54908469
Správny súd v Banskej Bystrici
Robotnícka 3905/6, Banská Bystrica, 97401, SVK
32627211
Tibor Varga TSV PAPIER
Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK
Kancelárske potreby
kancelárske potreby
Tovar, Služba
|
1. Kancelárske potreby
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kancelárske potreby pre administratívne práce. |
| Kancelárske potreby podľa špecifikácie, technických vlastností, balení a množstve špecifikovaných v Prílohe. |
| Názov |
| Dodávateľ dodá verejnému obstarávateľovi kancelárske potreby podľa špecifikácie, technických vlastností, balení a v množstve špecifikovaných v Prílohe tohto opisného formulára. |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia, vyloženia a naskladnenia tovaru. |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, v štandardnej kvalite a požadovaných parametroch. |
| Požaduje sa predložiť položkový rozpis ceny bez DPH a ceny s DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
| Požaduje sa predložiť špecifikácia plnenia predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy a až po odsúhlasení verejným obstarávateľom v lehote 7 pracovných dní dodať. Konkrétny termín dodania upresniť vopred telefonicky so zamestnancom Objednávateľa. |
| Tovar požadujeme dodať naraz v jednej dodávke. |
| Na faktúre žiadame uviesť aj jednotlivé ceny položiek bez DPH a s DPH. Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. |
| Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
| V cene za predmet zákazky sú započítané všetky náklady Dodávateľa. |
| Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru, ak pri prevzatí zistí vadu, poškodenie zapríčinené prepravou alebo ak predmet zmluvy nebude zodpovedať technickej špecifikácii požadovanej objednávateľom. |
| Objednávateľ požaduje faktúru so splatnosťou 30 dní od dodania tovaru. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo emailom objednávateľovi. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Robotnícka 6, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
04.05.2023 09:00 — 15.05.2023 15:00
1,00 celok
8 740,67
8 740,67
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.04.2023 13:25
25.04.2023 14:21
25.04.2023 14:36
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 25.04.2023 11:00 - Vstupná ponuka | 8 740,67 | € | Cena s DPH |
| 25.04.2023 12:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 738,40 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: