• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.04.2023 10:58
  •    Predkladanie ponúk
    20.04.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.04.2023 11:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.04.2023 11:15

Detail zákazky Z20232957

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.04.2023 10:58
  •    Predkladanie ponúk
    20.04.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.04.2023 11:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.04.2023 11:15

Základné údaje

Z20232957

OF-270774

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7772665

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36698121

PRAMAKO, s.r.o.

Podháj 67, Banská Bystrica, 97405, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pranie, chemické čistenie a žehlenie bielizne a textilu, jeho odvoz a dovoz podľa požiadaviek objednávateľa

pranie a chemické čistenie, žehlenie, bielizeň, textil

  • 98310000-9 - Pranie a chemické čistenie
  • 98315000-4 - Žehlenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pranie, chemické čistenie a žehlenie bielizne a textilu, jeho odvoz a dovoz podľa požiadaviek objednávateľa
Funkcia
Pranie a chemické čistenie bielizne a súčiastok výstroja (ďalej len "materiál")
Predmetom zákazky je pranie, chemické čistenie, sušenie, žehlenie, mangľovanie, skladovanie, dopravu, viazanie, triedenie spojené s touto službou v zmluvnom období.
Konečná cena vypraného a vyčisteného materiálu musí zahŕňať cenu za dovoz a odvoz materiálu, vlastné čistenie, sušenie, skladovanie, viazanie a triedenie podľa jednotlivých druhov materiálu.
Dodávateľom zabezpečiť riadne dodržiavanie technologických postupov prania a chemického čistenia, vrátane triedenia podľa stupňa znečistenia a dôsledného žehlenia, ktoré zaručia dôkladné vyčistenie materiálu bez jeho poškodenia.
Dodávateľ je povinný dodržiavať ošetrovacie symboly na materiáloch, dbať na zodpovedný prístup pri manipulácii s materiálmi počas ich prania a chemického čistenia, dbať na kompletnosť a úplnosť materiálov.
Piktogramy označujúce údržbu sa z materiálu neodstraňujú. Piktogramy sú uvedené v STNENISO 3758 – Textílie.
Pri čistení materiálov vyžadujúcich špeciálnu údržbu je potrebné vykonať súčinnosť medzi dodávateľom a objednávateľom v otázkach technologických postupov a poučenia manipulácie s jednotlivými materiálmi.
Poškodené materiály dodávateľ vytriedi.
Vypraný a vyčistený materiál dodávateľ zabezpečí proti prašnosti ich zabalením do PVC sáčkov alebo vriec.
Dodávateľ zabezpečí dovoz vypraného a vyčisteného materiálu objednávateľom.
Materiál po vypraní a vyčistení sa odovzdáva osobne objednávateľovi.
Odovzdanie materiálu objednávateľ potvrdí na dvoch výtlačkoch dodacieho listu dodávateľovi.
Slovenské technické normy, ktoré majú väzbu pre pranie a chemické čistenie: STNENISO 3758; STNENISO 105-C06; STNENISO 105-C07; STNENISO 105-C08; STNENISO 105-C09; STNENISO 105-C09:2004/A1; STNENISO 105-C10; STNENISO 105-C12; STNENISO 105-C12:2006/ OpravaAC; STNENISO 105-D01; STNENISO 105-D02; STNENISO 105-E01; STNENISO 105-E07; STNENISO 105-E08; STNENISO 105-E09; STNENISO 105-E11; STNENISO 105-E12; STNENISO 105-X11; STNENISO 15797; STNENISO 3175-1; STNENISO 3175-2; STNENISO 3175-3; STNENISO 3175-4 a STNEN 12241
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Povlak na prikrývku ks 90
Povlak na vankúš ks 90
Plachta biela ks 90
Plachta farebná ks 35
Uterák biely ks 100
Utierka ks 50
Uterák froté ks 30
Osuška froté ks 5
Obrus biely ks 10
Obrus farebný ks 1
Prikrývka na kreslo, gauč ks 2
Vankúš rôzny ks 1
Paplón ks 1
Prikrývka vlnená ks 1
Maskáčové nohavice ks 25
Maskáčová blúza ks 25
Čiapka ks 20
Tričko farebné ks 50
Spací vak ks 20
Hygienická vložka do spacieho vaku ks 10
Tepelná vložka do spacieho vaku ks 10
Pyžamo ks 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje odoberať znečistený materiál na pranie a chemické čistenie v mieste plnenia - Vlkanová osobne alebo splnomocnenou osobou, vlastným dopravným prostriedkom u objednávateľa.
Prevzatie materiálu bude vykonané do 5 pracovných dní od doručenia objednávky vystavenej objednávateľom. Objednávky budú doručené dodávateľovi elektronicky a následne poštou.
Prevzatie materiálu bude vykonané na základe dodacieho listu a spracovanej objednávky vystavenej objednávateľom a to vo dvoch výtlačkoch pre objednávateľa a v jednom výtlačku pre dodávateľa.
Objednávateľ pri každom odovzdávaní znečisteného materiálu spíše na výdajku-prevodku názov organizácie, presný druh a počet materiálu, dátum odovzdania materiálu, lehotu dodania materiálu, ktorú podpíšu zodpovedné osoby za obe zmluvné strany. Pri dovoze čistého materiálu do jednotlivých miest plnenia objednávateľa, vystaví dodávateľ dodací list, v dvoch výtlačkoch, s presným množstvom z každého materiálu, ktorý pri prevzatí materiálu potvrdí svojím odpisom.
V prípade bežného poskytnutia služby, dodávateľ zrealizuje vyčistenie a vrátenie materiálu najneskôr do 2 týždňov od odberu znečisteného materiálu (t.j. 10 pracovných dní).
Dodanie materiálu vykoná dodávateľ vlastnými prostriedkami, pričom sa požaduje balenie materiálu po 10 ks zviazané podľa druhu (povlak na prikrývku, povlak na vankúš, plachta...) alebo podľa požiadaviek objednávateľa.
Prevzatie materiálu bude vykonané poverenými zástupcami objednávateľa uvedenými v zmluve o poskytovaní služieb a potvrdené uvedenou osobou na dodacom liste.
V prípade riešenia mimoriadnych úloh je objednávateľ oprávnený objednať u dodávateľa na základe dohovoru (objednávky) „mimoriadne“ poskytnutie služby. Dodávateľ sa zaväzuje, že vyčistenie tohto materiálu vykoná v tomto prípade v lehote najneskôr do 48 hodín od odberu znečisteného materiálu, a to vrátane dní pracovného voľna (pokoja) a bez uplatnenia expresnej prirážky.
Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehotách: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiále.
Za vady služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie materiálu spôsobené dodávateľom (vrátane prípravkov a tech. zariadenia použitých pri praní a čistení), c) rozdiel v počte kusov, párov, súprav, m2 uvedených v akceptovanej objednávke a dodaných podľa dodacieho listu, d) rozdiel v počte komponentov tvoriacich súpravu.
Voľbu nároku z vád uvedie dodávateľ v reklamácii alebo oznámi písomne bez zbytočného odkladu po jej odoslaní. Dodávateľ je povinný vybaviť riadne uplatnenú reklamáciu (vrátane odstránenia vád) najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia reklamácie.
Dodávateľ nemôže poveriť plnením predmetu zmluvy inú osobu.
Dodávateľ sa zaväzuje, že praním a chemickým čistením nespôsobí neprimerané zmeny vlastností a farebnosti materiálu vzhľadom na dobu jeho životnosti.
Postupné plnenie zmluvy podľa potrieb objednávateľa s následnou fakturáciou.
V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody si objednávateľ vyhradzuje právo odobrať niektoré služby vo väčšom a iné v menšom rozsahu než ako je definované v týchto podkladoch. Rozsah odobratej služby bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny.
Dodávateľ musí zabezpečiť prepravné kontajnery.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Cena diela je splatná na základe faktúry dodávateľa, ktorej splatnosť nesmie byť kratšia ako 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Faktúra musí mať náležitosti daňového dokladu a musí byť vystavená prehľadne.
Faktúru vystavuje dodávateľ vždy ku konkrétnej objednávke v lehote 5 dní od realizácie posledného výkonu objednávky v príslušnom mesiaci.
Ako prílohu faktúry dodávateľ priloží: kópiu objednávky objednávateľa so zoznamom položiek na poskytnutie služby, na základe, ktorej je fakturácia realizovaná; podpísaný doklad (obsahový list, dodací list, preberací zápis) so zoznamom položiek, ktorých sa týka poskytnutá služba.
Prílohy k faktúre musia byť opatrené pečiatkou dodávateľa a podpisom zodpovednej osoby dodávateľa.
Každá zmluvná strana je povinná určiť kontaktnú osobu, ktoré bude oprávnená a povinná zabezpečiť plnenie tejto zmluvy; táto osoba nie je oprávnená meniť alebo dopĺňať túto zmluvu za dodávateľa alebo objednávateľa.
Cena musí obsahovať všetky náklady na pranie a chemické čistenie vrátane dopravy z a do objektu, bezplatné vypožičanie prepravných kontajnerov.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú uvedenú v zmluvných podmienkach, prípadne do vyčerpania sumy; a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Dodávateľ doručí kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody rozpis jednotkových cien všetkých položiek s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre)

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

VÚ 2025, Badín, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

24.04.2023 07:00 — 01.12.2023 15:00

1,00 Podľa technickej špecifikácie

749,98

681,80

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.04.2023 10:58

20.04.2023 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 196
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.04.2023 14:33 - Vstupná ponuka 749,98 € Cena s DPH
20.04.2023 10:50 - Najvýhodnejšia ponuka 740,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS