• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.04.2023 11:15
  •    Predkladanie ponúk
    28.04.2023 09:14
  •    Ukončenie zákazky
    28.04.2023 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.04.2023 10:05

Detail zákazky Z20233192

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.04.2023 11:15
  •    Predkladanie ponúk
    28.04.2023 09:14
  •    Ukončenie zákazky
    28.04.2023 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.04.2023 10:05

Základné údaje

Z20233192

OF-271127

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7808406

Objednávateľ

35542641

Základná škola Drábova 3, Košice

Drábova 3, Košice, 04023, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mlieko a mliečne výrobky, vajcia

mlieko, mliečne výrobky, smotana, tvaroh, syr, maslo, jogurt

  • 15511000-3 - Mlieko
  • 15500000-3 - Mliečne výrobky
  • 15551300-8 - Jogurt
  • 15512000-0 - Smotana
  • 15530000-2 - Maslo
  • 15542200-1 - Mäkký syr
  • 15544000-3 - Tvrdý syr
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mlieko a mliečne výrobky
Funkcia
Dodávka mlieka a mliečnych výrobkov na prípravu jedál do školskej kuchyne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Mlieko trvanlivé polotučné, obsah tuku 1,5%,  balenie 1 liter ks 1060
2. Mlieko čerstvé polotučné, obsah tuku 1,5%, balenie 1 liter ks 1500
3. Maslo čerstvé, min obsah mliečneho tuku 82%, balenie 125 g ks 1500
4. Maslo čerstvé, min obsah mliečneho tuku 82%, balenie 250 g ks 1000
5. Tvaroh hrudkový s obsahom tuku 2,5%, balenie 250 g ks 50
6. Tvaroh hrudkový s obsahom tuku 2,5%, balenie 3 kg ks 50
7. Smotana sladká s obsahom tuku 12%, balenie 200 ml ks 50
8. Smotana na šľahanie s obsahom tuku 33%, balenie 1 liter ks 300
9. Smotana pochúťková kyslá s obsahom tuku 16%, balenie 200 g ks 10
10. Tavený syr, priemerná výživová hodnota na 100g , tuk cca 25g, balenie krabičky po 8 ks, s obsahom masla, balenie 1 kg kg 50
11. Tvrdý syr eidam 30% tuku v sušine, podľa objednaného množstva, balenie 1 kg ks 155
12. Tvrdý syr, 45% tuku v sušine podľa objednaného množstva, balenie 1 kg ks 100
13. Tofu údené, marinované, balenie 180 g ks 50
14. Tofu biele, balenie 180 g ks 50
15. Jogurt biely smotanový, min 3% tuku, balenie 150 g ks 100
16. Jogurt ovocný, smotanový, min. 20 % ovocná zložka , min 3% tuku, balenie 150 g ks 1200
17. Jogurt ovocný, smotanový, min. 20 % ovocná zložka , min 3% tuku, balenie 125 g ks 1200
18. Jogurt ovocný, s pridanou zložkou "Bifidus ActiRegularis", rôzne príchute balenie 120 g ks 1800
19. Jogurt ovocný - dvojzložkový, rôzne príchute balenie 122 g ks 1800
20. Acidofilné mlieko ochutené, acidofilná a smotanová kultúra, probiotická kultúra, balenie 250 ml/ 175g ks 1600
21. Acidofilné mlieko biele, acidofilná a smotanová kultúra, probiotická kultúra, balenie 250 ml/ 175g ks 800
22. Termix, tvaroh min. 48%,, smotana 6,5%, s príchuťou vanilka/ čokoláda, balenie 90 g ks 800
23. Smotanovo-tvarohový krém, ochutený tvaroh, rôzne príchute, balenie 80 g ks 600
24. Bryndza plnotučná, ovčí hrudkový syr, kravský hrudkový syr, tuk v sušine min 48 %, balenie 1 kg ks 40
25. Vajcia, veľkosti L ks 6500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Mlieko pasterizované, minimálny obsah tuku 1,5%
Mlieko a mliečne výrobky dodávať v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare neuplynula viac ako 1/5
Mlieko a mliečne výrobky ochutené mlieko a fermentované mliečne výrobky musia mať min. 90% mliečnej zložky a max 7% cukru alebo medu, bez zahusťovadiel, syntetických farbív, aróm a konzervačných látok
Syry bez rastliných tukov, farbív, konzervačných látok a iných prísad
Jogurty a kyslomliečne výrobky s obsahom min. desať na šiestu variabilných mliečných bakterií probiotického charakteru v 1 ml, bez zahusťovadiel, syntetických farbív, aróm a konzervačných látok
Vajcia zo schválených a kontrolovaných chovov sliepok
Vajcia dodávať v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na obale alebo na sprievodnom obale neuplynulo viac ako 1/7 (znamená dodanie čerstvých vajec nie starších ako 4 dni od znášky)
Vajcia podstielkový chov, alebo voľný chov alebo ekologický chov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPEP“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie.
2. Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom číslovanie textov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú Objednávateľom zadané.
3. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa na mieste, ktoré bližšie určí objednávateľ úspešnému uchádzačovi v súlade s platným certifikátom ATP.
4. Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré bude obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru a lehotu plnenia s možnosťou elektronického objednávania tovaru prostredníctvom E-shopu.
5. Objednávateľ predloží písomnú objednávku dodávateľovi najneskôr deň pred termínom dodávky a to do 11.00 hod. Objednávateľ má právo objednávať presné množstvá (kg, l, ks) bez podmienky odberu minimálneho množstva. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar denne do 8:00 hod.
6. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, akosti, druhu, štruktúry alebo množstva tovaru. Ak objednávateľ zistí zjavné vady súvisiace s kvalitou alebo množstvom tovaru, má právo ho neprevziať. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 2 hodín od odmietnutia prevzatia tovaru.
7. Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej výrobcom. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch.
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú viac ako jednu pätinu výrobcom stanovenej exspiračnej doby a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami.
9. Výrobky musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.
10. Kúpna cena je stanovená vrátane DPH, obalu, dopravy do miesta plnenia, cla, dovoznej prirážky a ďalších nákladov spojených s dodávkou.
11. Cenu tovaru je možné meniť písomnou dohodou zmluvných strán podľa Zákona č. 345/2015, § 18, ods. 3, písm. b.
12. Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových alebo sezónnych cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania objednávateľom, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa sezónne ceny týkajú.
13. Ak zistená aktuálna trhová cena za dodávku tovaru, ktorý má byť predmetom zamýšľanej objednávky bude nižšia, ako cena tovaru určená podľa tejto zmluvy, je objednávateľ oprávnený v objednávke na dodanie tovaru požadovať od dodávateľa dodanie predmetného tovaru za cenu zodpovedajúcu aktuálnej trhovej cene za dodávku tovaru, ktorá má byť predmetom objednávky.
14. Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.
15. Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar do miesta dodania v dohodnutom termíne plnenia, má objednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na predĺžení lehôt. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty.
16. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten uchádzač, ktorý v zmysle § 32 ods. 1 písm. b, c Zákona o verejnom obstarávaní nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie, zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti, nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla.
17. Zmluvné strany sa týmto v súlade s čl. 18.1 platných OPEP dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán môže vypovedať zmluvu aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná doba je dva mesiace od doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
18. Odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenie akejkoľvek osobitnej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, objednávateľ  vystaví negatívnu referenciu.
19. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j. na 12 mesiacov odo dňa jej uzatvorenia,resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
20. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno priezvisko, e-mail, telef. kontakt.
21. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy podpísaný štatutárom alebo oprávnenou osobou, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.
22. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ Potvrdenie o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR (napr. úradný záznam Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR, alebo certifikát ATP z TSÚ Piešťany a súčasne doklad o tom, že vozidlo s certifikátom je vo vlastníctve uchádzača). V prípade, ak dodávka tovaru sa bude vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, uchádzač predloží uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky.
23. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží úradne overené rozhodnutie o schválení farmy pre chov nosníc vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR a čestné prehlásenie dodávateľa, že bude dodávať iba tovar od výrobcu, od ktorého dodal rozhodnutie o schválení farmy.
24. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platný doklad o správnej výrobnej praxi, správnej hygienickej praxi : HACCP Systém analýzy rizika a stanovenia kritických kontrolných bodov vo výrobe. Zo zákona o potravinách č. 152/1995 a jeho neskorších noviel, ako aj Potravinového kódexu SR vyplýva povinnosť pre všetkých výrobcov a osoby, ktoré manipulujú alebo uvádzajú potraviny do obehu, vypracovať a zaviesť do praxe Správnu výrobnú prax a systém zabezpečenia kontroly hygieny potravín HACCP.
25. Ponuky, návrhy a všetky doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku a môžu sa predkladať aj v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako štátnom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka.
26. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Drábova 3, Košice - mestská časť Sídlisko KVP, Košice II, Košický, Slovenská republika

12

1,00 celok

22 917,52

22 917,52

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.04.2023 11:15

28.04.2023 09:14

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.04.2023 09:29

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 134
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.04.2023 14:38 - Vstupná ponuka 22 917,52 € Cena s DPH
24.04.2023 14:38 - Najvýhodnejšia ponuka 22 917,52 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS