• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.04.2023 13:25
  •    Predkladanie ponúk
    25.04.2023 14:21
  •    Ukončenie zákazky
    25.04.2023 15:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.04.2023 15:40

Detail zákazky Z20232975

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.04.2023 13:25
  •    Predkladanie ponúk
    25.04.2023 14:21
  •    Ukončenie zákazky
    25.04.2023 15:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.04.2023 15:40

Základné údaje

Z20232975

OF-270658

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7789312

Objednávateľ

54908469

Správny súd v Banskej Bystrici

Robotnícka 3905/6, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Kancelárske potreby pre administratívne práce.
Kancelárske potreby podľa špecifikácie, technických vlastností, balení a množstve špecifikovaných v Prílohe.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ dodá verejnému obstarávateľovi kancelárske potreby podľa špecifikácie, technických vlastností, balení a v množstve špecifikovaných v Prílohe tohto opisného formulára.
Vrátane dopravy na miesto plnenia, vyloženia a naskladnenia tovaru.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, v štandardnej kvalite a požadovaných parametroch.
Požaduje sa predložiť položkový rozpis ceny bez DPH a ceny s DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť špecifikácia plnenia predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy a až po odsúhlasení verejným obstarávateľom v lehote 7 pracovných dní dodať. Konkrétny termín dodania upresniť vopred telefonicky so zamestnancom Objednávateľa.
Tovar požadujeme dodať naraz v jednej dodávke.
Na faktúre žiadame uviesť aj jednotlivé ceny položiek bez DPH a s DPH. Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
V cene za predmet zákazky sú započítané všetky náklady Dodávateľa.
Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru, ak pri prevzatí zistí vadu, poškodenie zapríčinené prepravou alebo ak predmet zmluvy nebude zodpovedať technickej špecifikácii požadovanej objednávateľom.
Objednávateľ požaduje faktúru so splatnosťou 30 dní od dodania tovaru.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo emailom objednávateľovi.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Robotnícka 6, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

04.05.2023 09:00 — 15.05.2023 15:00

1,00 celok

8 740,67

8 740,67

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.04.2023 13:25

25.04.2023 14:21

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.04.2023 14:36

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 337
 130
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.04.2023 11:00 - Vstupná ponuka 8 740,67 € Cena s DPH
25.04.2023 12:23 - Najvýhodnejšia ponuka 8 738,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS