• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.04.2023 11:25
  •    Predkladanie ponúk
    24.04.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.04.2023 13:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.04.2023 13:55

Detail zákazky Z20232962

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.04.2023 11:25
  •    Predkladanie ponúk
    24.04.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.04.2023 13:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.04.2023 13:55

Základné údaje

Z20232962

OF-270445

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7783443

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

47354232

ALINEA s.r.o.

Lučenecká cesta 921, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výstroj - lopatka poľná

poľná, lopatka

  • 35810000-5 - Individuálny výstroj
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Trojdielna skladacia poľná lopatka so závesníkom
Funkcia
Lopatka poľná skladacia slúži na plnenie výcvikových úloh PrV, výkopové práce a terénne úpravy vykonávané jednotlivcami v poľných podmienkach
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Lopatka poľná skladacia (farba kaki/olivovo zelená) ks 2 663
Dĺžka lopatky s násadou cm 53 59
Šírka listu lopatky cm 14 18
Dĺžka listu lopatky cm 20 24
Celková váha lopatky s puzdrom g 1000 1400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Použitie: Poľná lopatka v vzpriamenej polohe je zaistená aretačnou hlavicou – polohovateľným kĺbom. Používa sa na odstraňovanie zeminy. Kalená hrana listu lopatky umožňuje stínanie stromčekov a konárov.
- V zalomenej polohe sa zaisťuje maticou. Sklopená lopatka umožňuje prepravu a uskladnenie v minimálnych priestoroch. Lopatka sa vkladá do závesníka, ktorý sa upevňuje na opasok.
Zloženie: Čepeľ lopatky, porisko (rúčka) s aretačnou hlavicou – polohovateľným kĺbom a rukoväť lopatky. Čepeľ je zosilnená plocha v tvare rýľa z odolného a pevného materiálu.
Čepeľ: Skosenie ostrenej hrany umožňuje lopatku použiť ako núdzovú sekeru, pílu či na bojovú činnosť sekaním, vrhaním.
- Vyhotovenie čepele je konštrukčne navrhnuté na možnosť použitia lopatky ako rýľa – lopatky, motyky a polohy na bezpečný prenos – poloha prepravná.
Porisko lopatky: Porisko (rúčka) lopatky je na strane čepele zakončené aretačnou hlavicou – polohovateľný kĺb, ktorá slúži na fixáciu jednotlivých polôh čepele ako pracovnej, tak aj prepravnej polohy na nosenie.
- Aretačná hlavica – polohovateľný kĺb je z pevného materiálu a odolný a trvácny. Pomerné časti lopatky sú 1/3, čo zabezpečí minimálnu prepravnú veľkosť a zároveň vysokú odolnosť.
Povrchová úprava: Lopatka a jej časti sú povrchovo upravené tak aby nekorodovali a zabezpečili maximálnu dĺžku životnosti.
Prepravný obal: Odolný, oderuvzdorný s pevnými pútkami na opasok tak, aby vydržal aj neodbornú manipuláciu. Je potrebné aby sa doň vložila lopatka v prepravnej polohe a nedošlo k vnikaniu nečistôt do puzdra.
Materiál: Pre výrobu jednotlivých dielov sú použité konštrukčné ocele triedy 11 alebo ekvivalent obdobných úžitkových vlastní. List lopatky je vyrobený z ocele na hranách kalenej.
Vlastnosti použitého materiálu: Oceľ je zliatina železa s uhlíkom a legovacích prvkov (mangán, chróm, volfrám, kremík a iné), v ktorej obsah uhlíka je menší ako je jeho maximálna rozpustnosť v austenite, čo je 2,14%.
- Zliatina železa s uhlíkom a inými prvkami s obsahom uhlíka väčším ako 2,14% sa nazýva liatina. Uhlík so železom vytvára rôzne štruktúrne súčasti, napr. ferit, austenit, cementit, perlit, ledeburit.
- Konštrukčné ocele akostí /podľa STN EN 10020:2001-02 (42 0002) zaradené do triedy 10 a 11/ sú ocele uhlíkové, nelegované, s definovanými vybranými mechanickými a technologickými vlastnosťami.
- Oceľ triedy 11 sa vyznačuje predpísanou čistotou (obsah síry a fosforu). Jej vlastnosti sú dané obsahom uhlíka, ktorý neprevyšuje 0,7 % - čím je obsah vyšší, tým úmerne rastie pevnosť a tvrdosť ocele.
- Ocele s dobrou zvariteľnosťou majú obsah uhlíka menší ako 0,2 %. Pre hlboké ťahanie musí mať oceľ obsah uhlíka menší ako 0,1 %.
- Zloženie Ocele tr.11-Fe/0,07-0,75%C/0,15-0,55%Si/0,40-1,60%Mn/<0,05%P/<0,05%S alebo inej zliatiny s obdobnými úžitkovými vlastnosťami.
Povrchová úprava: Všetky nefunkčné časti poľnej lopatky sú povrchovo chránené základnou farbou kaki (olivovozelenej) s vrchným náterom.
- Všetky funkčné časti sklopnej lopatky, stykové spoje, posuvné ovládacie prvky a závitové spoje sú chránené konzervačným olejom.
Údržba: Výrobok ako celok je dodávaný v zmontovanom stave po funkčných skúškach, preto údržba výrobku spočíva v obnovení konzervačného náteru.
Označenie: Na závesníku (púzdre) vo vrchnej časti z vnútornej strany je našitá etiketa s údajmi – výrobca (resp. dodávateľ), názov výrobku, rok výroby, symbol údržby.
Farebné vyhotovenie: kaki/olivovo zelená
Puzdro s úchytmi na opasok: závesník:  farba kaki/olivovo zelená
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Výrobok musí byť nový (rok výroby 2023), doposiaľ nepoužitý tovar.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácii predmetu zmluvy. Objednávateľ požaduje do 5 pracovných dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy doložiť  podrobný technický opis ponúkaného tovaru s uvedením technických, kvalitatívnych parametrov a doklad o zdravotnej a hygienickej nezávadnosti tovaru v slovenskom alebo českom jazyku kontaktnej osobe objednávateľa.
Pokiaľ sa požiadavky na tovar uvedený v technickej špecifikácií - technické vlastnosti odvolávajú alebo poukazujú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, typ, dodávateľ môže nahradiť tovar špecifikovaný v tejto kúpnej zmluve tovarom ekvivalentným. Ekvivalentným tovarom sa pre účely tejto kúpnej zmluvy rozumie tovar s porovnateľnými alebo vyššími kvalitatívnymi parametrami, úžitkovými vlastnosťami ako je tovar špecifikovaný v tejto kúpnej zmluve za podmienky dodržania požadovaného farebného vyhotovenia tovaru.
Platba faktúrovou s dobou splatnosti 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ (kontaktná osoba objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy) poskytne podklady na obsah visačky výrobcu, ktorou je označený každý jednotlivý výrobok, t .j. poskytne predlohu, vzor pre vyhotovenie značku odberateľa a presné znenie textu informácie o tom, že výrobok je vyhotovený pre objednávateľa s uvedením označenia objednávateľa.
Objednávateľ požaduje do 7 dní predložiť dodávateľom (víťazom verejnej súťaže) vzorku tovaru na odsúhlasenie splnenia požadovaných technických parametrov. Až po odsúhlasení objednávateľom, je možné dodávateľom dodať požadovaný tovar. Odsúhlasená vzorka tovaru musí byť identická s dodaným tovarom v požadovanom objeme. Predložená vzorka dodávateľom je ponechaná objednávateľovi do doby splnenia celkovej dodávky tovaru pre porovnanie pri príjme tovaru. Celková dodávka tovaru bude znížená o 1 ks predloženej vzorky.
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy, vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy.
Objednávateľ požaduje spolu s návrhom na plnenie zmluvy dodať špecifikáciu s čestným prehlásením, že predmet spĺňa vlastnosti výrobku požadované v technických vlastnostiach tejto zmluvy.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa v mieste dodania najmenej 2 pracovné dni pred jeho dodaním.
Objednávateľ požaduje, aby tovar bol objednávateľovi dodaný / dodávaný v pracovné dni v dobe od 7,00 hod. do 13,00 hod.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať tovar a v prípade nekvalitného, poškodeného alebo neúplného tovaru tento tovar neprevziať.
Objednávateľ žiada zaslať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom) na adresu miesta plnenia zmluvy.
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi : cena bez DPH a cena s DPH.
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky.
Požaduje sa, aby faktúra bola adresovaná a doručená objednávateľovi na adresu miesta plnenia zmluvy.
Objednávateľ požaduje samostatný dodací list s cenovým rozpisom po jednotlivý položkách, ak faktúra nebude slúžiť ako dodací list.
Záručná doba na dodaný tovar je 24 mesiacov.
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním nie čiastkovo.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v zmluve (Opisnom formulári), sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktakčnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa Zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je / bude registrovaný pre DPH podľa § 7 Zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa Zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávka tovaru musí byť riadna, úplná, včasná a bez akýchkoľvek vád. prevzatie tovaru s vadami nezbavuje Dodávateľa povinnosti odstrániť vady tovaru na svoje náklady.
Uplatňovanie nárokov zo záruky, odstraňovanie vád tovaru a vykonávanie súvisiacich prác je vždy na náklady a riziko Dodávateľa.
Za závažné porušenie zmluvy je považované aj neskoré dodanie tovaru o viac než jeden deň.
Miesto dodania predmetu plnenia je pracovisko objednávateľa s osobitným kontrolovaným vstupom. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu alebo vjazdu do stráženého areálu akceptovať s tým spojené časové zdržanie.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

02.05.2023 07:00 — 31.07.2023 13:00

2 663,00 ks

167 832,91

139 860,76

Žiadam o predloženie podrobného popisu tovaru podľa technickej špecifikácie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.04.2023 11:25

24.04.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.04.2023 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 217
 137
 11
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.04.2023 13:48 - Vstupná ponuka 167 832,00 € Cena s DPH
24.04.2023 08:12 - Najvýhodnejšia ponuka 166 999,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS