• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.04.2023 11:03
  •    Predkladanie ponúk
    28.04.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.04.2023 09:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.04.2023 10:05

Detail zákazky Z20233014

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.04.2023 11:03
  •    Predkladanie ponúk
    28.04.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.04.2023 09:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.04.2023 10:05

Základné údaje

Z20233014

OF-268538

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7808354

Objednávateľ

686832

Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky

Mlynské nivy 44/a, Bratislava , 82715, SVK

Dodávateľ

35891866

CLEAN TONERY, s.r.o.

Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery pre tlačiarne a multifunkčné tlačiarne s nízkym negatívnym dopadom na životné prostredie

toner, spotrebný materiál

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30124300-7 - Valce pre kancelárske stroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery a spotrebný materiál
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka originálnych tonerov a originálneho spotrebného materiálu, vyrobených podľa štandardov výrobcu do konkrétne výrobcom určených zariadení.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toner – HP W2030 pre tlačiareňHP Color LaserJet Pro MFP M479fdn Ks 95
Toner – HP W2031 pre tlačiareňHP Color LaserJet Pro MFP M479fdn ks 70
Toner – HP W2032 pre tlačiareňHP Color LaserJet Pro MFP M479fdn ks 70
Toner – HP W2033 pre tlačiareňHP Color LaserJet Pro MFP M479fdn ks 70
Toner – HP CF300A pre tlačiareňHP Color LaserJet flow MFP M880 Ks 15
Toner – HP CF302A pre tlačiareň HP Color LaserJet flow MFP M880 ks 4
Toner – HP CF303A pre tlačiareňHP Color LaserJet flow MFP M880 ks 4
Toner – HP CF304A pre tlačiareňHP Color LaserJet flow MFP M880 ks 4
Obrazový valec - HP CF358Apre tlačiareň HP Color LaserJet flow MFP M880 ks 15
Obrazový valec - HP CF365Apre tlačiareň HP Color LaserJet flow MFP M880 ks 4
Obrazový valec - HP CF359A pre tlačiareň HP Color LaserJet flow MFP M880 ks 4
Obrazový valec - HP CF364Apre tlačiareň HP Color LaserJet flow MFP M880 ks 4
Súprava natavovacej jednotky – HP C1N58A pre tlačiareň HP Color LaserJet flow MFP M880 ks 1
Prenosová súprava – HP D7H14A ks 1
Toner – HP CE287A pre tlačiareň HP LaserJet 1606dn ks 30
Toner – HID Global Fargo INK1000 YMC Color Cartridge pre tlačiareň HID INK1000 ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Originál toner a spotrebný materiál Originálny obal od výrobcu, obal neporušený, nepoškodený v pôvodnom obale schválený výrobcom zariadení príslušných značiek
Náplne musia mať ochranné znaky výrobcu garantujúce nepoškodenie stroja (neporušenie záručných podmienok určených výrobcom) Ochranné znaky musia byť jasne identifikovateľné na každej náplni. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom tejto zmluvy nie je nákup alternatívnych ani kompatibilných náplní a náhrad negarantovaných výrobcov.
Tovar musí byť zabalený v originálnych obaloch, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu.
Tonery musia byť originálne od výrobcu, nesmie byť v nich použitý doplnený náhradný neoriginálny recyklovaný prachový toner, atrament alebo optický valec.
Tonerové náplne a spotrebný materiál musia byť nové originály, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené, doporučené a schválené výrobcami príslušných zariadení.
Tonery a spotrebný materiál musia byť vyrábané tak, aby spĺňali požiadavky na garantované záruky v zmysle platných záručných podmienok výrobcov zariadení.
Tonerové náplne a spotrebný materiál musia mať ochranné známky výrobcu príslušných značiek (hologram, resp. hologram s číselným identifikátorom pravosti) ak výrobca zariadení túto ochrannú známku na tovare aplikuje.
Dodávateľ ručí objednávateľovi, že dodávané tonery vyhovujú špecifikáciám definovaným výrobcami jednotlivých technických zariadení pre ktoré sú tonery určené a v prípade neuznania reklamácie na dané technické zariadenie v záručnej dobe z dôvodu nevhodného toneru uhradia objednávateľovi náklady na opravu daného technického zariadenia.
Poskytnutie služieb súvisiacich s dodaním tovaru na miesto dodania: doprava do miesta dodania, vyloženie z dopravného prostriedku a uloženie v mieste dodania, ako aj ekologická likvidácia použitého spotrebného materiálu. Uvedené služby musia byť započítané v ponukovej cene predávajúceho.
Dodávateľ predloží opis technickej špecifikácie – potvrdený technický list ku každému jednému typu náplne. Z technického listu musí byť preukázateľný najmä minimálny požadovaný počet vytlačených strán a označenie kompatibilných tlačiarní s danou náplňou.
Dodávateľ predloží potvrdenie od zástupcu výrobcu zariadení pre ktoré sú tonery určené v Slovenskej republike, resp. Európskej únii, vystavené pre dodávateľa o tom, že tonery sú vyrobené v súlade s normami garantujúcimi environmentálny systém manažovania ISO 14001, vyťažiteľnosti a garancie archivovateľnosti ISO/IEC 19752 a 19798 a že ich použitie nemá vplyv na záruku zariadení používaných objednávateľom.
V potvrdení o toneroch vyrobených v súlade s normami garantujúcimi environmentálny systém manažovania (ISO 14001) bude uvedený záväzok zástupcu výrobcu zariadení, garantujúci uvedené požiadavky objednávateľa prostredníctvom dodávateľa. Toto potvrdenie nesmie byť staršie ako rok a musí byť predložené v štátnom jazyku alebo v úradnom preklade.
Kupujúci si vyhradzuje právo prevziať iba tovar funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný tovar.
Dodávateľ sa zaväzuje minimálne 2 pracovné dni pred dodaním tovaru oznámiť e-mailom kontaktné údaje pracovníkov, ktorí dodajú predmet zákazky, ŠPZ a typ vozidla doručujúci predmet zákazky a dátum dodania predmetu zákazky.
Kupujúci si vyhradzuje právo na vykonanie obhliadky tovaru v mieste dodania v mieste sídla kupujúceho. Tovar musí byť dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve a kupujúci si vyhradzuje právo prevziať iba tovar originálny, funkčný a bez zjavných závad. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný tovar.
Potvrdený dodací list je podkladom k vystaveniu faktúry.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať tieto náležitosti, kupujúci má právo vrátiť faktúru na jej prepracovanie predávajúcemu. Predávajúci túto faktúru buď opraví, alebo vystaví novú faktúru, v ktorej vyznačí novú lehotu splatnosti a doručí ju kupujúcemu.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa vystavenia faktúry kupujúcemu. Za uhradenú sa faktúra považuje v momente odpísania platby z bankového účtu kupujúceho.
Záručná doba na predmet zmluvy je 12 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo obale predmetu nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu. Vyznačená doba výroby na obale u tonerov a optických valcoch nesmie byť staršia ako 18 mesiacov.
Táto zmluva sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov od zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv , resp. do vyčerpania zazmluvneného finančného limitu a to podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr.
Táto zmluva nezaručuje plnenie. Plnenie bude prebiehať na základe jednotlivých objednávok v závislosti od aktuálnych potrieb kupujúceho zaslaných prostredníctvom e-mailovej komunikácie dodávateľovi.
Celková cena za dodanie celého predmetu zákazky bude predstavovať maximálny finančný limit.
Nedodanie tovaru zo strany dodávateľa sa považuje za hrubé porušenie podmienok zmluvy a pri opakovanom bezdôvodnom nedodaní tovaru je dôvod na zrušenie zmluvy. Dodacia lehota bude 7 pracovných dní na každú objednávku.
Ak predávajúci bude mať vedomosť o skutočnosti, že nebude v budúcnosti schopný plniť si povinnosti vyplývajúce mu z tejto zmluvy, je povinný oznámiť túto skutočnosť kupujúcemu najneskôr 10 dní pred predpokladanou stratou schopnosti plniť povinnosti vyplývajúce z tejto rámcovej dohody.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobnú kalkuláciu jednotlivých položiek do 3 pracovných dní od nadobudnutia platnosti zmluvy, v rozdelení jednotková cena pre danú položku v eurách bez DPH a v eurách s DPH, spolu so špecifikáciou - uvedením konkrétnej značky, výrobcu a typového označenia tovaru, ktorý je predmetom dodania (napr. katalógový list, technický opis). Týmto sa preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek na predmet zákazky.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v špecifikácii predmetu zmluvy a v osobitných požiadavkách na plnenie zmluvy zo strany dodávateľa sa bude považovať za porušenie jeho zmluvných povinností podstatným spôsobom. Objednávateľ je v tomto prípade oprávnený odstúpiť od zmluvy v súlade s obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET).
V prípade uplatnenia inštitútu odstúpenia od zmluvy zo strany objednávateľa, objednávateľ vystaví dodávateľovi aj negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie (UVO), v ktorej UVO oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu porušenia zmluvných povinností zo strany dodávateľa podstatným spôsobom.
Objednávateľ je oprávnený v prípade, ak dôjde zo strany dodávateľa k porušeniu jeho zmluvných povinností podstatným spôsobom, uplatniť voči dodávateľovi jednorazovú zmluvnú pokutu vo výške 5% zo zmluvnej ceny s DPH.
Jednorazovú zmluvnú pokutu vo výške 5% zo zmluvnej ceny s DPH je objednávateľ oprávnený uplatniť voči dodávateľovi aj v prípade, ak z titulu porušenia jeho zmluvných povinností podstatným spôsobom uplatní objednávateľ inštitút odstúpenia od zmluvy.
Dodávateľ je povinný predmetnú zmluvnú pokutu uhradiť objednávateľovi do 7 dní od obdŕžania písomnej výzvy na úhradu zmluvnej pokuty.
Osobitné protikorupčné ustanovenia:
Pri plnení tejto zmluvy sa dodávateľ zaväzuje dodržiavať platné právne predpisy vzťahujúce sa ku korupcii a korupčnému správaniu.
Dodávateľ podpisom tejto zmluvy vyhlasuje, že bol oboznámený s Protikorupčnou politikou MH SR, ktorá je zverejnená na webovom sídle MH SR na adrese: https://www.mhsr.sk/ministerstvo/prevencia-korupcie, jej obsahu porozumel a zaväzuje sa ju rešpektovať.
Dodávateľ podpisom tejto zmluvy zároveň vyhlasuje, že: a) pozná znaky korupcie a korupčného správania, b) zdrží sa akejkoľvek formy korupcie a korupčného správania v súvislosti s plnením záväzkov vyplývajúcich z tejto zmluvy, c) poskytne súčinnosť v prípade posudzovania podozrenia z korupcie alebo korupčného správania, d) zdrží sa akýchkoľvek foriem korupcie súvisiacich s plnením predmetu zmluvy alebo záväzkov vyplývajúcich z tejto zmluvy, ktorú plánuje, alebo už uzavrela s MH SR, e) bezodkladne oznámi MH SR akékoľvek podozrenie z korupcie a poskytne súčinnosť pri preskúmavaní tohto oznámenia,
f) nie je v konflikte záujmov vo vzťahu k zamestnancom MH SR, ktorý by mohol ovplyvniť realizáciu predmetu tejto zmluvy s MH SR.
Dodávateľ sa podpisom tejto zmluvy zaväzuje predchádzať korupcii v súvislosti s plnením predmetu, činnosťou alebo vzťahom vyplývajúcich z tejto zmluvy, a to v zmysle Protikorupčnej doložky, ktorá je prílohou tejto zmluvy a je jej neoddeliteľnou súčasťou.
Túto zmluvu je možné ukončiť aj z dôvodov uvedených v Protikorupčnej doložke, ktorá je prílohou tejto zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mlynské nivy 44/a, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 zákazka

76 966,00

64 138,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.04.2023 11:03

28.04.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.04.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 338
 87
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.04.2023 11:49 - Vstupná ponuka 76 965,60 € Cena s DPH
28.04.2023 00:20 - Najvýhodnejšia ponuka 76 918,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS