• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.04.2023 13:57
  •    Predkladanie ponúk
    21.04.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.04.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.04.2023 10:50

Detail zákazky Z20232961

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.04.2023 13:57
  •    Predkladanie ponúk
    21.04.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.04.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.04.2023 10:50

Základné údaje

Z20232961

OF-270758

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7778048

Objednávateľ

166481

Generálna prokuratúra Slovenskej republiky

Štúrova 2, Bratislava , 81285, SVK

Dodávateľ

43860125

Pow-en a.s.

Prievozská 4B, Bratislava, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie pre Generálnu prokuratúru Slovenskej republiky

Elektrická energia, elektrika

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie s prevzatím zodpovednosti za odchýlku.
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie na 12 mesiacov do troch odberných miest (OM), OM č.1 -  Štúrova 2, OM č.2 - Kvetná ul. 13, OM č.3 - Senická 27 a dodávka elektrickej energie na 11 mesiacov do jedného OM, OM č.4 - Hanulova 9/A, špecifikovaných objednávateľom, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku objednávateľa vo všetkých OM.
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie formou združenej dodávky, zabezpečenie distribučných služieb a zodpovednosti za odchýlku v čase celej doby platnosti a účinnosti zmluvy, 12 mesiacov od 01.05.2023, 00:00 hod. do 30.04.2024, 24:00 hod. SEČ pre  tri OM - OM č.1 - Štúrova 2, OM č.2 - Kvetná ul. 13, OM č.3 - Senická 27. Pre OM č. 4 - Hanulova 9/A, bude dodávka elektrickej energie formou združenej dodávky, zabezpečenie distribučných služieb a zodpovednosti za odchýlku v trvaní 11mesiacov, v období od 01.06.2023, 00:00 hod. do 30.04.2024, 24:00 hod. SEČ.
Predmet zákazky – dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná spotreba spolu za OM č.1 a OM č.2 a OM č. 3 a OM č. 4 kWh 350 250
Predpokladaná spotreba na 12 mesiacov spolu za OM č.1 - Štúrova 2 kWh 206 250
Predpokladaná spotreba na 12 mesiacov spolu za OM č.2 - Kvetná ul. 13 kWh 118 900
Predpokladaná spotreba na 12 mesiacov spolu za OM č.3 - Senická 27 kWh 2 254
Predpokladaná spotreba na 11 mesiacov spolu za OM č.4 - Hanulova 9/A kWh 22 846
 2. OM č.1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
odberné miesto č.1 Štúrova 2, Bratislava
číslo OM 3105197826
EIC odberné miesto 24ZZS5197826000T
pripojenie z trafo staníc
hlavný istič 3x500A
počet fáz a ampérová hodnota ističa 3 fázy 500A
sadzba za distribúciu C2-X3
tarifa 2T
 3. OM č.2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
odberné miesto č.2 Kvetná 13, Bratislava
číslo OM 3105169181
EIC odberné miesto 24ZZS51691810004
pripojenie z trafo staníc
hlavný istič 3x125A
počet fáz a ampérová hodnota ističa 3 fázy 125A
sadzba za distribúciu C2-X3
tarifa 1T
 4. OM č.3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
odberné miesto č.3 Senická 27, Bratislava
číslo OM 3106074751
EIC odberné miesto 24ZZS6074751000A
pripojenie z trafo staníc
hlavný istič 3x25A
počet fáz a ampérová hodnota ističa 3 fázy 25A
sadzba za distribúciu C2-X3
tarifa 2T
 5. OM č.4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
odberné miesto č.4 Hanulova 9/A, Bratislava
číslo OM 4600196062
EIC odberné miesto 24ZZS60225250009
pripojenie z trafo staníc
hlavný istič 3x160A
počet fáz a ampérová hodnota ističa 3 fázy 160A
sadzba za distribúciu C2-X3
tarifa 1T
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predpokladaná spotreba bola napočítaná zo skutočne odobratého množstva v roku 2022.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú – 12 mesiacov od 01.05.2023, 00:00 hod. do 30.04.2024, 24:00 hod SEČ. Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do OM odberateľa, vrátane distribúcie, prevzatí a zodpovednosti za odchýlku aj kvalitu elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržanie platných právnych predpisov.
Cena musí zahŕňať cenu za dodávku elektriny, cenu za distribučné služby a to za prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky
a príslušných cenových rozhodnutí Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ďalej len „ÚRSO“) platných v čase predloženia ponuky, daň v zmysle zákona č. 609/2007 Z. z. o spotrebnej dani z elektriny, uhlia a zemného plynu a o zmene a doplnení zákona č. 98/2004 Z. z. o spotrebnej dani z minerálneho oleja v znení neskorších predpisov a náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby (Zmluva o zúčtovaní odchýlok).
Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade plného neodobratia ako i prekročenia predpokladaného zmluvného množstva objednanej elektriny. V prípade zrušenia niektorého zo špecifikovaných odberných miest, resp. nenaplnenia uvedeného množstva odberu elektriny na niektorom zo špecifikovaných odberných miest nebude zo strany dodávateľa uplatňovaná sankcia voči odberateľovi.
Cena musí obsahovať všetky náklady dodávateľa: cenu za predpokladané množstvo odoberanej elektrickej energie pre tri OM - OM č.1, OM č.2 a OM č.3 za 12 mesiacov a jedno OM - OM č.4 za 11 mesiacov, cenu za poskytnutie distribučných služieb v cenách príslušného PDS, cenu za systémové služby a platby za prevádzkovanie systému, schválené pre obdobie dodávky URSO, cenu za náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku, odvod do Národného jadrového fondu, určený osobitným predpisom a spotrebnú daň.
Deň skončenia dodávky 30.04.2024, 24:00 SEČ
Lehota a miesto realizácie predmetu zákazky: Od 01.05.2023, 00:00 hod. do 30.04.2024, 24:00 hod. SEČ, Generálna prokuratúra SR ul. Štúrova 2, Kvetná 13, Senická 27 Bratislava.  Od 01.06.2023, 00:00 hod. do 30.04.2024, 24:00 hod. SEČ, Generálna prokuratúra SR ul. Hanulova 9/A.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
Nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na výpoveď zmluvy. Ak dôjde k výpovedi zmluvy podľa tejto podmienky dodávateľ si nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy výpoveďou žiadne sankcie.
Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade plného neodobratia ako i prekročenia predpokladaného zmluvného množstva objednanej elektriny. V prípade zrušenia niektorého zo špecifikovaných odberných miest, resp. nenaplnenia uvedeného množstva odberu elektriny na niektorom zo špecifikovaných odberných miest nebude zo strany dodávateľa uplatňovaná sankcia voči odberateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť odberateľovi prístup do príslušnej distribučnej sústavy.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť distribúciu el. energie v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy, systémové služby a ostatné služby s použitím sústavy a s distribúciou a prenosom el. energie od príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy.
Nový dodávateľ zabezpečí na svoje vlastné náklady všetky právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení špecifikovaných OM v distribučnej sieti.
Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými objednávateľom požadovanými dokladmi, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné a technické predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky.
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE -DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky najneskôr do 10 dní od uzatvorenia zmluvy s objednávateľom na adresu objednávateľa, prípadne emailom:
-Dodávateľom vystavený a potvrdený list s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: - meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, telefónne číslo kontaktnej osoby, e-mail kontaktnej osoby,
-Vyplnenú a dodávateľom podpísanú prílohu "Kalkulácia celkovej ceny" s uvedením aj aktuálnej ceny za distribučné služby, ktorá bude záväzná.
Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie bola v súlade s aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky.
Ak dôjde k výpovedi zmluvy, dodávateľ nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy výpoveďou žiadne sankcie.
V prípade neschopnosti plnenia záväzkov niektorej strany bude výpovedná lehota 2 mesiace a začne plynúť 1. dňom nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede.
Dodávateľ preberá zodpovednosť za odchýlku odberateľa v plnom rozsahu.
Zákaznícky portál so zabezpečeným prístupom, ktorý poskytne elektronickú službu s možnosťou sledovania úhrady faktúr v reálnom čase z dôvodu kontroly uhradených záväzkov a elektronickú službu poskytujúcu grafické a dátové porovnanie spotreby z dôvodu možnosti porovnávania spotrieb.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štúrova 2, Kvetná 13, Senická 27, Hanulova 9/A, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

01.05.2023 00:00 — 30.04.2024 00:00

1,00 ako celok podľa opisného formuláru

165 000,00

137 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.04.2023 13:57

21.04.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.04.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 176
 5
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.04.2023 08:21 - Vstupná ponuka 164 224,80 € Cena s DPH
21.04.2023 09:16 - Najvýhodnejšia ponuka 163 503,23 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS