00151513
Úrad vlády Slovenskej republiky
Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK
35777885
Hauerland spol. s r.o.
Matúšova 56, Bratislava, 81104, SVK
Propagačné materiály
bavlnená taška, šnúrka na krk, pánske tričko, dámske tričko, USB disk
Tovar
1. Propagačné materiály
|
|
---|---|
Funkcia |
Ďakovný text s menom bude objednávateľom spresnený po ukončení súťaže. Obsahom bude ďakovný text s menom oceneného (rozdielny text pre každého zo 40 ocenených) - max. počet znakov do 140/ks. |
Dodávateľ dodá tovar do príslušného miesta dodania na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred jeho poškodením, stratou a/alebo znehodnotením, vrátane použitia vhodných obalov do 19. mája 2023. |
V prílohe "Ilustračné obrázky, logá a text" sú graficky znázornené ilustračné obrázky jednotlivých položiek zákazky, text potlače, s uvedením umiestnenia potlače a jej variantov. Logá 1,2,3 sú znázornené v dvoch variantoch (text vedľa loga a text pod logom), dodávateľ navrhne vhodnejší variant podľa možnosti tlače. |
Technológiu potlače je možné vo výnimočných prípadoch zmeniť, avšak potlač musí byť zreteľná, jasná s adekvátnym rozlíšením a technickými vlastnosťami. O prípadných zmenách je potrebné objednávateľa informovať. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. 100% bavlnená taška | ks | 350 | ||
2. Šnúrka na krk | ks | 350 | ||
3. Vertikálny držiak na menovku | ks | 350 | ||
4. Kancelárska sada, prírodná | sada | 350 | ||
5. Otvárač na víno | ks | 350 | ||
6. 2200 mAh power banka, externá batéria | ks | 350 | ||
7. 16 GB USB Flash disk | ks | 350 | ||
8. Pánske tričko | ks | 90 | ||
9. Dámske tričko | ks | 260 | ||
10. Trofej | ks | 40 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. 100% bavlnená taška | Taška zo 100% bavlny, (140 g/m2) a uchami 60 cm, 375x415 mm, farba Light Natural. Potlač z prednej strany, transferová sieťotlač, plnofarebne (CMYK). |
pokračovanie k položke 1 | Umiestnenie, veľkosť, farba potlače: Text modrej farby a logo1 farebné pod textom, vycentrované na stred, maximálna veľkosť potlače 300 x 300 mm, napr. BONDI. |
2. Šnúrka na krk | Šnúrka zo 100% bavlny s kovovou karabínou, 20 mm x 500 mm, svetlá prírodná, biela alebo béžová farba. Potlač: Transferová sieťotlač z vonkajšej strany, 4 farby. |
pokračovanie k položke 2 | Umiestnenie, veľkosť, farba potlače: Logo1: farebné podľa prílohy, v max. veľkosti pravidelne rozmiestnené s medzerou po celej veľkosti predmetu, napr. HEATHROW. |
3. Vertikálny držiak na menovku | Vertikálny držiak na menovku, transparentná, z PVC, veľkosť 110x170 mm, s otvormi umožňujúce použitie karabíny. Bez potlače, napr. WHITMAN. |
4. Kancelárska sada | Kancelárska sada hnedej (tmavej) farby – pero z kraftového papiera (modrý atrament), pravítko (15 cm), drevené strúhadlo, guma, dve drevené ceruzky, 1 linajkový blok na písanie, |
pokračovanie k položke 4 | 5 rôznofarebných fixiek na strany, 1 samolepiaci blok na poznámky, zasúvacie vrecko. Potlač: tampóntlač, 4 farby (60 mm x 30 mm), na vonkajší predný obal, |
pokračovanie k položke 4 | Umiestnenie, veľkosť, farba potlače: - Text a logo1 pod textom – iba v čiernej farbe, vycentrované na stred, - Max. veľkosť potlače 60 mm x 30 mm, napr. Tri-Fold Kancelárska sada prírodná. |
5. Otvárač na víno | Nerezový otvárač na víno (110 mm x 22 mm), samostatne zabalený. Potlač: Laserové gravírovanie. |
pokračovanie k položke 5 | Umiestnenie, veľkosť, farba potlače: logo2 na prednej strane na rukoväti, bez farby, max. veľkosť 35 mm x 6 mm, napr. Bordeaux waiters friend. |
6. 2200 mAh power banka, externá batéria | Kapacita batérie je 2 200 mAh, poskytujúca mimoriadne zvýšenie autonómie pre mobil / tablet (5 V/1 A). Nabíjanie cez priložený USB kábel so signalizáciou nabíjania. Vyrobené z hliníka. Farba: červená |
pokračovanie k položke 6 | Potlač: Tampóntlač. Umiestnenie, veľkosť, farba potlače: - logo2 a logo 3 vedľa seba, v čiernej farbe, - max. veľkosť 70 mm x 12 mm, napr. Volt. |
7. 16 GB USB Flash disk | USB flash disk 16 GB, farba: svetlomodrá, s pogumovaným povrchom a kovovým klipom, dodávané v krabičke, rozmer USB 56 x 19 x 10 mm. Potlač: Tampóntlač, |
pokračovanie k položke 7 | Umiestnenie, veľkosť, farba potlače: - logo2 v čiernej farbe, - max. veľkosť 25 mm x 13 mm, napr. Claudius. |
8. Pánske tričko | Tričko pre dospelých s okrúhlym výstrihom, 100% prstencovo spriadaná bavlna, 153 g/m². Farba: svetlo šedá. Počet a veľkosť: 45 ks XL + 45 ks XXL (celkom 90 ks), |
pokračovanie k položke 8 | Potlač: priama sieťotlač, 6 farieb. Umiestnenie, veľkosť, farba potlače: - logo1 umiestnené na pravom rukáve, veľkosti cca. 100 mm x 80 mm, - text žltej farby vycentrované na prednej časti trička, |
pokračovanie k položke 8 | veľkosť potlače cca. 250 mm x 350 mm, napr. Softstyle pánske tričko Gildan. |
9. Dámske tričko | Dámske tričko v gramáži 190g/m², vystužený krčný šev, rebrovaný golier s elastanom, vypasovaný strih s našitým bočným švom. Látka: 190 g/m² single jersey, 100% poločesaná ringspun bavlna. OEKO-TEX. |
pokračovanie k položke 9 | Farba: pastelovo žltá,Počet a veľkosť: 50 ks M + 100 ks L + 110 ks XL (celkom 260 ks),Potlač: priama sieťotlač, min. 6 farieb. Umiestnenie, veľkosť, farba potlače: |
pokračovanie k položke 9 | logo1 umiestnené na pravom rukáve, veľkosti cca. 100 mm x 70 mm, - text modrej farby vycentrované na prednej časti trička, veľkosťou potlače cca. 250 mm x 350 mm, napr. dámske tričko Sol´S Imperial |
10. Trofej | Osemhranná sklenená trofej so stojanom zo skla, dodávaná v čiernej darčekovej krabičke. Rozmery - šírka: 63,00 mm, výška: 140,00 mm, dĺžka: 140,00 mm. Potlač: Laserové gravírovanie a UV tlač, |
pokračovanie k položke 10 | max. veľkosť 135 mm x 135 mm. Umiestnenie, veľkosť farba potlače a gravírovania: Text (ďakovný) s menom gravírovaný a Logo1 pod textom s UV tlačom plnofarebne (CMYK), vycentrované na celom povrchu. |
pokračovanie k položke 10 | Text ďakovný s menom bude objednávateľom (ÚV SR) spresnený po ukončení súťaže. Obsahom bude ďakovný text s menom oceneného (rozdielny text pre každého zo 40 ocenených) - max. počet znakov do 140/ks |
Názov |
1.Vrátane dopravy na miesto plnenia: Úrad vlády SR, Úrad splnomocnenca vlády SR pre rómske komunity, Námestie slobody 1, Bratislava. |
2. Navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v EUR, musí byť stanovená podľa § 3 zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov ako cena maximálna vrátane DPH, vrátane všetkých nákladov, ktoré nie sú výslovne uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky, ale sú nevyhnutné na riadne plnenie predmetu zákazky. |
1.3. Dodávateľ predloží Objednávateľovi do troch pracovných dní od účinnosti zmluvy elektronicky: rozpis položiek tovaru v zložení: - názov tovaru, vrátane fotografií a podrobnej špecifikácie predmetu zákazky (uvedenie konkrétnych typov výrobkov), - druh potlače a to za účelom overenia požadovaných vlastností, - cenu jednotlivého tovaru za ks v EUR bez DPH, cena jednotlivého tovaru v požadovanom množstve bez DPH, cenu celkom v EUR bez DPH, cenu celkom v EUR s DPH. |
4. Veľkosť potlače závisí od veľkosti propagačných predmetov a bude vopred odsúhlasená Objednávateľom. |
5. Vizualizáciu umiestnenia potlače log a textov na propagačných predmetoch zašle Dodávateľ vopred elektronicky Objednávateľovi na odsúhlasenie pred samotnou realizáciou potlače, resp. predtým ako sa zadá potlač celého predmetu zákazky do výroby. |
6. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobku alebo výrobcu, Objednávateľ v takomto prípade pripustí ekvivalentné plnenie, ktoré bude spĺňať minimálne alebo vyššie požiadavky Objednávateľa. Pri ekvivalentnom plnení Dodávateľ zašle Objednávateľovi fotografiu a špecifikáciu tovaru, ktorým má zámer plniť predmet zákazky. V prípade, ak sú technické vlastnosti tovarov udávané približnou hodnotou "cca", je prípustná odchýlka ±10% z uvedeného rozmeru/objemu/hmotnosti. |
7. Dodávateľ dodá predmet zákazky do 19. mája 2023, v pracovnej dobe Objednávateľa, t. j. počas pracovných dní od 8:30 hod. do 14:30 hod.; o dátume dodania vopred e-mailom informuje kontaktnú osobu Objednávateľa. Dodávateľ pri preprave tovaru zabezpečí dostatočnú ochranu na zamedzenie jeho poškodenia, straty a/alebo znehodnotenia, vrátane použitia vhodných obalov. |
8. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou. |
9. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie. Objednávateľ je povinný pri dodávke skontrolovať predmet plnenia a v prípade dodávky iného tovaru, alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať. Objednávateľ potvrdí prevzatie predmetu zákazky svojim podpisom, prípadne pečiatkou na dodacom liste/preberacom protokole dodávateľa. |
10. Objednávateľ je povinný reklamovať vady dodaného tovaru e-mailom do 24 hodín od zistenia, okrem zjavných vád, t. j. množstva, druhu a viditeľného poškodenia, ktoré je povinný reklamovať ihneď pri prevzatí. Zjavné vady tovaru, ktoré boli reklamované pri jeho prevzatí, musia byť do vystavenia faktúry predávajúcim odstránené. |
11. Dodávateľ zabezpečí v záručnej dobe bezplatné odstránenie všetkých vád, ktoré sú predmetom záruky, výmenou za bezchybný tovar. Dodávateľ má povinnosť dodať náhradný tovar alebo chýbajúci tovar bezodkladne od okamihu uplatnenia zodpovednosti za vady. Dodávateľ poskytuje záruku v trvaní 24 mesiacov. |
12. Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré boli spôsobené zástupcami Objednávateľa – neodbornou manipuláciou, nedodržaním prevádzkových podmienok, živelnou pohromou alebo iným spôsobom, než obvyklým zaobchádzaním. |
13. Objednávateľ neposkytuje preddavok, ani zálohovú platbu. |
14. Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou je dodací list potvrdený Objednávateľom. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
15. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Ak faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, Objednávateľ ju vráti Dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry Objednávateľovi. |
16. Lehota splatnosti faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi. |
17. V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody. |
18. Práva a povinnosti neupravené uzavretou zmluvou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska a príslušnými právnymi predpismi. |
19. Zákazka je financovaná z Národného projektu "Komunitné služby v mestách a obciach s prítomnosťou marginalizovaných rómskych komunít - II. Fáza" z Európskeho sociálneho fondu a štátneho rozpočtu v rámci Operačného programu Ľudské zdroje, prioritná os 5. |
20. Kontaktná osoba: Kontaktná osoba za žiadateľa bude projektový manažér Ing. Miloš Hajdin., tel. +421 2 209 25 659, mail: milos.hajdin@vlada.gov.sk. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Námestie slobody 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.05.2023 08:30 — 19.05.2023 14:30
1,00 celok
11 914,60
9 928,83
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.04.2023 16:18
25.04.2023 13:00
25.04.2023 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.04.2023 18:05 - Vstupná ponuka | 11 913,60 | € | Cena s DPH |
24.04.2023 14:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 820,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: