenia produktu výrobcom
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.04.2023 13:23
26.04.2023 10:00
26.04.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.04.2023 13:51 - Vstupná ponuka | 40 800,00 | € | Cena s DPH |
24.04.2023 13:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 24 300,24 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: