• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.04.2023 08:51
  •    Predkladanie ponúk
    27.04.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.04.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.04.2023 09:50

Detail zákazky Z20233073

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.04.2023 08:51
  •    Predkladanie ponúk
    27.04.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.04.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.04.2023 09:50

Základné údaje

Z20233073

OF-270956

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7802119

Objednávateľ

00648710

Centrum sociálnych služieb-Bôrik

Žltá 319/25, Nitrianske Pravno, 97213, SVK

Dodávateľ

41195761

Norbert Beňo - AKKA TOP

Družstevná 10/A, Sliač, 96231, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obalový materiál, jednorazový riad, handry

vrecia na odpad, sáčky, poháre PVC, jednorazový riad, handry, špongie

  • 19640000-4 - Polyetylénový odpad a odpadkové vrecká a vaky
  • 18937000-6 - Vrecia na balenie tovaru
  • 39222100-5 - Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie
  • 33772000-2 - Jednorazové papierové výrobky
  • 39542000-3 - Handry
  • 39224320-7 - Špongie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obalový materiál
Funkcia
Vrecia na odpad, sáčky na balenie potravín, jednorazový riad, handry, špongie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mikroténový sáčok 30 x 40 cm, 12 MY, 50 ks v bloku blok 500
Mikroténový sáčok 20-25 x 30-35 cm, 12 MY, 50 ks v bloku blok 500
Papierová tácka č.3 (17x11 cm) 100 ks v balení balenie 10
Papierová tácka č.4 (20x13 cm) 100 ks v balení balenie 10
Papierová tácka č.5 (23x16 cm) 100 ks v balení balenie 10
PVC pohár 150 - 200 ml (100 ks v balení) balenie 300
PVC pohár 300 ml (100 ks v balení) balenie 180
PVC pohár 500 ml (50 ks v balení) balenie 20
Vrecia na odpad 90x110 cm (140L) 25 ks v rolke, farba nerozhoduje rolka 350
Vrecia na odpad 70x110 cm (120L) 25 ks v rolke, farba nerozhoduje rolka 200
Vrecia na odpad 60x70 cm (60L) 25 ks v rolke, farba nerozhoduje rolka 100
Vrecia na odpad 50x60 cm (30L) 25 ks v rolke, farba nerozhoduje rolka 200
Handra na podlahu, viskózna, nebalená 60x70 cm, farba nerozhoduje, KS ks 500
Špongia na riad tvarovaná (9x7x4,5 cm) 5 ks v balení balenie 200
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávka predmetu obstarávania v pracovných dňoch od 7:00 do 13:00, po predchádzajúcom dohovore.
Požaduje sa predložiť rozpočet s uvedenými jednotkovými cenami s DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia
Žiadame uvádzať ceny s DPH
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa môže považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V prípade omeškania dodávateľa s plnením predmetu zmluvy, má objednávateľ právo uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% zo zmluvnej ceny za každý začatý deň omeškania. Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo na náhradu škody.
Dodávka predmetu obstarávania rozdelená na 3 časti. Rozpis dodávok oznámi objednávateľ úspešnému uchádzačovi do 3 dní od doručenia rozpočtu.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žltá 319/25, Nitrianske Pravno, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

24.05.2023 07:00 — 13.11.2023 13:00

1,00 celok

5 384,10

4 486,75

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.04.2023 08:51

27.04.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.04.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 719
 29
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.04.2023 13:27 - Vstupná ponuka 3 930,00 € Cena s DPH
19.04.2023 13:27 - Najvýhodnejšia ponuka 3 930,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS