00738255
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Chorvátska 5, Bratislava, 81229, SVK
31368093
BAYERN CENTER s.r.o.
Bajkalská 717/29, Bratislava, 82105, SVK
Poskytovanie servisných služieb – osobné a úžitkové motorové vozidlá
servis, oprava, údržba, osobné motorové vozidlo, úžitkové motorové vozidlo
Služba, Tovar
1. Poskytovanie servisných služieb – osobné a úžitkové motorové vozidlá
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom plnenia tejto zákazky je poskytovanie služieb, a to vykonávanie záručného a pozáručného servisu, opravárenskej činnosti, údržby, prehliadok a kontrol vozidiel zo strany dodávateľa v prospech obstarávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade mimoriadnych bezpečnostných akcií obstarávateľa, poskytne na požiadanie súčinnosť pre zabezpečenie mobility vozového parku aj nad rámec pracovnej doby, v týchto oblastiach svojej činnosti: |
- Diagnostika poruchy vozidla, servis, údržba a oprava motorových vozidiel, zabezpečenie úpravy motorových vozidiel podľa schválenej technickej dokumentácie, servisné prehliadky a technické prehliadky motorových vozidiel, predaj náhradných dielov a príslušenstva, pneumatík, olejov, mazadiel, prevádzkových kvapalín, akumulátorov a ostatných automobilových materiálov, oprava motorových vozidiel po dopravnej nehode, škodovej udalosti a ich poškodení vrátane karosárskych a lakovníckych prác, pneuservis motorových vozidiel, servis, údržbu, čistenie a bežná oprava klimatizácie motorových vozidiel, |
- ekologická likvidácia nebezpečného odpadu, ktoré vznikli pri oprave motorového vozidla (akumulátor, pneumatiky, opotrebované oleje a mazivá, opotrebené súčiastky zo skla, plastov a kovov). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
predpokladaný počet normohodín | NH | 740 | ||
Dodávka náhradných dielov vo fixnej cene | eur bez DPH | 37000 | ||
zľava z ceny náhradných dielov | % | 10 | ||
miesto plnenia predmetu zákazky - vzdialenosť od sídla objednávateľa | km | 25 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Seat Alhambra | rok výroby 2004, objem motora 1896 diesel |
Peugeot 308 SW | rok výroby 2021, objem motora 1499 diesel |
Seat Inca | rok výroby 2000, objem motora 1390 benzín |
Škoda Fábia | rok výroby 2012, objem motora 1197 benzín |
Seat Cordoba | rok výroby 2004, 2x , objem motora 1390 benzín |
Fiat Ducato | rok výroby 2023, objem motora 2184 diesel |
Mitsubishi L200 | rok výroby 1999, objem motora 2477 diesel |
Volkswagen Caravelle | rok výroby 2020, objem motora 1968 diesel |
Peugeot Boxer | rok výroby 2012, 3x, objem motora 2198 diesel |
Peugeot Boxer N1 | rok výroby 2017, objem motora 1997 diesel |
Škoda Octavia | rok výroby 2016, objem motora 1598 diesel |
Fiat Ducato | rok výroby 2012, objem motora 2287 diesel |
Mercedes Vito | rok výroby 1999, objem motora 2151 diesel |
Prívesný vozík | rok výroby 2008, max. prípustná hmotnosť 750kg ( preprava psov ) |
+ iné "osobné vozidlá" v správe (nadobudnuté/vyradené do/zo správy počas trvania zmluvy) |
Názov |
Predmet zmluvy |
Predmetom zmluvy je poskytovanie služieb, a to vykonávanie záručného a pozáručného servisu, opravárenskej činnosti, údržby, prehliadok a kontrol vozidiel zo strany zhotoviteľa v prospech objednávateľa. Zhotoviteľ sa zaväzuje, že v prípade mimoriadnych bezpečnostných akcií objednávateľa, poskytne na požiadanie súčinnosť pre zabezpečenie mobility vozového parku aj nad rámec pracovnej doby. |
- Zhotoviteľ objednávateľovi poskytuje služby podľa predmetu svojej činnosti, najmä v týchto oblastiach svojej činnosti: a) Diagnostika poruchy vozidla, b) servis, údržba a oprava motorových vozidiel, c) zabezpečenie úpravy motorových vozidiel podľa schválenej technickej dokumentácie, d) servisné prehliadky a technické prehliadky motorových vozidiel, |
e) predaj náhradných dielov a príslušenstva, pneumatík, olejov, mazadiel, prevádzkových kvapalín, akumulátorov a ostatných automobilových materiálov, f) oprava motorových vozidiel po dopravnej nehode, škodovej udalosti a ich poškodení vrátane karosárskych a lakovníckych prác, g) pneuservis motorových vozidiel, h) servis, údržbu, čistenie a bežná oprava klimatizácie motorových vozidiel, i) ekologická likvidácia nebezpečného odpadu, ktoré vznikli pri oprave motorového vozidla (akumulátor, pneumatiky, opotrebované oleje a mazivá, opotrebené súčiastky zo skla, plastov a kovov). |
- Vyžaduje sa certifikát kvality servisných služieb podľa normy EN ISO 9001:2015 a tiež certifikát systému environmentálneho manažérstva podľa STN EN ISO 14001:2015. |
A) Odovzdanie motorového vozidla pred poskytnutím služby |
- Zástupca objednávateľa dohodne telefonicky alebo e-mailom so zástupcom zhotoviteľa (ďalej len ,,prijímacím technikom“) vopred termín poskytnutia služby. Termín poskytnutia služby bude stanovený prijímacím technikom podľa predpokladaného rozsahu opravy, či údržby motorového vozidla a kapacitných možností zhotoviteľa. |
- Písomnú objednávku schválenú oprávneným zástupcom objednávateľa, ktorý je oprávnený odsúhlasiť objednávku a servisnú knižku motorového vozidla, odovzdá zástupca objednávateľa prijímaciemu technikovi, ktorý mu potvrdí ich prevzatie na druhopise objednávky. Písomná objednávka obsahuje: |
a) identifikačné údaje objednávateľa a zhotoviteľa, b) číslo objednávky a dátum jej vystavenia, c) identifikačné údaje motorového vozidla a to: evidenčné číslo (EČV) motorového vozidla, počet najazdených km, definíciu poruchy alebo poškodenia, popis ako a kedy sa porucha prejavuje, prípadne požadovaný druh servisnej prehliadky, d) odhadovanú celkovú cenu služby, e) schvaľovaciu podpisovú doložku povereného pracovníka objednávateľa, f) meno, priezvisko a telefonicky príp. e-mailový kontakt na zástupcu objednávateľa. |
- Prijímací technik následne vykoná za prítomnosti zástupcu objednávateľa obhliadku motorového vozidla (ďalej len ,,obhliadka″), prípadne, ak je potrebné vykoná sa skúšobná jazda za účelom zadefinovania poruchy a do zákazkového listu zapíše tiež výbavu a príslušenstvo, prípadne poškodenie motorového vozidla alebo jeho znečistenie. Rozsah obhliadky je definovaný v Čl. II. bode 5 zmluvy. Zákazkový list podpíše preberajúci prijímací technik a zástupca objednávateľa. Jeden výtlačok zákazkového listu obdrží zástupca objednávateľa, druhý ostáva zhotoviteľovi. |
Zákazkový list obsahuje:a) identifikačné údaje objednávateľa,b) EČV,c) VIN číslo, prípadne číslo rámu motorového vozidla,d) počet najazdených kilometrov,e) stav pohonných hmôt pri prevzatí motorového vozidla,f) požadovaný rozsah služby, vrátane požiadavky na umytie motorového vozidla, ak sa bude táto služba vyžadovať,g) súhlas zástupcu objednávateľa s vykonaním skúšobnej jazdy,h) meno, priezvisko, telefonický, fax/e-mail. kontakt prijímacieho technika, ktorý bude motorové vozidlo preberať od zástupcu objednávateľa,i) odhadovanú celkovú cenu služby, j) predpokladaný termín ukončenia zákazky. |
- Podpisom zákazkového listu obidvoma zmluvnými stranami, preberá zhotoviteľ v plnom rozsahu zodpovednosť za škodu na prevzatom motorovom vozidle a odovzdanie a prevzatie motorového vozidla pred poskytnutím služby sa považuje za ukončené. |
- Obhliadkou sa rozumie: a) kontrola zbiehavosti prednej a zadnej nápravy, b) kontrola účinnosti a súmernosti bŕzd (na brzdovej stolici), c) kontrola účinnosti tlmičov pruženia a prípadný únik kvapaliny z nich, d) kontrola uloženia tlmičov, čapov a stabilizátorov podvozku, e) kontrola ostatných pružných uložení (silentblokov motora, výfuku), f) kontrola výfukovej sústavy, g) kontrola tesnosti motora a prevodovky, prípadne aj diferenciálov, h) vonkajšia kontrola poškodení laku, reflexných označení, polepov a plastových častí vybavenia motorového vozidla. |
B) Poskytnutie služby |
- Zhotoviteľ poskytuje službu podľa objednávky, ktorej rozsah bude špecifikovaný v zákazkovom liste. Akékoľvek služby naviac, ktoré neboli ani po obhliadke dodatočne písomne odsúhlasené povereným zástupcom objednávateľa, uvedeným v písomnej objednávke, zhotoviteľ nevykoná. |
- Zhotoviteľ poskytne služby v súlade s technickou dokumentáciou a príslušnými technickými normami. Pri oprave je povinný vykonávať práce kvalitne, účelne a hospodárne, v rozsahu a lehote uvedenej v zákazkovom liste. |
- Ak zhotoviteľ pri poskytovaní služby zistí poškodenie, opotrebovanie iných dielov a súčastí motorového vozidla, ktoré nie sú predmetom písomnej objednávky, prerokuje takého rozšírenie opravy/zmenu odhadu ceny/dodacej doby so zástupcom objednávateľa, ktorý takého rozšírenie schváli alebo odmietne. Odstránenie takej poruchy nad rozsah uvedený v písomnej objednávke, neodstránením ktorej motorové vozidlo nie je spôsobilé prevádzky na cestných komunikáciách, bude zhotoviteľom vykonané po tlf.oznámení zástupcovi objednávateľa. Zástupca objednávateľa rozšírenie opravy dodatočne písomne potvrdí. |
Zmenu objednávky je prijímací technik povinný so zástupca objednávateľa dohodnúť verbálne (o čom zhotoviteľ urobí písomný záznam do zákazkového listu); pri písomnej forme zmeny objednávky je táto prílohou zákazkového listu. Dodacia lehota sa v tomto prípade predlžuje o čas, kedy sa objednávateľ rozhoduje o rozšírení opravy. V prípade rozšírenia opravy, ktorá je poistnou udalosťou (po dopravnej nehode, škodovej udalosti a pod.) zhotoviteľ zabezpečí do obhliadku motorového vozidla pracovníkom poisťovne. |
- V ojedinelých prípadoch, (pri uplatnení reklamácie, alebo ak je v motorovom vozidle špeciálne zariadenie),zhotoviteľ umožní zástupcovi objednávateľa,byť prítomným pri odstraňovaní reklamovaných vád alebo pri oprave motorového vozidla so špeciálnym zariadením poskytnúť mu patričnú súčinnosť.Počas výkonu prác na motorovom vozidle a počas pobytu v servisných priestoroch zhotoviteľa, je zástupca objednávateľa povinný sa riadiť pokynmi zhotoviteľa.V ostatných prípadoch nemôže požadovať prítomnosť v servisných priestoroch zhotoviteľa-prístup do servisných priestorov zhotoviteľa mu nebude umožnený. |
- Asistenčné služby budú poskytované zákazníkovi v prípade, ak je vozidlo nepojazdné alebo nespôsobilé na prevádzku na pozemných komunikáciách podľa príslušných predpisov. Asistenčná centrála zaistí opravu Vozidla - do max. 120 minút od prevzatia požiadavky - s cieľom vozidlo opraviť na mieste v týchto mestách SR – Bratislava, Nitra, Trenčín, Žilina, Prešov, Košice. |
- V prípade, keď nie je možné vozidlo opraviť na mieste udalosti, bude zaistený odťah vozidla do najbližšieho servisu dodávateľa, príp. úschova vozidla do doby prevzatia vozidla autoservisom v prípade, že je cieľový autoservis alebo dielňa v dobe udalosti zatvorené. Zodpovednou osobou pre prevzatie požiadavky je dispečer servisu dodávateľa, email:, - 24 hod. denne. |
C) Prevzatie motorového vozidla po poskytnutí služby |
- Po poskytnutí požadovanej služby na motorovom vozidle zhotoviteľ bezodkladne vyzve telefonicky, faxom alebo e-mailom zástupcu objednávateľa k prevzatiu motorového vozidla. Zástupca objednávateľa je povinný prevziať motorové vozidlo najneskôr do piatich pracovných dní po doručení výzvy na jeho prevzatie. |
- Motorové vozidlo odovzdá zhotoviteľ zástupcovi objednávateľa, ktorý sa preukáže zákazkovým listom. Prijímací technik na základe zákazkového listu oboznámi zástupcu objednávateľa s rozsahom prác vykonaných na motorovom vozidle, vrátane vymenených dielov, mazív a náplní. Prijímací technik v prípade potreby upozorní zástupcu objednávateľa na ďalšie poruchy motorového vozidla, ktoré neboli predmetom objednávky. |
Súčasne mu odovzdá originály dokladov, ktoré sú výsledkom výkonov a sú predpísané zákonom č. 8/2009 Z. z. o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov alebo iným všeobecne záväzným právnym predpisom. |
- Zástupca objednávateľa preskúša funkčnosť a podľa technických možností overí výmenu náhradných dielov motorového vozidla a podľa zákazkového listu vykoná aj kontrolu kompletnosti výbavy a príslušenstva motorového vozidla. V prípade, že zástupca objednávateľa zistí nesúlad podľa zákazkového listu výbavy alebo príslušenstva medzi odovzdaním a prevzatím motorového vozidla, túto skutočnosť bezodkladne reklamuje u zhotoviteľa. |
- Zástupca objednávateľa má právo na skúšobnú jazdu za účasti prijímacieho technika ešte pred prevzatím motorového vozidla po poskytnutí služby. |
- Odovzdanie a prevzatie motorového vozidla po poskytnutí služby podpíše prijímací technik a zástupca objednávateľa na zákazkovom liste. Podpísaním zákazkového listu obidvoma zmluvnými stranami preberá zodpovednosť za motorové vozidlo zástupca objednávateľa a odovzdanie a prevzatie motorového vozidla po poskytnutí služby sa považuje za ukončené. |
Cena a platobné podmienky |
- Cena za poskytnutie služieb je dohodnutá zmluvnými stranami a tvorí prílohu č. 1 zmluvy. Cena je stanovená bez DPH, s DPH a so zľavou. V prípade opravy motorového vozidla po dopravnej nehode alebo škodovej udalosti na základe zápisu o poškodení motorového vozidla danej poisťovacej spoločnosti alebo po inom poškodení bez zápisu o poškodení motorového vozidla, spravidla na základe fotodokumentácie, sa cena normohodiny určuje podľa zmluvy zhotoviteľa s danou poisťovacou spoločnosťou. |
- Časový rozsah vykonaných prác bude zhotoviteľom fakturovaný objednávateľovi v zmysle všeobecne záväzných predpisov spotreby práce vydaných príslušným importérom motorového vozidla, alebo všeobecne uznávaných noriem spotreby práce. |
- Zmluvné strany sa dohodli, že cenu za poskytnutie služieb zhotoviteľ vyúčtuje objednávateľovi faktúrou. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Zhotoviteľ bude vystavovať ku každej objednávke faktúru (nie je povolené vystavovanie súhrnných faktúr). |
- Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade s § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Ku každej faktúre musí byť priložená písomná objednávka, obojstranne podpísaný zákazkový list, zvlášť uvedený rozpis položiek za vykonané práce a zvlášť uvedený rozpis položiek za materiál a náhradné diely, inak je objednávateľ oprávnený faktúru v lehote splatnosti zhotoviteľovi vrátiť. |
- V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti v súlade so zmluvou a podľa príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov objednávateľ má právo faktúru vrátiť zhotoviteľovi s požiadavkou na jej opravu alebo doplnenie, v opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo pozastaviť plnenie predmetu zmluvy. V prípade vrátenia faktúry objednávateľom, začína plynúť nová lehota na jej splatnosť odo dňa doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania fakturovanej sumy z účtu objednávateľa v prospech účtu zhotoviteľa. |
- Faktúra sa zasiela doporučenou zásielkou, kuriérnou poštou alebo osobným doručením na adresu objednávateľa. |
- Zhotoviteľ je oprávnený fakturovať len skutočne vykonané práce, služby a skutočne použité náhradné diely, náplne a materiál. |
Zmluvné sankcie |
- Ak zhotoviteľ nedodrží dohodnutý termín ukončenia zákazky, objednávateľ je oprávnený vystaviť faktúru na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,5 % z celkovej ceny služby za každý, aj začatý kalendárny deň omeškania. |
- Ak zhotoviteľ neodstráni oprávnené reklamované vady vykonanej práce v dohodnutej lehote, je objednávateľ oprávnený vystaviť faktúru na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 500,- €, a to aj za každých začatých 7 kalendárnych dní. Ustanovenie sa nevzťahuje na garančné opravy, ktorých realizácia je riadená importérom motorového vozidla. |
- Ak bude objednávateľ v omeškaní so zaplatením doručenej faktúry zhotoviteľa, je zhotoviteľ oprávnený vystaviť faktúru na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,5 % z dlžnej sumy za každý aj začatý kalendárny deň omeškania. |
Záručná doba a reklamačné konanie |
- Zhotoviteľ poskytne objednávateľovi na vykonanú opravu motorového vozidla šesťmesačnú záručnú lehotu. Na dodané náhradné diely a materiál poskytuje zhotoviteľ dvanásťmesačnú záručnú lehotu. Zástupca objednávateľa je oprávnený reklamovať nesúlad medzi odovzdaným a prevzatým motorovým vozidlom (Čl. II. písm. c), bod 3 zmluvy). Právo takejto reklamácie zaniká, keď je motorové vozidlo zástupcom objednávateľa prevzaté od zhotoviteľa (Čl. II písm. c) bod 5 zmluvy). Zhotoviteľ je povinný bezodkladne odstrániť nesúlad. |
- V prípade, že zhotoviteľ nemôže odstrániť nesúlad ihneď, je povinný spísať so zástupcom objednávateľa písomný záznam o reklamácii, v ktorom sa uvedie obsah reklamácie, dohodnutý spôsob jej riešenia ako aj lehotu do ktorej zhotoviteľ tento nesúlad odstráni. |
- Reklamačné konanie medzi zmluvnými stranami nastáva i v prípadoch, ak objednávateľ zistí v rámci plynutia záručnej doby poruchy motorového vozidla, ktoré bolo zhotoviteľom opravované, súvisiace s predmetom poskytnutej služby (opravy). Pri zistenej poruche objednávateľom na vykonanej oprave, resp. servisnej službe motorového vozidla, objednávateľ bezodkladne písomne oznámi vadu vykonanej opravy zhotoviteľovi a motorové vozidlo bezodkladne pristaví zhotoviteľovi na preverenie zistenej poruchy motorového vozidla. |
- V prípade reklamácie zhotoviteľ bezodkladne motorové vozidlo prevezme od objednávateľa a urýchlene zabezpečí jeho bezplatnú opravu v rámci reklamačného konania. Zmluvné strany dohodnú čas, v ktorom sa v záručnej dobe vykoná oprava vyskytnutej poruchy na motorovom vozidle. Oprava zistenej poruchy môže trvať najviac 30 dní v prípade, že ide o poruchu, ktorá je spôsobená náhradným dielom použitým pri oprave motorového vozidla, v opačnom prípade sa oprava vykonáva bezodkladne. |
- Počas reklamačného konania oprávnenej reklamácie neplynie záručná doba na opravovanom motorovom vozidle. |
Spoločné a záverečné ustanovenia |
- Zmluvu možno ukončiť: a) písomnou výpoveďou jednej zo zmluvných strán bez uvedenia dôvodu, b) v ostatných prípadoch podľa ustanovení Obchodného zákonníka. |
- Pri výpovedi danej podľa Čl. VI. bodu 3 písm. a) zmluvy je výpovedná lehota dva mesiace. Výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. Odstúpenie od zmluvy sa považuje za doručené aj okamihom, keď adresát odmietol písomnosť prevziať. |
- Zmluvu možno meniť a dopĺňať iba formou písomných dodatkov po dohode zmluvných strán, ktoré budú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy. |
- Ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, právne vzťahy z nej vyplývajúce sa riadia Obchodným zákonníkom a všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
- Pri plnení podľa zmluvy môže dochádzať k poskytovaniu a spracúvaniu osobných údajov medzi zmluvnými stranami napr. o svojich zamestnancoch, kontaktných osobách (alebo osobách vo výkone väzby alebo trestu odňatia slobody). Zmluvné strany vzájomne prehlasujú, že každá z nich bude pri spracúvaní osobných údajov zabezpečovať súlad s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi ako samostatný prevádzkovateľ. |
- A to nie len vrátane zabezpečenia zákonnosti spracúvania osobných údajov spoľahnutím sa na vhodný právny základ spracúvania, dostatočného informovania dotknutých osôb o danom spracúvaní, ak je to podľa daných predpisov potrebné a zabezpečením primeranej úrovne bezpečnosti osobných údajov. Z tohto dôvodu medzi zmluvnými stranami nie je uzatvorená zmluva podľa čl. 28 GDPR. |
- Zmluvné strany zhodne vyhlasujú, že si zmluvu prečítali, jej obsahu porozumeli a ich prejavy vôle sú slobodné, vážne, zrozumiteľné a určité, čo potvrdzujú svojimi podpismi. |
Chorvátska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
20.06.2023 08:00 — 30.06.2027 18:00
1,00 celok
60 000,00
48 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.04.2023 10:49
20.04.2023 11:00
20.04.2023 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.04.2023 10:57 - Vstupná ponuka | 60 000,00 | € | Cena s DPH |
17.04.2023 11:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 59 970,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: