• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.04.2023 08:13
  •    Predkladanie ponúk
    27.04.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.04.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.04.2023 10:50

Detail zákazky Z20233058

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.04.2023 08:13
  •    Predkladanie ponúk
    27.04.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.04.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.04.2023 10:50

Základné údaje

Z20233058

OF-270948

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7802167

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

50557050

Pixel Print s.r.o.

47, Vyšný Orlík, 09011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Propagačný materiál – fľaša na vodu

propagačný tovar, fľaša, logo, tlač

  • 22462000-6 - Propagačný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. fľaša na vodu jednostenná
Funkcia
Fľaša na vodu s potlačou loga projektu a EÚ
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 14
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požadujem: Materiál: kov/nerez Objem: 500 – 650 ml Farba: rôzne farebné prevedenia (strieborná, zelená, modrá, červená, oranžová, biela) Potlač loga projektu a EÚ loga
Potlač: Tamponová tlač 2-zložková farba
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Predmetom zákazky je zabezpečenie propagačných predmetov pre potreby projektu CodeIn - Cloud Computing for Digital Education Innovation, číslo zmluvy 2020-1-HR01-KA226-HE-094713.
Všetky predmety musia byť potlačené logom projektu a EÚ. Objednávateľ požaduje vidieť vizualizáciu pred samotnou tlačou.
Prevedenie potlače jednotlivých predmetov bude dohodnutá s úspešným dodávateľom.
Objednávateľ požaduje predložiť spracovanú grafickú vizualizáciu pred zahájením potlače jednotlivých predmetov.
V prípade, že sa na propagačný tovar nezmestia obe logá je potrebné to prekonzultovať s objednávateľom a dohodnúť sa na úprave.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe.
Objednávateľ poskytne logo, resp. spracované podklady na potlač v elektronickej podobe e-mailom iba úspešnému dodávateľovi.
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finančnej správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť.
Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, Žilina 010 26, Fakulta riadenia a informatiky, Dekanát, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

02.05.2023 08:00 — 22.05.2023 14:00

1,00 celok

150,00

150,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.04.2023 08:13

27.04.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.04.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 163
 8
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.04.2023 09:51 - Vstupná ponuka 140,00 € Cena bez DPH
27.04.2023 09:15 - Najvýhodnejšia ponuka 139,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS