00164763
Slovenské národné divadlo
Pribinova 17, Bratislava, 81901, SVK
36740870
ALEZA INTERIER, s.r.o.
Na Grunte 5A, Bratislava, 83152, SVK
Kancelárske kreslá
kreslá
Tovar, Služba
1. Kancelárske kreslá
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárske kreslá do kancelárií a ostatných prevádzok. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Kancelárske kreslo s pevnou opierkou | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Kancelárske kreslo s pevnou opierkou | |
Podrobný popis:. kancelárske kreslo potiahnuté látkou. Ultra pohodlné sedadlo, tvarované čalúnené operadlo s prešitím s mäkkým podhlavníkom, pevné podrúčky s mäkkým čalúnením potiahnutým látkou pre potrebný pocit pohodlia. Stolička má ľahko umývateľný veľmi pevný tvrdený nylonový kríž striebornej farby s čiernymi protišmykovými prvkami. Materiál čalúnenia: látka. | |
Farba čalúnenia: | sivá látka |
Výška: | 118-125 cm |
Šírka: | 70 cm |
Hĺbka: | 75 cm |
Výška sedu: | 49 -56 cm |
Šírka sedu: | 53 cm |
Hĺbka sedu: | 51 cm |
Podrúčky: | čalúnené, sivé, rám striebornej farby |
Plynový piest - výškovo nastaviteľná | |
Hojdací mechanizmus | |
- referenčný produkt: | Sahara Silver |
V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom referenčného produktu, tento ekvivalent musí byť plnohodnotný, t.j. musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre. |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia (v cene sú zahrnuté všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesto plnenia – do sídla Objednávateľa). |
2. Objednávateľ požaduje dodať tovar v súlade s jeho špecifikáciou, v opačnom prípade pôjde o podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od nej. |
3. Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení, v prvotriednej kvalite, požadovaných parametrov. |
4. V prípade výmeny tovaru v rámci záručnej doby, náklady na dopravu zabezpečuje a hradí Dodávateľ. |
5. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
6. Vystavenie faktúry po dodaní kompletného predmetu zákazky. |
7. Splatnosť faktúry: do 30 kalendárnych dní od doručenia faktúry Objednávateľovi (do faktúry je potrebné uviesť meno kontaktnej osoby za Objednávateľa a číslo zmluvy). |
8. Predávajúci bude avizovať dodanie tovaru priamo kontaktnej osobe Objednávateľa minimálne jeden pracovný deň pred dodaním tovaru. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Pribinova 17, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
04.05.2023 09:00 — 12.05.2023 13:00
3,00 položka
690,00
575,00
Objednávateľ požaduje od Dodávateľa uviesť obchodný názov ponúkaného tovaru a predložiť link resp. katalógový/produktový list, aby si mohol overiť, či sú technické parametre v súlade so zadaním.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.04.2023 09:11
27.04.2023 13:00
27.04.2023 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.04.2023 11:41 - Vstupná ponuka | 690,00 | € | Cena s DPH |
25.04.2023 12:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 684,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: