• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.04.2023 09:10
  •    Predkladanie ponúk
    28.04.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.04.2023 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.04.2023 12:05

Detail zákazky Z20233170

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.04.2023 09:10
  •    Predkladanie ponúk
    28.04.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.04.2023 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.04.2023 12:05

Základné údaje

Z20233170

OF-270757

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7808382

Objednávateľ

00603201

Mestská časť Bratislava-Petržalka

Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK

Dodávateľ

52081061

HS technology s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

PC zostava

monitor, klávesnica, myš

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. LCD monitor
Funkcia
monitor na kancelárske použitie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 3
Uhlopriečka cm 23,8
Šírka cm 53,95
Výška cm 41,84
Hĺbka cm 17,09
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ rozlíšenia min. Full HD
Rozlíšenie min. 1920×1080 px
Obnovovacia frekvencia 75 Hz
Typ panela VA
Odozva 4 ms
jas min. 250 cd/m2
Farebná hĺbka min. 8 bit
Kontrast min. 3000:1
Povrch displeja Matný
Pomer strán 16:9
Konštrukcia Rovná
Typ pripojenia min. HDMI 1.4, VGA
Ďalšie pripojenie Slúchadlový výstup
HDMI min. 1 ×
VGA  min. 1 ×
Káble v balení min. HDMI
sRGB 101 %
Adobe RGB 77 %
Ďalšie funkcie Flicker-free, Filter modrého svetla
VESA prichytenie 100×100
Farba: čierna
 2. HP ProDesk 400 G7 SFF alebo ekvivalent
Funkcia
Počítač
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 3
Šírka mm 303
Výška mm 95
Hĺbka mm 270
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rad procesora Intel Core i5 alebo ekvivalent
Model procesora Intel Core i5 10500 Comet Lake alebo ekvivalent
Frekvencia procesora min. 3,1 GHz (3 100 MHz)
Počet jadier procesora min. 6 ×
Cache procesora 12 MB
Core Boost Frekvencia min. 4,5 GHz (4 500 MHz)
Max TDP 65 W
Minimálne funkcie procesora HyperThreading, Podpora Virtualizácie
Model grafickej karty Intel UHD Graphics 630 alebo ekvivalent
Typ úložiska SSD
Kapacita úložiska min. 256 GB (0,26 TB)
SSD Kapacita min. 256 GB (0,26 TB)
minimálna základná výbava Bluetooth, Optická mechanika, Wi-Fi
Farba Čierna
Veľkosť skrine Desktop
Veľkosť operačnej pamäte RAM min. 8 GB
Frekvencia pamäte min. 2 666 MHz
Typ pamäte DDR4 DDR4
Kapacita RAM min. 64 GB
Počet slotov RAM min. 2 ks
Počet osadených slotov min. 1 ks
USB  2.0 min. 4 ×
USB 3.2 Gen 2 min. 2 ks
USB 3.2 Gen 1 (USB 3.0) min. 3 ×
Grafické výstupy min. HDMI, DisplayPort
Optická mechanika DVD áno
Bez operačného systému áno
Certifikácia Windows 11 kompatibilný áno
Minimálne základné príslušenstvo Myš, Klávesnica
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Ekvivalentom sa rozumie výrobok, ktorý je rovnocennou náhradou požadovanej značky výrobku, ktorý je podobný svojim zložením a vlastnosťami výrobku požadovanej značky a má rovnaké alebo lepšie výsledky vzhľadom na funkciu, na ktorú je výrobok požadovanej značky určený.
2. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite a zahŕňa všetky náklady dodávateľa vrátane dopravy na miesto plnenia.
3. Tovar na základe objednávok odberateľa požadujeme dodať najneskôr 15 kalendárnych dní odo dňa doručenia objednávky.
4. Dodávateľ je povinný dodať zariadenia nové, nepoužité, nevystavované, nerepasované, nepoškodené, v bezchybnom stave s parametrami a vlastnosťami podľa vyššie uvedenej špecifikácie. Zariadenie nesmie byť pred dodaním používané, opotrebované, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotené vo svojich technických alebo materiálových vlastnostiach (poškodenie na pevných častiach zariadenia). Zariadenie musí byť dodané v originálnom, neotvorenom a neporušenom balení. Tovar musí byť dodaný so záručným listom a návodom na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku.
5. Dodávku tovaru žiadame realizovať v pracovných dňoch v čase od 8:00-14.00 hod, vopred treba avizovať
6. V prípade akýchkoľvek vád tovaru, resp. nesúladu dodávky s údajmi na dodacom list je oprávnený u dodávateľa tovar reklamovať a uviesť nedostatky na dodacom liste.
7.Objednávateľ požaduje lehotu splatnosti faktúry 30 dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať náležitosti v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať zákonom predpísané náležitosti alebo bude obsahovať chybné údaje, je objednávateľ oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na doplnenie alebo opravu. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi.
8. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať opis tovaru s uvedením ceny a prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru. Požaduje sa predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie.
9. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávky a riešenie reklamácií.
10.Objednávateľ je oprávnený v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru žiadať od dodávateľa: a) výmenu poškodeného tovaru za nový nepoškodený tovar, najneskôr do siedmich pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, b) odstúpenie od dodávky tovaru, v prípade nesplnenia povinnosti predávajúceho podľa písm. a), c) náhradu škody spôsobenej dodaním poškodeného tovaru.
11. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
12. Záručná doba pre každý jeden dodaný tovar je minimálne 24 mesiacov.
13. Tovar bude dodávaný v takom balení, aby bol chránený pred poškodením alebo zničením.
14. Dodávateľ je povinný písomne oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru, ktorého následkom bude jeho/jej omeškanie.
15. Nedodržanie požiadavky č.  1,3,4 ,8 a 14  objednávateľom sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS a od zmluvy odstúpiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kutlíková 17, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

02.05.2023 08:24 — 31.05.2023 08:24

1,00 celok

2 426,40

2 022,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.04.2023 09:10

28.04.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.04.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 397
 163
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.04.2023 09:21 - Vstupná ponuka 2 426,40 € Cena s DPH
28.04.2023 09:22 - Najvýhodnejšia ponuka 2 416,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS