• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.04.2023 09:11
  •    Predkladanie ponúk
    27.04.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.04.2023 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.04.2023 13:50

Detail zákazky Z20233176

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.04.2023 09:11
  •    Predkladanie ponúk
    27.04.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.04.2023 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.04.2023 13:50

Základné údaje

Z20233176

OF-271049

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7802151

Objednávateľ

00164763

Slovenské národné divadlo

Pribinova 7272/17, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81901, SVK

Dodávateľ

36740870

ALEZA INTERIER, s.r.o.

Na Grunte 5A, Bratislava, 83152, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske kreslá

kreslá

  • 39110000-6 - Sedadlá, stoličky a podobné výrobky a súvisiace časti
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske kreslá
Funkcia
Kancelárske kreslá do kancelárií a ostatných prevádzok.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Kancelárske kreslo s pevnou opierkou ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Kancelárske kreslo s pevnou opierkou
Podrobný popis:. kancelárske kreslo potiahnuté látkou. Ultra pohodlné sedadlo, tvarované čalúnené operadlo s prešitím s mäkkým podhlavníkom, pevné podrúčky s mäkkým čalúnením potiahnutým látkou pre potrebný pocit pohodlia. Stolička má ľahko umývateľný veľmi pevný tvrdený nylonový kríž striebornej farby s čiernymi protišmykovými prvkami. Materiál čalúnenia: látka.
Farba čalúnenia: sivá látka
Výška: 118-125 cm
Šírka: 70 cm
Hĺbka: 75 cm
Výška sedu: 49 -56 cm
Šírka sedu: 53 cm
Hĺbka sedu: 51 cm
Podrúčky: čalúnené, sivé, rám striebornej farby
Plynový piest - výškovo nastaviteľná
Hojdací mechanizmus
- referenčný produkt: Sahara Silver
V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom referenčného produktu, tento ekvivalent musí byť plnohodnotný, t.j. musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia (v cene sú zahrnuté všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesto plnenia – do sídla Objednávateľa).
2. Objednávateľ požaduje dodať tovar v súlade s jeho špecifikáciou, v opačnom prípade pôjde o podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od nej.
3. Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení, v prvotriednej  kvalite, požadovaných parametrov.
4. V prípade výmeny tovaru v rámci záručnej doby, náklady na dopravu zabezpečuje a hradí Dodávateľ.
5. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy.
6. Vystavenie faktúry po dodaní kompletného predmetu zákazky.
7. Splatnosť faktúry: do 30 kalendárnych dní od doručenia faktúry Objednávateľovi (do faktúry je potrebné uviesť meno kontaktnej osoby za Objednávateľa a číslo zmluvy).
8. Predávajúci bude avizovať dodanie tovaru priamo kontaktnej osobe Objednávateľa minimálne jeden pracovný deň pred dodaním tovaru.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pribinova 17, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

04.05.2023 09:00 — 12.05.2023 13:00

3,00 položka

690,00

575,00

Objednávateľ požaduje od Dodávateľa uviesť obchodný názov ponúkaného tovaru a predložiť link resp. katalógový/produktový list, aby si mohol overiť, či sú technické parametre v súlade so zadaním.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.04.2023 09:11

27.04.2023 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.04.2023 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 244
 12
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.04.2023 11:41 - Vstupná ponuka 690,00 € Cena s DPH
25.04.2023 12:35 - Najvýhodnejšia ponuka 684,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS