• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.04.2023 09:37
  •    Predkladanie ponúk
    25.04.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.04.2023 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.04.2023 10:55

Detail zákazky Z20233076

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.04.2023 09:37
  •    Predkladanie ponúk
    25.04.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.04.2023 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.04.2023 10:55

Základné údaje

Z20233076

OF-270740

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7789362

Objednávateľ

36038351

LESY Slovenskej republiky, štátny podnik

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK

Dodávateľ

45412324

IGK s.r.o.

Kozmonautická 5, Bratislava, 82102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vyhotovenie geometrických plánov na oddelenie pozemkov v NP Muránska planina

geometrický plán, zameranie pozemkov, zameranie stavieb, nehnuteľnosť, oddelenie časti pozemku, katastrálne územie, kataster nehnuteľností, parcela, súpisné číslo, list vlastníctva

  • 71354300-7 - Katastrálne vymeriavanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. geometrický plán, nehnuteľnosť, oddelenie časti pozemku
Funkcia
Vyhotovenie geometrických plánov na oddelenie pozemkov medzi LESMI SR, š.p., organizačnou zložkou OZ Horehronie a Správou NP Muránska planina v k.ú. Polomka, Závadka nad Hronom, Pohorelá, Šumiac a Pohronská Polhora
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vyhotovenie 5 geometrických plánov ( 5 k.ú.), každý GP v 5 vyhotoveniach ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozdelenie parciel uvedených  v priloženom súbore s názvom "Parcely pre GP-NP Muránska planina" (súbor typu .xls s viacerými hárkami) v hárkoch excelovského súboru s názvom- "parcely NP" a "už odovzdané", v stĺpci Q sú približne odmerané merné jednotky (1MJ=100m).
Podklad - súbor v prílohe s názvom "Parcely pre GP-NP Muránska planina" (súbor typu .xls s viacerými hárkami) Parcely uvedené v priloženom excelovskom súbore- hárok "parcely NP" a "už odovzdané" sa plošne nachádzajú na území Správy NP Muránska planina ako aj LSR š.p. OZ Horehronie a je ich potrebné rozdeliť.
Príloha - mapka s názvom "Správa Národného parku Muránska planina 2023" V priloženej mapke "Správa Národného parku Muránska planina 2023" je zvýraznené červenou farbou územie ktoré prešlo pod správu Národného parku Muránska planina
Podklad k vyhotoveniu GP- súbor názvom "ToGeodet.zip" ( po súťaži na požiadanie) Objednávateľ na požiadanie poskytne úspešnému uchádzačovi súbor s dátami kompatibilné pre program, ktorý pracuje v súradnicovom systéme S-JTSK (East-North) a sú vo formáte ESRI shape a Intergraph DXF.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje dodať dielo v lehote na plnenie zmluvy,  s dodaním do miesta plnenia, ktorým je organizačná jednotka Objednávateľa.
Súčasťou ceny za dielo sú všetky náklady Dodávateľa s riadnym vykonaním diela, najmä náklady na dopravu na miesto merania, vytýčenie, poplatky za overenie geometrického plánu na príslušnom Okresnom úrade, katastrálnom odbore, náklady na odkonzultovanie a doručenie geometrického plánu Objednávateľovi, ako aj všetky ostatné náklady Dodávateľa súvisiace s realizáciou zákazky.
Objednávateľ požaduje dodanie úradne overeného geometrického plánu v požadovanom počte, originál verzie  vyhotovenej v tlačenej forme a súčasne aj dodanie v elektronickej /digitálnej podobe.
Pred zameraním geometrického plánu je potrebné kontaktovať  kontaktnú osobu Objednávateľa z dôvodu upresnenia hraníc predmetu zamerania.
Dodávateľ postupuje pri vyhotovení geometrického plánu v zmysle Smernice na vyhotovovanie geometrických plánov a vytyčovanie hraníc pozemkov ÚGKK SR č. S 74.20.73.43.00/1997 a predpisov v platnom znení ku dňu dodávky.
Dodávateľ zabezpečí overenie geometrického plánu podľa § 9 zákona č. 215/1995 Z. z. o geodézii a kartografii na príslušnom Okresnom úrade, katastrálnom odbore.
V prípade, že v katastrálnom území je súčasne vykonávaný ROEP alebo ZRPS,  geometrický plán bude s ním zosúladený.
Stav právny je totožný s registrom C Katastra nehnuteľností.
Geometrický plán sa vyhotoví podľa stavu popisných informácií Katastra nehnuteľností (bude spĺňať podmienky zápisu do katastra nehnuteľností).
V grafickej časti geometrického plánu budú vyznačené aj susedné parcely dotknutého pozemku.
Objednávateľ požaduje, aby Dodávateľ mal v Obchodnom/Živnostenskom registri SR uvedený predmet činnosti/podnikania geodetické a kartografické práce a aby bol zároveň držiteľom platného osvedčenia o osobitnej odbornej spôsobilosti minimálne v rozsahu podľa § 6 písm. a - e zákona č. 215/1995 Z.z. o geodézii a kartografii (autorizovaný geodet), ktoré má preukázať schopnosť dodávateľa poskytovať jednotlivé činnosti, ktoré sú súčasťou predmetu obstarávania a zabezpečiť ich kvalitu na požadovanej odbornej úrovni. V prípade nedodržania uvedeného je Objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosť schválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom predávajúci zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH.
Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany Objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať Objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu. Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta obidve zmluvné strany súhlasia s postupom v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH , § 25, ods. (6), t.j. Dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy.
Ak Dodávateľ v momente uzatvorenia Zmluvy nemá v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod, Objednávateľ bude považovať uzavretú Zmluvu za neúčinnú. Uvedené vyplýva pre Dodávateľa, ktorý spĺňa zákonnú definíciu partnera verejného sektora v zmysle § 2 ods. 1 písm. a) a zároveň spĺňa podmienku finančného limitu pre poskytnutie plnenia zo Zmluvy podľa § 2 ods. 2 a 3 zákona č. 315/2016 Z.z.
Dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky a iné práva vyplývajúce z tejto Zmluvy voči Objednávateľovi len po ich predchádzajúcom písomnom súhlase.
Objednávateľ požaduje splatnosť faktúr 30 dní odo dňa ich doručenia, vo faktúre uviesť rozpis položiek.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavná ulica 245/72, Čierny Balog, Brezno, Banskobystrický, Slovenská republika

28.04.2023 08:00 — 31.07.2023 09:00

5,00 ks

10 000,00

9 611,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.04.2023 09:37

25.04.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.04.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 266
 98
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.04.2023 10:15 - Vstupná ponuka 9 990,00 € Cena bez DPH
24.04.2023 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka 9 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS