• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.04.2023 10:52
  •    Predkladanie ponúk
    21.04.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.04.2023 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.04.2023 11:50

Detail zákazky Z20233003

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.04.2023 10:52
  •    Predkladanie ponúk
    21.04.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.04.2023 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.04.2023 11:50

Základné údaje

Z20233003

OF-270842

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7778074

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

52081061

HS technology s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup notebooku 16+6

notebook

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook 16+6
Funkcia
Notebook
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook, typ 1 ks 1
Uhlopriečka displeja palec 15,6
Rozlíšenie displeja px 1920 x 1080
Obnovovacia frekvencia displeja Hz 144
Svietivosť Nit 250
Kapacita SSD disku GB 1000
Veľkosť RAM GB 16
Frekvencia pamäte MHz 4800
Počet jadier procesora ks 10
Frekvencia procesora GHz 2,3
Smart Cache pamäť procesora MB 24
Pamäť grafickej karty GB 6
Thunderbolt 4 port ks 1
USB-C porty ks 1
USB 3.2 porty ks 2
HDMI port ks 1
Rozlíšenie webkamery px 720
Kapacita batérie Wh 76
Nabíjací príkon W 200
Hmotnosť kg 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Procesor Výkon min. 24 200 bodov podľa CPU Benchmark PASSMARK
Podsvietená klávesnica áno
Numerická klávesnica áno
Typ displeja antireflexný
Typ grafickej karty Výkon min. 13 200 bodov podľa GPU Benchmark PASSMARK
Minimálny grafický výkon 105 W
MUX Switch + Optimus áno
Typ pamäte grafickej karty Min. GDDR6
Operačný systém Kompatibilný s operačným systémom, ktorý verejný obstarávateľ v súčasnosti používa, t.j. s Windows 11
Nabíjací USB-C konektor áno
Bluetooth Min. v5.2
Požadované parametre sĺňa napr.: ASUS TUF Dash F15 FX517ZM-HN157W
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy e-mailom kontaktnej osobe.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných  dní od uzavretia Zmluvy t.j. uviesť ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru e-mailom kontaktnej osobe.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Splatnosť faktúry je 30 dní.
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného tovaru.
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finančnej správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Výskumné centrum ŽU, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

26.04.2023 08:00 — 17.05.2023 14:00

1,00 ks (podľa technickej špecifikácie)

1 124,24

1 124,24

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.04.2023 10:52

21.04.2023 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.04.2023 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 397
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.04.2023 11:46 - Vstupná ponuka 1 124,24 € Cena bez DPH
20.04.2023 19:35 - Najvýhodnejšia ponuka 1 119,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS