00164763
Slovenské národné divadlo
Pribinova 7272/17, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81901, SVK
36740870
ALEZA INTERIER, s.r.o.
Na Grunte 5A, Bratislava, 83152, SVK
Kancelárske kreslá
kreslá
Tovar, Služba
|
1. Kancelárske kreslá
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kancelárske kreslá do kancelárií a ostatných prevádzok. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. Kancelárske kreslo s pevnou opierkou | ks | 3 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| 1. Kancelárske kreslo s pevnou opierkou | |
| Podrobný popis:. kancelárske kreslo potiahnuté látkou. Ultra pohodlné sedadlo, tvarované čalúnené operadlo s prešitím s mäkkým podhlavníkom, pevné podrúčky s mäkkým čalúnením potiahnutým látkou pre potrebný pocit pohodlia. Stolička má ľahko umývateľný veľmi pevný tvrdený nylonový kríž striebornej farby s čiernymi protišmykovými prvkami. Materiál čalúnenia: látka. | |
| Farba čalúnenia: | sivá látka |
| Výška: | 118-125 cm |
| Šírka: | 70 cm |
| Hĺbka: | 75 cm |
| Výška sedu: | 49 -56 cm |
| Šírka sedu: | 53 cm |
| Hĺbka sedu: | 51 cm |
| Podrúčky: | čalúnené, sivé, rám striebornej farby |
| Plynový piest - výškovo nastaviteľná | |
| Hojdací mechanizmus | |
| - referenčný produkt: | Sahara Silver |
| V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom referenčného produktu, tento ekvivalent musí byť plnohodnotný, t.j. musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre. |
| Názov |
| 1. Vrátane dopravy na miesto plnenia (v cene sú zahrnuté všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesto plnenia – do sídla Objednávateľa). |
| 2. Objednávateľ požaduje dodať tovar v súlade s jeho špecifikáciou, v opačnom prípade pôjde o podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od nej. |
| 3. Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení, v prvotriednej kvalite, požadovaných parametrov. |
| 4. V prípade výmeny tovaru v rámci záručnej doby, náklady na dopravu zabezpečuje a hradí Dodávateľ. |
| 5. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
| 6. Vystavenie faktúry po dodaní kompletného predmetu zákazky. |
| 7. Splatnosť faktúry: do 30 kalendárnych dní od doručenia faktúry Objednávateľovi (do faktúry je potrebné uviesť meno kontaktnej osoby za Objednávateľa a číslo zmluvy). |
| 8. Predávajúci bude avizovať dodanie tovaru priamo kontaktnej osobe Objednávateľa minimálne jeden pracovný deň pred dodaním tovaru. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Pribinova 17, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
04.05.2023 09:00 — 12.05.2023 13:00
3,00 položka
690,00
575,00
Objednávateľ požaduje od Dodávateľa uviesť obchodný názov ponúkaného tovaru a predložiť link resp. katalógový/produktový list, aby si mohol overiť, či sú technické parametre v súlade so zadaním.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.04.2023 09:11
27.04.2023 13:00
27.04.2023 13:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 21.04.2023 11:41 - Vstupná ponuka | 690,00 | € | Cena s DPH |
| 25.04.2023 12:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 684,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: