• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.04.2023 13:15
  •    Predkladanie ponúk
    26.04.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.04.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.04.2023 09:50

Detail zákazky Z20233183

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.04.2023 13:15
  •    Predkladanie ponúk
    26.04.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.04.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.04.2023 09:50

Základné údaje

Z20233183

OF-271132

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7795735

Objednávateľ

00738361

Ústav na výkon trestu odňatia slobody pre mladistvých

Družstevná 1611/2, Sučany, 03852, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Koreniny, pochutiny, sušené bylinky

koreniny, pochutiny, sušené bylinky, soľ, omáčky, ocot

  • 15871000-4 - Ocot; omáčky; miešané korenisté zmesi; horčičná múčka a prášok; pripravená horčica
  • 15872000-1 - Bylinky a korenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Koreniny, pochutiny, sušené bylinky
Funkcia
Koreniny, pochutiny, sušené bylinky za účelom zabezpečenia závodného stravovania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Soľ (varená, jedlá, jódovaná) balenie 1kg kg 800
Korenie nové celé kg 5
Kyselina citrónová potravinárska kg 30
Bobkový list, sušený kg 10
Majorán sušený kg 10
Rasca celá, mletá kg 50
Paprika ml. sladká červená, ASTA 130-160 kg 125
Grilovacie korenie kg 5
Čínska koreniaca zmes kg 15
Korenie mleté čierne kg 50
Zeleninový vývar kg 70
Slepačí vývar kg 35
Vegeta 5 kg kg 200
Vegeta 1 kg kg 50
Údený vývar kg 25
Hubový vývar kg 15
Cesnakový vývar kg 15
Sóda bikarbóna potravinárska kg 5
Korenie celé čierne kg 10
Sezamové semienka kg 5
Tekuté polievkové korenie, balenie 1l, 5 l l 250
Gulášové korenie kg 30
Ocot (kvasný, liehový min.8%) balenie 1l l 250
Hovädzí vývar kg 30
Worcestrova omáčka, balenie 1 l l 13
Sójová omáčka, balenie 1 l l 13
Cesnak sušený plátkový kg 15
Cesnak sušený mletý kg 15
Sušená pažítka kg 10
Sušená petržlenová vňať kg 10
Sušené huby zmes kg 25
Judášovo ucho, sušené huby 100 g ks 10
Gyros korenie kg 3
Provensalske korenie kg 3
Korenie na pečené kura kg 10
Kari korenie kg 3
Bazalka, tymian, oregano kg 5
Korenie na pizzu kg 3
Korenie na ryby kg 3
Škorica celá, mletá kg 3
Klinček celý kg 3
Korenie na americké zemiaky kg 3
Šalátové korenie kg 3
Sušené chilli kg 3
Kypriaci prášok do pečiva min. balenie 13g ks 25
Chilli con carne - koreninový prípravok kg 1
Korenie mlynček, balenie 40-50g ks 10
Tabasco, balenie 57 ml ks 5
Muškátový orech celý,  5ks v bal balenie 15
Tekutá hotová marináda (rôzne druhy) 80-150g ks 50
Horčica, balenie 5kg ks 150
Horčica 900-1000g ks 100
Horčica kremžská 1000g ks 25
Kečup, balenie 5 kg ks 75
Kečup, balenie 900-1000kg kg 25
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
veľkosť balenia od 100 do 1000 g definované pri objednávke
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodanie tovaru sa bude realizovať v pracovných dňoch pondelok, streda, štvrtok a piatok, medzi 7:00 a 14:00 hod.
Cena predmetu zmluvy je komplexná, vrátane obalu, nákladov súvisiacich s dodaním na miesto dodania, príp. ďalších nákladov, t. j. predstavuje cenu konečnú. Cena zahŕňa aj predpokladané faktory, ktoré môžu mať vplyv na zvýšenie ceny počas platnosti zmluvy (zvýšenie cien vstupov, inflácia a pod.) Dodávateľ nie je oprávnený fakturovať žiadne ďalšie poplatky. Cenu počas platnosti tejto zmluvy nie je možné zvýšiť.
V prípade nedodržania dohodnutých zmluvných cien má odberateľ právo od zmluvy odstúpiť v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 písm. b). Z dôvodu odstúpenia od zmluvy z dôvodov nedodržania zmluvných podmienok vyhotoví odberateľ ako verejný obstarávateľ dodávateľovi neuspokojivé hodnotenie
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom doručiť objednávateľovi položkovitý rozpočet zmluvy, kde presne uvedie jednotlivé položky vrátane ceny bez DPH, výšku sadzby DPH v % aj v €, ceny s DPH, a to pre každú jednotlivú položku predmetu zmluvy.
Plnenie rámcovej dohody bude realizované priebežne na základe samostatných Čiastkových výziev/objednávok zasielaných dodávateľovi telefonicky, elektronickou poštou alebo písomne. Osoba zodpovedná za plnenie predmetu zákazky je povinná prijatie Čiastkovej výzvy/objednávky ihneď telefonicky alebo elektronickou poštou potvrdiť.
Dovoz tovaru sa bude uskutočňovať do 48 hodín od uplatnenia telefonickej objednávky zo strany obstarávateľa.
Predmet obstarávania musí spĺňať požiadavky Vyhlášky MP SR č. 309/2015 o pochutinách, jedlej soli, dehydrovaných pokrmoch, polievkových prípravkoch a o ochucovadlách. Komodity sú balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobku, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách.
Preprava predmetu zmluvy musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu predmetu zmluvy (vozidlo je izotermické, strojovo chladené a hygienicky spôsobilé na prepravu potravín).
Dodávateľ poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu. Pri opakovaných chybách a reklamáciách si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpenia od zmluvy s vyhotovením neuspokojenej referencie.
Objednávateľ požaduje dodávať tovar vo veľkosti balenia, ktorý je presne definovaný. V prípade, ak dodávateľ nevie z objektívnych dôvodov dodať tovar v požadovanej veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase verejného obstarávateľa dodať predmetný tovar aj v inom veľkostnom balení za podmienky, že sa dodrží zazmluvnená jednotková cena.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa čiastkových výziev/objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu predmetu zákazky uvedeného v čiastkovej výzve/objednávke.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta.
Počty jednotlivých položiek môžu byť v závislosti od skutočných potrieb objednávateľa upravené a to pri dodržaní celkovej maximálnej ceny podľa čl. IV.
Celková maximálna cena je uvedená v bode 4.1 (vrátane DPH), pričom pre objednávateľa nie je záväzné ju vyčerpať.
Dodávateľ výslovne súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z..
Táto Rámcová dohoda nadobúda platnosť dňom jej uzavretia a účinnosť dňa dňa 01.05.2023 za predpokladu jej zverejnenia v súlade s bodom 4.2 článku IV. Obchodných podmienok elektronického trhoviska uvedených v bode 5.1 tejto zmluvy a platí do 30.10.2023.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Družstevná 1611/2, Sučany, Martin, Žilinský, Slovenská republika

6

1,00 balík

10 078,74

8 398,95

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.04.2023 13:15

26.04.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.04.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 130
 25
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.04.2023 15:29 - Vstupná ponuka 10 078,00 € Cena s DPH
24.04.2023 15:29 - Najvýhodnejšia ponuka 10 078,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS