• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.04.2023 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    28.04.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.04.2023 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.04.2023 10:00

Detail zákazky Z20232998

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.04.2023 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    28.04.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.04.2023 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.04.2023 10:00

Základné údaje

Z20232998

OF-254446

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7808333

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

51153025

MARINI TRADE s.r.o.

Malinová 20, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Riad jedací nerezový

Riad jedací nerezový

  • 39221260-7 - Ešusy
  • 39221130-7 - Nádoby na jedlo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Riad jedací nerezový (ALB Forming ešus nerezový trojdielny) alebo ekvivalent.
Funkcia
Je určený na krátkodobý prenos stravy a konzumáciu stravy. Núdzovo môže byť použitý i na krátkodobý ohrev stravy, prípadne na prípravu jednoduchej stravy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Priemer - veľká (vonkajšia) nádoba mm 153
Objem - veľká (vonkajšia) nádoba l 1,25
Priemer - malá (vnútorná) nádoba mm 133
Objem - malá (vnútorná) nádoba l 0,85
Priemer - viečko na veľkú (vonkajšiu) nádobu mm 158
Objem - viečko na veľkú (vonkajšiu) nádobu l 0,3
Celková hmotnosť g 820
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vyhotovenie Skladá sa z 3 častí. Vnútorná nádoba je zasúvateľná do vonkajšej, viečko tvorí diel prekrývajúce vonkajšiu väčšiu nádobu. Vnútorná a vonkajšia nádoba majú zaklápacie držiaky.
Materiál riadu Riad je vyrobený z kvalitnej nehrdzavejúcej vysokoleštenej ocele CrNi 18/10 (1.4304)   s hrúbkou materiálu min. 0,8 mm, ktorá na vzduchu neoxiduje a nemení pôvodnú lesklú farbu.
Vyhotovenie Všetky hrany sú zaoblené a pripevnenie držiakov je riešené tak, aby nedošlo k poraneniu stravníka.
Vyhotovenie Bodové zvary sú maximálne pevné tak, aby nedošlo pri naplnení nádoby stravou k odpadnutiu držiakov od nádoby. Stopy po zváraní neprekážajú ľahkej čistiteľnosti.
Vyhotovenie Držiaky zabezpečujú bezpečnú ručnú manipuláciu s výrobkom. Viečko na veľkú (vonkajšiu) nádobu musí byť uspôsobené tak, aby dosadlo na veľkú (vonkajšiu) nádobu a tým plnilo funkciu vrchnáka.
Vyhotovenie Viečko na veľkú (vonkajšiu) nádobu plní funkciu nádoby na prílohy s možnosťou umiestnenia na držiaku vonkajšej nádoby.
Vyhotovenie Viečko na veľkú (vonkajšiu) nádobu musí byť uspôsobené tak, aby dosadlo na veľkú (vonkajšiu) nádobu a tým plnilo funkciu vrchnáka
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácii predmetu kúpnej zmluvy.
Platba faktúrovou s dobou splatnosti 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ požaduje  do 5 pracovných dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy doložiť podrobný technický opis ponúkaného tovaru s uvedením technických, kvalitatívnych parametrov a doklad o zdravotnej a hygienickej nezávadnosti tovaru v slovenskom alebo českom jazyku kontaktnej osobe objednávateľa.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy
Objednávateľ požaduje pred realizáciou samotnej dodávky tovaru predložiť dodávateľom (víťazom verejnej súťaže) vzorku tovaru na odsúhlasenie splnenia požadovaných technických parametrov. Až po odsúhlasení objednávateľom , je možné dodávateľom dodať požadovaný tovar. Odsúhlasená vzorka tovaru musí byť identická s dodaným tovarom v požadovanom objeme. Predložená vzorka dodávateľom je ponechaná objednávateľovi do doby splnenia celkovej dodávky tovaru pre porovnanie pri príjme tovaru. Celková dodávka tovaru bude znížená o 1 ks predloženej vzorky.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa v mieste dodania najmenej 2 pracovné dni pred jeho dodaním.
Objednávateľ požaduje, aby tovar bol objednávateľovi dodaný / dodávaný v pracovné dni v dobe od 7,00 hod. do 13,00 hod.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať tovar a v prípade nekvalitného, poškodeného alebo neúplného tovaru tento tovar neprevziať.
Objednávateľ žiada zaslať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom) na adresu miesta plnenia zmluvy.
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi : cena bez DPH a cena s DPH.
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky.
Požaduje sa, aby faktúra bola adresovaná a doručená objednávateľovi na adresu miesta plnenia zmluvy.
Objednávateľ požaduje samostatný dodací list s cenovým rozpisom po jednotlivý položkách, ak faktúra nebude slúžiť ako dodací list.
Záručná doba na dodaný tovar je 24 mesiacov.
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním nie čiastkovo.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v zmluve (Opisnom formulári), sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktakčnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa Zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je / bude registrovaný pre DPH podľa § 7 Zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa Zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávka tovaru musí byť riadna, úplná, včasná a bez akýchkoľvek vád. prevzatie tovaru s vadami nezbavuje Dodávateľa povinnosti odstrániť vady tovaru na svoje náklady.
Uplatňovanie nárokov zo záruky, odstraňovanie vád tovaru a vykonávanie súvisiacich prác je vždy na náklady a riziko Dodávateľa.
Za závažné porušenie zmluvy je považované aj neskoré dodanie tovaru o viac než jeden deň.
Miesto dodania predmetu plnenia je pracovisko objednávateľa s osobitným kontrolovaným vstupom. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu alebo vjazdu do stráženého areálu akceptovať s tým spojené časové zdržanie.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

15.05.2023 07:00 — 31.07.2023 13:00

4 725,00 ks

151 389,00

126 157,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.04.2023 08:01

28.04.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.04.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 269
 29
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.04.2023 14:04 - Vstupná ponuka 151 389,00 € Cena s DPH
19.04.2023 09:13 - Najvýhodnejšia ponuka 143 998,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS