• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.04.2023 10:28
  •    Predkladanie ponúk
    26.04.2023 10:19
  •    Ukončenie zákazky
    26.04.2023 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.04.2023 11:35

Detail zákazky Z20233138

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.04.2023 10:28
  •    Predkladanie ponúk
    26.04.2023 10:19
  •    Ukončenie zákazky
    26.04.2023 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.04.2023 11:35

Základné údaje

Z20233138

OF-270807

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7795696

Objednávateľ

308307

Mesto Nitra

Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK

Dodávateľ

46729445

IGGY-TRADE s.r.o.

Vodná 1126/19, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Interiérové vybavenie.

stolík, stôl, váľadna, botník, komoda

  • 39100000-3 - Nábytok

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie nábytku pre útulok pre jednotlivcov s deťmi.
Funkcia
Interierové vybavenie:68 ks nábytku
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stolík nočný dvojzásuvkový, prevedenie dub Sonoma rozmer cca 45x40x45, 12 ks
Komoda trojzásuvková, prevedenie dub Sonoma rozmer cca 90x50x74, 12 ks
Botník trojzásuvkový, zásuvky vyklápacie, prevedenie dub Sonoma, rozmer cca 50x28x116, 12 ks
Váľanda výklopná, celočalúnená s úložným priestorom, molitánový matrac, rozmer cca 90x200, 12 ks
Kreslo rozkladacie, úložný priestor rozmer cca 100x87x90, 6 ks
Stôl písací, prevedenie dub Sonoma rozmer cca 150x70x76, 2ks
Stolička študentská /otočná/ k písaciemu stolu 6 ks
Stolička kuchynská nečalúnená 6 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predávajúci sa zaväzuje dodať potrebné množstvo predmetu objednávky do 5 pracovných dní odo dňa doručenia konkrétnej objednávky. Objednávka bude doručená poštou alebo e-mailom. Predávajúci potvrdí prijatie objednávky e-mailom. V prípade nepotvrdenia doručenia objednávky má sa za to, že objednávka bola doručená do 1 kalendárneho dňa od odoslania.
V cene tovaru je zahrnutá doprava a vyloženie tovaru na adresu objednávateľa. Objednávateľ požaduje do 5 dní od vygenerovania zmluvy na EKS objednávateľovi doručiť cenu za jednotlivé položky , celkovú cenu vrátane DPH a špecifikáciu tovaru.
Predávajúcemu bude uhradená cena iba za skutočne dodaný tovar, ktorý bol predmetom dodávky v EKS. Cena za tovar bude splatná na základe daňových dokladov (faktúr) predávajúceho, ktoré budú kupujúcemu odovzdané súčasne s predmetom plnenia. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu a špecifikáciu ceny. Súčasťou faktúr musia byť dodacie listy a preberacie protokoly. Lehota splatnosti faktúry je 21 dní odo dňa jej doručenia. Pre účely tejto zmluvy sa za deň úhrady považuje deň odoslania príslušnej finančnej sumy z účtu kupujúceho objednávateľa na účet predávajúceho.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať tovar z dôvodu nedodržania akosti alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Predávajúci je povinný: a) Dodať predmet kúpy kupujúcemu riadne a včas v požadovanom rozsahu a množstve, v bezchybnom stave a v dohodnutej kvalite na základe dohody, čo potvrdí preberajúcim protokolom alebo podpísaním dodacieho listu, b) Predmet kúpy zabaliť alebo vybaviť na prepravu spôsobom, ktorý je obvyklý pre takýto tovar v obchodnom styku na jeho uchovanie a ochranu.
Objednávateľ  je povinný: Zaplatiť za tovar kúpnu cenu a prevziať tovar v súlade s touto zmluvou.
Zmluvné pokuty:a) Za omeškanie predávajúceho s dodaním predmetu kúpy je kupujúci oprávnený žiadať zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny predmetu kúpy za každý deň z omeškania. Zaplatením zmluvnej pokuty nezaniká nárok kupujúceho na prípadnú náhradu škody. b) Za omeškanie kupujúceho so zaplatením kúpnej ceny má predávajúci nárok na úrok z omeškania vo výške 0,05% z nezaplatenej ceny za každý deň omeškania.
Na predmet zmluvy sa vzťahuje záruka obvyklá pre tento typ tovaru minimálne však v trvaní 24 mesiacov. Záručná doba neplynie po dobu, po ktorú kupujúci nemôže užívať tovar pre jeho vady, za ktoré zodpovedá predávajúci.  Počas záruky zodpovedá predávajúci za vzniknuté vady a je povinný ich na požiadanie kupujúceho odstrániť na svoje náklady do 5 kalendárnych dní, ak sa strany nedohodnú inak s prihliadnutím na povahu vady.
Nedodržanie technických a kvalitatívnych požiadaviek na predmet zmluvy bude posudzované ako nevyhovujúce a reklamovateľné.
Objednávateľ  si vyhradzuje právo zrušiť zákazku pokiaľ ponuky presiahnu PHZ  objednávateľa t.j. 6 980,- € bez DPH.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Útulok pre jednotlivcov s deťmi, Krčméryho 22, Nitra, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

05.05.2023 10:22 — 30.06.2023 10:23

68,00 ks

8 376,00

6 980,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.04.2023 10:28

26.04.2023 10:19

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.04.2023 10:34

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 242
 43
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.04.2023 13:21 - Vstupná ponuka 8 370,00 € Cena s DPH
25.04.2023 09:32 - Najvýhodnejšia ponuka 8 094,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS