• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.04.2023 08:48
  •    Predkladanie ponúk
    28.04.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.04.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.04.2023 10:50

Detail zákazky Z20233169

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.04.2023 08:48
  •    Predkladanie ponúk
    28.04.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.04.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.04.2023 10:50

Základné údaje

Z20233169

OF-271105

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7808380

Objednávateľ

00325490

Mesto Michalovce

Námestie osloboditeľov 30, Michalovce, 07101, SVK

Dodávateľ

36740870

ALEZA INTERIER, s.r.o.

Na Grunte 5A, Bratislava, 83152, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárska stolička

kancelárska stolička, kancelársky nábytok

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39113000-7 - Rôzne sedadlá a stoličky
  • 39112000-0 - Stoličky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárska stolička
Funkcia
kancelárska stolička pre každodenné pohodlné sedenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárska stolička, materiál : kov-plast, látka alebo koženka. Nie sieťovina.        Farba stoličky tmavá.  Minimálna nosnosť 120kg a viac,                                   celková výška: 100-130cm, hlbka sedadla: 50-60cm, šírka sedadla 45-60cm,  výška operadla chrbta 60cm a viac. Pevné fixne plastové opierky rúk,             počet nôh 5 - materiál kov. ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kancelárska stolička vhodná do interiéru aj exterieru.                                     Materiál : kov-plast, látka alebo koženka. Nie sieťovina. Farba stoličky tmavá. Minimálna nosnosť 120kg a viac kg, otočná, nastaviteľná výška stoličky,      celková výška 100-130cm, hlbka sedadla: 50-60cm, šírka sedadla: 45-60cm,   výška opierky chrbta 60 cm a viac. Pevné fixne plastové opierky rúk.              Výplň sedadla tvorí pena s vysokou hustotou. Stolička je usadená v pevnom päťramennom kríži, počet nôh 5-material kov. kancelárska stolička
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požadujeme dodať v pracovných dňoch mimo sviatkov(pondelok až piatok) v čase od 8:00 hod do 14:00 hod. Informovať jeden deň vopred o doručený telefonický zodpovednú osobu.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
V cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa.
Súčasťou dodávky bude aj dodací list.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie Osloboditeľov 30, Michalovce, Košický, Slovenská republika

02.05.2023 08:00 — 17.05.2023 12:00

6,00 ks

500,00

416,67

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.04.2023 08:48

28.04.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.04.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 266
 8
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.04.2023 14:09 - Vstupná ponuka 499,20 € Cena s DPH
21.04.2023 15:12 - Najvýhodnejšia ponuka 498,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS