• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.04.2023 14:25
  •    Predkladanie ponúk
    24.04.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.04.2023 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.04.2023 10:35

Detail zákazky Z20233057

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.04.2023 14:25
  •    Predkladanie ponúk
    24.04.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.04.2023 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.04.2023 10:35

Základné údaje

Z20233057

OF-270942

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7783514

Objednávateľ

31936415

Ústredná vojenská nemocnica SNP Ružomberok - FN

Gen. Miloša Vesela 21, Ružomberok, 03426, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Plastový jednorazový riad

plastový riad

  • 39221220-5 - Riad
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Plastový jednorazový riad
Funkcia
Na podávanie jedál so sebou.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Miska na ohrev 500 ml ks 60000
Viečko na misku 500 ml ks 60000
Plastový menubox HP 1-dielny ks 20000
Plastový menubox HP 2-dielny ka 40000
Plastová miska 250 ml ks 25000
Viečko na misku 250 ml ks 25000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy
Na adresu objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody predložiť bezplatné VZORKY tovaru, ktorý bude dodávať počas plnenia dohody v počte 1ks z každej položky
Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky a katalógové číslo tovaru. Platba bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na základe elektronickej faktúry doručenej dodávateľom. Dodávateľ vystaví a doručí faktúru elektronicky na emailovú adresu, ktorú mu oznámi kupujúci. Elektronická faktúra sa bude považovať za doručenú v okamihu zaslania emailovej správy.
Plnenie bude na základe operatívnych objednávok 2 x do týždňa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať zazmluvnené množstvá v závislosti od trvania prijatých pandemiologických opatrení.
Splatnosť faktúry je v zmysle § 340b ods.5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších zmien a doplnení 60 dní odo dňa doručenia faktúry.
Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi všetky zmeny, prekážky a skutočnosti podľa článku VI bodu 6.1.6 a 6.1.7 v 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ OPET najneskôr do 5 pracovných dní.
Dodávateľ berie na vedomie, že započítanie pohľadávok štátu je možné len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu, a to v zmysle § 8 zákona č. 374/2014 Z. z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších zmien a doplnení
Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z.
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 12 mesiacov od dňa uzatvorenia dohody, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného limitu zákazky, podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
Dodávateľ sa zaväzuje, že neprevedie nijaké práva a povinnosti / záväzky / vyplývajúce z tejto zmluvy, resp. ich časť na iný subjekt, neprijme ručenie, nevloží akúkoľvek pohľadávku alebo jej právo z tejto zmluvy ako vklad do obchodnej spoločnosti, nezriadi na akúkoľvek pohľadávku záložné právo alebo iné právo tretej osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. V prípade porušenia tejto povinnosti sa bude považovať takýto úkon za neplatný právny úkon.
V prípade porušenia tejto povinnosti dodávateľom, je druhá zmluvná strana oprávnená od zmluvy odstúpiť a to s účinnosťou ku dňu, keď bolo písomné oznámenie o odstúpení od zmluvy doručené druhej zmluvnej strane, a tým nie je dotknuté právo na náhradu škody.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v tejto zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Protikorupčná klauzula 1. Predávajúci sa pri plnení tejto Zmluvy zaväzuje dodržiavať Platnú legislatívu zakazujúcu podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, ovplyvňovanie verejných činiteľov za účelom dosiahnutia výhod, pranie špinavých peňazí, a to najmä, ale nie výlučne pri verejnom obstarávaní, podľa predpisov vzťahujúcich sa na verejné obstarávanie a týchto predpisov: a)zákon č. 300/2005 Z. z. Trestný zákon v platnom znení, b) zákon č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb v platnom znení, c) zákon č. 307/2014 Z. z . o niektorých opatreniach.
súvisiacich s oznamovaním protispoločenskej činnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov, d) zákon č. 54/2019 Z. z. o ochrane oznamovateľov protispoločenskej činnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov .
Predávajúci sa zaväzuje zaviesť a zachovávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia spôsobilé zabrániť korupčnému konaniu.
Predávajúci prehlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden zo štatutárnych zástupcov, vedúcich zamestnancov,zamestnancov,splnomocnených zástupcov alebo iných osôb podieľajúcich sa na strane Predávajúceho na plnení predmetu zmluvy a plnení ďalších povinností podľa Zmluvy priamo alebo nepriamo neponúka, nedáva, neposkytuje, nežiada, ani nesúhlasí s poskytnutím alebo prijatím peňazí, alebo akejkoľvek inej oceniteľnej hodnoty, výhody alebo daru žiadnej právnickej alebo fyzickej osobe, najmä nie verejnému,ani štátnemu zamestnancovi, politickej strane, politickému kandidátovi.
osobe, ktorá pôsobí v akomkoľvek orgáne zákonodarnej, správnej alebo súdnej moci, zamestnancovi štátneho podniku alebo medzinárodnej verejnej organizácie, a to v akejkoľvek krajine, so zámerom korupčne ovplyvniť, odmeniť, alebo naviesť k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosti túto alebo nepriamo akúkoľvek inú osobu, za účelom získať alebo udržať pre Kupujúceho alebo Predávajúceho akýkoľvek prospech alebo výhody pri výkone činnosti.
Predávajúci prehlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden zo štatutárnych zástupcov, vedúcich zamestnancov,zamestnancov,splnomocnených zástupcov ani akákoľvek iná osoba podieľajúca sa na strane Predávajúceho na plnení predmetuzmluvy a plneníďalších povinností podľa Zmluvy nebola a nie je evidovaná žiadnym štátnym orgánom ako vylúčená, s pozastavenoučinnosťou,navrhnutá na vylúčenie alebo pozastavenie činnosti, prípadne inak nežiaduca v rámci účasti na verejnom obstarávanía/alebo v rámciúčasti na ponukách zo strany Svetovej banky prípadne inej medzinárodnej rozvojovej banky.
Predávajúci sa zaväzuje po primeranú dobu, ktorou sa rozumie 5 rokov po ukončení tejto Zmluvy, zachovať súvisiacu dokumentáciuv súlade s podmienkami tohto článku Zmluvy.
Predávajúci sa zaväzuje, že neposkytuje kompenzácie za prijatie zákazky, resp. uzatvorenie tejto zmluvy.
Predávajúci sa zaväzuje, že nie je previazaný so štatutárnym zástupcom organizácie.
Predávajúci sa zaväzuje, že Kupujúcemu oznámi akékoľvek porušenie povinností podľa tejto Protikorupčnej klauzuly, alebo zistenie skutočnosti v rozpore s prehláseniami Predávajúceho uvedenými v tejto Protikorupčnej klauzule a to bez zbytočného odkladu po tom ako sa o takomto porušení alebo skutočnosti dozvedel.
V prípade, ak Kupujúci písomne upozorní Predávajúceho na dôvodné podozrenie o porušení záväzku Predávajúceho vyplývajúcehoz tejto proti korupčnej klauzuly alebo na rozpor s prehláseniami Predávajúceho uvedenými v tejto Protikorupčnej klauzule :a) Kupujúcije oprávnený pozastaviť plnenie z tejto Zmluvy, a to aj bez predchádzajúceho upozornenia Predávajúceho a podobu, ktorúKupujúci vzhľadom na zistenie relevantných skutočností považuje za nevyhnutnú. Predávajúci berie na vedomie a súhlasí s tým, žepo dobu zisťovania skutočností nedôjde k vzniku akýchkoľvek povinností Kupujúceho voči
Predávajúcemu plynúcich z takého pozastavenia plnenia zo Zmluvy a nebude sa to považovať za porušenie povinností podľa tejtozmluvy. b) Predávajúci je povinný prijať všetky relevantné opatrenia, aby zabránil strate alebo zničeniu akýchkoľvek údajov adokumentov vo vzťahu k zistenému korupčnému konaniu.
V prípade, ak Predávajúci poruší ktorúkoľvek z povinností podľa tejto Protikorupčnej klauzuly alebo sa ukáže jeho vyhlásenie nepravdivé Kupujúci je oprávnený aj bez predchádzajúceho upozornenia odstúpiť od Zmluvy s okamžitou účinnosťou bez toho, aby Predávajúcemu vznikol akýkoľvek nárok zo zodpovednosti za odstúpenie Kupujúceho od Zmluvy.
Predávajúci sa zaväzuje, že poskytne Kupujúcemu v zákonom stanovenom rozsahu náhradu škody za akúkoľvek škodu spôsobenú Kupujúcemu v súvislosti s porušením tejto Protikorupčnej klauzuly.
Ochrana osobných údajov. Predávajúci sa zaväzuje, že informuje svojich zamestnancov, štatutárnych zástupcov,splnomocnených zástupcov a iné fyzické osoby, ktoré vystupujú v jeho mene vo vzťahu ku Kupujúcemu, alebo ktoré sa podieľajú naplnení tejto Zmluvy(ďalej len „Dotknuté osoby“) o spracúvaní ich osobných údajov Kupujúcim ako prevádzkovateľom osobných údajov za účelom plnenia tejto Zmluvy, a to v rozsahu podľa čl. 13 a 14 Nariadenia Európskeho parlamentu a rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov,
ktorým sa ruší smernica 46/ES a to bez zbytočného odkladu po tom, keď budú osobné údaje Dotknutých osôb poskytnuté Kupujúcemu. V rámci splnenia informačnej povinnosti sa Predávajúci zaväzuje oboznámiť Dotknuté osoby s dokumentom„Informačná povinnosť prevádzkovateľa o spracúvaní osobných údajov oprávnených zástupcov, kontaktných osôb a osôb podieľajúcich sa na plnení dodávateľských zmlúv na strane dodávateľov prevádzkovateľa“ zverejnený na http://www.vesr.sk/sk/ochrana-osobných-údajov .

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Generála Miloša Vesela 21, 034 26 Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 balík

11 620,00

11 620,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.04.2023 14:25

24.04.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.04.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 266
 80
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.04.2023 14:48 - Vstupná ponuka 11 620,00 € Cena bez DPH
23.04.2023 19:29 - Najvýhodnejšia ponuka 11 395,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS