• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.04.2023 09:14
  •    Predkladanie ponúk
    24.04.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.04.2023 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.04.2023 08:50

Detail zákazky Z20233074

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.04.2023 09:14
  •    Predkladanie ponúk
    24.04.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.04.2023 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.04.2023 08:50

Základné údaje

Z20233074

OF-270840

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7783522

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

00214973

Danucem Slovensko a.s.

Rohožník, Rohožník, 90638, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Objemové stavebné materiály

Objemové stavebné materiály - makadam

  • 14213100-8 - Makadam
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. makadam
Funkcia
Vhodné na spevnenie odstavnej plochy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Makadam - vápenec   4/8 t 198
 2. makadam
Funkcia
Vhodné na spevnenie odstavnej plochy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Makadam - vápenec  32/63 t 3500
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vrátane všetkých vedľajších nákladov (nakládka, vykládka....).
Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného tovaru.
Objednávateľ žiada zaslať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom) na adresu miesta plnenia zmluvy.
Doba splatnosti faktúry 30 dní od doručenia faktúry.
Tovar požadujeme dodať na adresu miesta plnenia zmluvy.
Dodávku realizovať výhradne v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 13:00 hod. po predchádzajúcom dohovore s kontaktnou osobou.
Dodávateľ predloží na uhradenie faktúru za celý predmet zákazky, ktorá bude obsahovať rozpis položiek a ich jednotlivé ceny v EUR bez DPH, sadzbu DPH, cenu s DPH, vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia.
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia.
Pri dodávkach tovaru objednávateľ požaduje vystaviť samostatné dodacie listy.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nespĺňa špecifikáciu tento neprevziať.
Všetky predkladané dokumenty musia byť v slovenskom alebo českom jazyku.
Objednávateľ požaduje do 3 pracovných dní od uzavretia kúpnej zmluvy doložiť podrobný technický opis ponúkaného tovaru s uvedením technických, kvalitatívnych a materiálových parametrov.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. Rozpočet musí obsahovať detailný rozpis cien jednotlivých položiek a špecifikáciu jednotlivých položiek. Pri tvorbe rozpočtu treba vziať do úvahy určené predpokladané množstvá odberu podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Dodanie tovaru sa môže realizovať čiastkovo počas lehoty plnenia na základe telefonických dohovorov, do termínu 31.08.2023
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním. Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia.
Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonať námatkovú kontrolu vážením ktorejkoľvek dodávky. Dodávateľ je povinný poskytnúť súčinnosť k tejto kontrole.
Dodávateľ zodpovedá za fyzikálno-mechanické vlastnosti dodaného tovaru podľa príslušných technických noriem.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s výhradou objednávateľa odstúpiť od zmluvného vzťahu z dôvodu porušenia zmluvných podmienok s následným vyhotovením negatívnej referencie na dodávateľa.
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenskej Armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

26.04.2023 08:00 — 31.08.2023 14:00

1,00 súbor (podľa technickej špecifikácie) t

75 197,04

62 664,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.04.2023 09:14

24.04.2023 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.04.2023 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 67
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.04.2023 13:50 - Vstupná ponuka 75 161,40 € Cena s DPH
19.04.2023 13:50 - Najvýhodnejšia ponuka 75 161,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS