00165271
Národný ústav reumatických chorôb
Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, 92112, SVK
36552119
PolyStar, s.r.o.
Slovenská 13 A, Nové Zámky, 94001, SVK
Odvoz a likvidácia nemocničného odpadu
odpad zdravotnícky, nebezpečný odpad , odvoz odpadu
Služba
1. Odvoz a likvidácia nemocničného odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Preprava a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu zo zdravotnej starostlivosti v súlade so zákonom o odpadoch č. 79/2015 Z.z. a s vyhláškou Ministerstva životného prostredia SR č. 365/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
18 01 03 (N) Odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy | kg | 3200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Prevzatie, preprava a znehodnotenie alebo zneškodnenie odpadu zo zdravotnej starostlivosti, poplatok za potvrdenie o zbere. |
Názov |
Predmetom zákazky je uvedené ročné predpokladané množstvo. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné. Objednávateľ požaduje od dodávateľa realizovať zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu vzniknutého pri poskytovaní zo zdravotnej starostlivosti podľa skutočných množstiev. V prípade, že počas zmluvného obdobia budú odovzdané zo strany objednávateľa nižšie množstvá odpadu, ako sú predpokladané množstvá, dodávateľ poskytne službu uvedenú v predmete zákazky len v rozsahu odovzdaného množstva odpadu. |
Hmotnosť odpadu zo zdravotnej starostlivosti bude zistená odvážením na úradne overenom vážnom zariadení dodávateľa. |
Nakládku odpadu zo zdravotnej starostlivosti zabezpečí objednávateľ na vlastné náklady a vlastnými zamestnancami. |
Dodávateľ pri každom prevzatí odpadu kategórie N (nebezpečný) vystaví Sprievodný list nebezpečného odpadu (SLNO), ktorý bude potvrdený pôvodcom odpadu, príjemcom a dopravcom. Objednávateľ požaduje predkladať doklady potvrdené všetkými subjektmi, ktoré sa nakladania s odpadom zo zdravotnej starostlivosti zúčastňujú, a tieto doklady spolu s vážnymi lístkami predkladať spolu s účtovným dokladom – faktúrou. |
Prepravu odpadov od Objednávateľa zabezpečí Poskytovateľ v súlade s platnými predpismi Európskej dohody o medzinárodnej cestnej preprave nebezpečných vecí (ADR), ak sa aplikujú. Náklady na dopravu sú zahrnuté v cenách za služby. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť ochranu odpadov zo zdravotnej starostlivosti pred takými vonkajšími vplyvmi, ktoré by mohli spôsobiť vznik nežiaducich reakcií v odpadoch (napr. vznik požiaru, výbuch) a je povinný zabezpečiť dopravu a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu zo zdravotnej starostlivosti v súlade s platnou legislatívou. |
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, musí objednávateľ od dodávateľa predložiť nasledovné doklady: |
a) Doklad o oprávnení podnikať v predmete zmluvy. |
b) Súhlas na nakladanie s nebezpečnými odpadmi – Rozhodnutie vydané príslušným orgánom štátnej správy v súlade s platnou legislatívou. Súhlas musí zahŕňať katalógové čísla triedy N - 18 01 03, ktoré sú predmetom zmluvy. |
c) Súhlas na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadu zo zdravotnej starostlivosti (pre katalógové čísla odpadov, ktoré sú predmetom zmluvy) - Rozhodnutie vydané príslušným orgánom štátnej správy v súlade s platnou legislatívou alebo platnú zmluvu s prevádzkovateľom takéhoto zariadenia. |
d) Rozhodnutie - súhlas na prepravu odpadov zo zdravotnej starostlivosti v rámci viacerých krajov v súlade s platnou legislatívou - vydané príslušným orgánom štátnej správy. |
e) Rozhodnutie - súhlas na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadov zo zdravotnej starostlivosti v súlade s platnou legislatívou - vydané príslušným orgánom štátnej správy. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi .Faktúra musí byť vystavená v súlade s platnými právnymi predpismi, musí obsahovať všetky náležitosti účtovného a daňového dokladu a jej prílohou musí byť sprievodný list nebezpečných odpadov a doklad o skutočnej váhe zneškodňovaného nebezpečného odpadu. |
Zmluvné strany sa dohodli, že faktúra za poskytnuté služby podľa tejto Zmluvy musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať zákonné náležitosti alebo prílohy podľa tohto článku tejto Zmluvy alebo ak bude faktúra vykazovať iné vecné alebo formálne nedostatky, je Objednávateľ oprávnený vrátiť ju poskytovateľovi na opravu a doplnenie. V takom prípade nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry Objednávateľovi. |
Nedodržanie akýchkoľvek požiadaviek na predmet zmluvy, ako aj osobitných požiadaviek plnenia predmetu zmluvy zo strany dodávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa. |
Cena za poskytnutie služieb je pre Objednávateľa konečná a zahŕňa všetky náklady súvisiace s poskytnutím služby a to vrátane odberu, následného zneškodnenia odpadu a prepravných nákladov |
Dodávka predmetu zákazky bude prebiehať na základe jednotlivých objednávok počas lehoty plnenia zmluvy. Objednávka bude zadaná e-mailom. Vývoz odpadu bude realizovaný 1 x týždenne v čase od 7:00 hod do 14:00 hod. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné. |
Dodávateľ tovaru (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinní vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela. |
Nábr.I.Krasku 4, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika
03.05.2023 07:00 — 02.05.2024 15:00
1,00 celok
8 320,00
8 320,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.04.2023 14:00
25.04.2023 10:00
25.04.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.04.2023 09:19 - Vstupná ponuka | 8 320,00 | € | Cena bez DPH |
24.04.2023 22:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 288,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: