00165271
Národný ústav reumatických chorôb
Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, 92112, SVK
44798695
COMFORTA TEXTIL SERVIS, s.r.o.
Clementisova 5119/16, Martin, 03601, SVK
Pranie bielizne
pranie, dezinfekcia, bielizeň, ošatenie
Služba
1. Pranie bielizne
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie prania, dezinfekcie, žehlenia, vrátane prevzatia, odvozu, dovozu a dodania vyčistenej bielizne a ošatenia na miesto plnenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
plachta posteľná, pranie na 90 °C | ks | 15000 | ||
obliečka na paplón, pranie na 90 °C | ks | 3120 | ||
obliečka na vankúš, pranie na 90 °C | ks | 3894 | ||
obrus do 2 m2, pranie na 60 °C | ks | 3360 | ||
operačné oblečenie - plášť lekársky, pranie na 60 °C | ks | 100 | ||
operačné oblečenie - nohavice lekárske, pranie na 60 °C | ks | 100 | ||
kompresa - malá, pranie na 60 °C | ks | 150 | ||
kompresa - veľká, pranie na 60 °C | ks | 150 | ||
mop, pranie na 90 °C | ks | 2780 | ||
predložka do kúpeľne, pranie na 60 °C | ks | 4500 | ||
vankúš výplň, pranie na 40 °C | ks | 80 | ||
paplón výplň, pranie na 40 °C | ks | 80 | ||
deka . pranie na 40 °C | ks | 480 | ||
plachta froté, pranie na 40 °C | ks | 250 | ||
osuška froté , pranie na 60 °C | ks | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pranie a dezinfekcia | |
Žehlenie | |
Odvoz použitej bielizne a dovoz vyčistenej bielizne a ošatenia na miesto plnenia. | |
Vyčistená bielizeň bude odovzdaná objednávateľovi samostatne balená, na samostatnom súpise | |
Dodávka predmetu zákazky bude prebiehať na základe jednotlivých objednávok počas lehoty plnenia zmluvy . | |
Predmetom zákazky bude objednávateľovi poskytovaný 1 x týždenne. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, musí dodávateľ tovaru (predávajúci) predložiť kupujúcemu (objednávateľovi) položkovitý rozpočet - jednotkové ceny tovaru bez DPH aj s DPH, cenu celkom bez DPH a s DPH, výšku DPH. |
Verejný obstarávateľ požaduje do 5 dní od uzatvorenia zmluvy predložiť schválený prevádzkový poriadok príslušným RÚVZ - schválený režim prania zdravotníckej bielizne. |
Služby prania, dezinfekcie a žehlenia bielizne budú poskytované v zmysle vyhlášky MZ SR 553/2007 Z.z a Vyhlášky MZ SR č. 192/2015 Z.z.. |
Dodávka predmetu zákazky bude prebiehať na základe jednotlivých objednávok počas lehoty plnenia zmluvy. Predmet zákazky bude objednávateľovi poskytovaný 1 x týždenne. |
Omeškanie poskytovateľa s poskytnutím služby v dohodnutej lehote sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy. |
Poskytovateľ zodpovedá objednávateľovi za prípadnú stratu, zámenu alebo poškodenie bielizne a ošatenia. |
V procese poskytovania služby používa len hygienicky vyhovujúce materiály a dezinfekčné prostriedky, ktoré nepoškodzujú životné prostredie a ktoré sú schválené príslušným orgánom na ochranu zdravia. |
Poskytovateľ je povinný dodržiavať ošetrovacie symboly na materiáloch, dbať na zodpovedný prístup pri manipulácii s materiálmi počas ich prania a chemického čistenia, dbať na kompletnosť a úplnosť materiálov. |
Pri poskytovaní služieb podľa predmetu tejto zmluvy dodržiavať technologické postupy dodávateľov pracích prostriedkov, aby nedochádzalo k poškodeniu bielizne s dôrazom na uchovanie jej kvalitatívnych parametrov. |
Poskytovateľ garantuje dodávku zmluvných služieb za nezmenených obchodných podmienok aj v prípade poruchy - výpadku prevádzky a to formou zabezpečenia náhradného plnenia, pri dodržaní podmienok rovnakej ceny služieb, pracieho a manipulačného cyklu. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť reklamáciu na nekvalitne vypratú/vyčistenú a poškodenú bielizeň. Pre posudzovanie reklamácie bude rozhodujúci stav zistený pracovníkmi objednávateľa. V prípade nekvalitne vypratej/vyčistenej bielizne bude poskytovateľ povinný bielizeň opätovne vyprať/vyčistiť na svoje náklady. V prípade poškodenej bielizne ju poskytovateľ na vlastné náklady opraví, resp. dodá nový kus bielizne rovnakého druhu a veľkosti. |
Predmetom reklamácií bude nekvalitne vypraná bielizeň, praním poškodená bielizeň, zamenená, zafarbená a chýbajúca bielizeň alebo dodaná vlhká, resp. mokrá bielizeň. Reklamácie bude objednávateľ uplatňovať prostredníctvom poverených kontaktných osôb, vyhotovením reklamačného protokolu (reklamačného listu), doručenému poskytovateľovi osobne, poštou, faxom alebo elektronickou poštou. |
Objednávateľ sa zaväzuje odovzdať použitú bielizeň a ošatenie dodávateľovi a prebrať čistú bielizeň a ošatenie od dodávateľa prostredníctvom svojho zamestnanca na základe riadne vyplnenej objednávky. Z objednávky musia byť jednoznačne identifikovateľné nasledovné údaje: |
- presný druh, počet ks odovzdanej bielizne a ošatenia, |
- dátum odovzdania a prevzatia. |
Objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom čistenej bielizne a ošatenia. Skutočne odobraté množstvo môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako predpokladané množstvo, pri neprekročení celkovej ceny predmetu Zmluvy |
Zmluva sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov., resp. do vyčerpania finančného limitu tvoreného dohodnutou celkovou cenou a to podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
Poskytovateľ berie na vedomie, že zmluva môže zaniknúť pred uplynutím dohodnutej doby platnosti okrem spôsobov uvedených v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska aj výpoveďou vereného obstarávateľa a to aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná lehota je dvojmesačná a začne plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca bezprostredne nasledujúcim po doručení písomnej výpovede poskytovateľovi. |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. V prípade, že faktúra bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ je oprávnený ju vrátiť a dodávateľ je povinný faktúru podľa charakteru nedostatku opraviť alebo vyhotoviť novú. V tomto prípade začína plynúť nová 30-dňová lehota splatnosti faktúry. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje,pričom rozdiel medzi nižšou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné. |
Dodávateľ tovaru (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinní vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela. |
Nábr.I.Krasku 4, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika
01.05.2023 13:56 — 30.04.2024 13:56
1,00 celok
27 957,28
27 957,28
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.04.2023 14:05
21.04.2023 14:10
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.04.2023 10:03 - Vstupná ponuka | 27 884,40 | € | Cena bez DPH |
21.04.2023 14:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 23 996,60 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: